1Οι διαφημίσεις στο Snapchat θα φτάσουν το ένα $1 δισ. το 2017

Μετά από αρκετούς πειραματισμούς και κριτική στις επιλογές διαφήμισης, το Snapchat εισέρχεται δυναμικά στον κόσμο των διαφημίσεων και αναμένεται να έχει τεράστια αύξηση στα έσοδά του. Όπως αναφέρει έρευνα του eMarketer, το 2016 θα παράξει $366.69 εκ., με το ποσό αυτό να τριπλασιάζεται και να φτάνει τα $935.46 εκ. το 2017 (eMarketer).

2Τα ξενοδοχεία Hilton ανακοίνωσαν τη δική τους σειρά, με στόχο να προσεγγίσουν τους νέους καταναλωτές

Ακόμη ένα brand το οποίο στρέφεται στο content με στόχο να προσεγγίσει το νεαρό κοινό. Τα ξενοδοχεία Hilton έχουν λανσάρει μια σειρά 10 διαδικτυακών επεισοδίων με τίτλο Like a tourist, η οποία θα προβληθεί μέσω της ιστοσελίδας Hufpost Canada και AOL ON. Η σειρά θα παρουσιάζει στους κατοίκους της πόλης πως θα ήταν αν ζούσαν σαν τουρίστες στην ίδια τους την πόλη (StreamDaily).

3Planet of the Apps. Η νέα σειρά της Apple

Η σειρά Planet of the Apps, η οποία θα ξεκινήσει το 2017, συνδυάζει στοιχεία των “Shark Tank” και “The Voice” όπου οι developers θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους για το επόμενο “killer app”. Οι νικητές θα κερδίζουν funding από VCs και θα προβάλλονται στο App Store. Στο show θα συμμετέχουν διασημότητες όπως οι Gwyneth Paltrow, will.i.am και Jessica Alba. Και κάποιοι techies δεν είναι και πολύ happy με αυτό (Business Insider).

4Πώς η Nordstrom σκοπεύει να προσεγγίσει τους Millennials

Η Nordstrom σε μια προσπάθεια να κερδίσει την προσοχή των Millennials, ανέπτυξε σε συνεργασία με τα Topshop ένα keyboard app με 95 emojis και 9 gifs. Τα emojis αναπαριστούν προϊόντα των Nordstrom και Topshop και και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μηνύματα, emails και άλλες πλατφόρμες επικοινωνίας σε κινητά (ConsumerAffairs).

5Οι Millennials “ψηφίζουν” εμπειρίες

Ο τρόπος με τον οποίο επιλέγουν να ξοδεύουν τα χρήματά τους οι Millennials είναι πολύ διαφορετικός από τις μεγαλύτερες ηλικίες. Όπως παρουσιάζει η έρευνα της JPMorgan, οι Millennials επιλέγουν να ξοδεύουν τα χρήματά τους σε “εμπειρίες”, όπως ταξίδια, διασκέδαση και φαγητό (BusinessInsider).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!