1Εταιρείες αλκοολούχων ποτών αλλάζουν το χρώμα της βότκα, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν τους millennials

Εταιρείες αλκοολούχων ποτών αποφάσισαν να παράξουν νέα είδη βότκας, τα οποία θα έχουν ένα πιο σκούρο και cool χρώμα, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν τους millennials. Οι millennials όσο μεγαλώνουν γίνονται πιο επιλεκτικοί και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα ποτό, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της βότκα να έχουν μειωθεί σε αυτή την κατηγορία, σε αντίθεση με τις πωλήσεις craft μπύρας, bourbon και ουίσκι (Gothamist).

2Οι millennials προτιμούν να διαβάσουν τις ειδήσεις παρά να τις δουν  σε βίντεο

Οι millennials, σε αντίθεση με μεγαλύτερες ηλικίες, προτιμούν να διαβάσουν τις ειδήσεις παρά να τις δουν σε βίντεο. Όπως παρουσιάζουν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, το 42% των 18-29 προτιμούν να διαβάσουν τις ειδήσεις, σε αντίθεση με το 38% οι οποίοι προτιμούν να τις δουν σε βίντεο. Στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι η μεγάλη προσοχή που δίνουν οι digital publishers στα βίντεο, ίσως προέρχεται όχι τόσο από τη μεγάλη ζήτηση των καταναλωτών, αλλά από την επιλογή πλατφορμών όπως το Facebook, να προωθήσουν τα βίντεο παρά τα κλασσικά άρθρα (NiemanLab).

3Η Airbnb προσφέρει μια έξυπνη υπηρεσία που βοηθά  brands να κερδίσουν την προσοχή των νέων

Η νέα υπηρεσία της Airbnb “#NightAt”,  δίνει την ευκαιρία στους ταξιδιώτες να απολαύσουν όμορφες εμπειρίες σε ασυνήθιστα μέρη, όπως σπίτια διάσημων και γήπεδα ομάδων. Παράλληλα, δίνει τη δυνατότητα σε brands να στοχεύσουν με ένα δημιουργικό τρόπο τους νέους, οι οποίοι “επενδύουν” όλο και περισσότερο σε εμπειρίες παρά υλικά αγαθά. Αυτή την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκαν και τα Taco Bell στον Καναδά, τα οποία έχουν ετοιμάσει μια μοναδική εμπειρία για 1 τυχερό και 3 φίλους του (Branded Channel).

4Τα Snapchat Spectacles έχουν κερδίσει την προσοχή των millennials

Tο πρώτο hardware προϊόν του Snapchat είναι γεγονός. Τα spectacles είναι γυαλιά με ενσωματωμένη κάμερα, για να μην χάνουμε ούτε και ένα snap. Έρευνα του Business Insider, έχει δείξει ότι τα Spectacles έχουν ήδη κερδίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον των millennials (Business Insider).

5Γονείς προσοχή! Πρώτα παίρνουμε την άδεια τους

Μια έφηβη στην Αυστρία έκανε αγωγή στους γονείς της γιατί δημοσίευσαν προσωπικές της φωτογραφίες στο Facebook… χωρίς την άδειά της. Και όπως υποστηρίζει έρευνα στην Αμερική, η συγκεκριμένη έφηβη δεν είναι η μόνη που έχει αυτή την απαίτηση, αφού οι πλείστοι έφηβοι επιθυμούν όπως οι γονείς τους ζητούν την άδειά της πριν δημοσιεύουν φωτογραφίες τους στα social media (MediaPost).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!