1Το Netflix κερδίζει τους νέους

Το Netflix είναι 12 φορές πιο διαδεδομένο μεταξύ των εφήβων στην Αμερική, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Όπως παρουσιάζει πρόσφατη έρευνα, 37% των εφήβων βλέπουν Netflix καθημερινά, σε αντίθεση με 3% οι οποίοι έχουν απαντήσει το ίδιο για Amazon Prime Video και Hulu. Το YouTube έρχεται δεύτερο όσον αφορά τα κανάλια στα οποία οι έφηβοι καταναλώνουν βίντεο με 26%, μια ανοδική τάση, η οποία είχε φέρει το YouTube για πρώτη φορά πάνω από την καλωδιακή τηλεόραση, η οποία ακολουθεί με 25% (TechTimes).

2Μια μοναδική καμπάνια στο Instagram

Η Fuller’s, παραγωγός craft μπύρας στο Λονδίνο, ανέπτυξε μια μοναδική στο είδος της καμπάνια στο Instagram, για να κερδίσει την προσοχή των νέων και να προωθήσει την μπύρα Frontier. Η Fuller’s έχει τοποθετήσει σε διάφορα σημεία της πόλης κενά posters, τα οποία παροτρύνουν τους περαστικούς να φωτογραφίσουν το poster και, χρησιμοποιώντας φίλτρα του Instagram, να ανακαλύψουν τα κρυμμένα μηνύματα. Κάνοντας share και hashtag τα μηνύματα, οι συμμετέχοντες μπαίνουν στην κλήρωση για δωρεάν εισιτήρια κινηματογράφου ή δωρεάν μπύρα (Morning Advertiser).

3Νέα εργαλεία από Facebook για local marketing

Το Facebook έχει ανακοινώσει μια σειρά από νέα εργαλεία τα οποία στοχεύουν στην ενίσχυση του local marketing. Χρησιμοποιώντας υπηρεσίες από third-party εταιρείες, έχει αναπτύξει νέα call-to-actions για Facebook Pages, όπως παραγγελία φαγητού και αγορά εισιτηρίων για διάφορες εκδηλώσεις. Τα νέα εργαλεία έχουν λανσαριστεί αρχικά μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες (Marketing Land).

4School of Guac, το Snapchat Show των εστιατορίων Chipotle

Τα μεξικάνικα εστιατόρια Chipotle έχουν λανσάρει ένα εβδομαδιαίο show στο Snapchat, με στόχο να κερδίσουν τις ηλικίες 13-24. Το show με την ονομασία School of Guac, περιλαμβάνει μικρά επεισόδια 1 λεπτού, τα οποία θα τρέχουν στις 15:00 μετά το σχολείο, και θα περιλαμβάνουν χαλαρή θεματολογία, όπως DIY δημιουργίες με περιτυλίγματα burrito και ενημερωτικά “δελτία”, όπως “γιατί τα tortilla chips έχουν σχήμα τριγώνου;” (DigiDay).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!