1Snow, ο κλώνος του Snapchat στην Ασία

Το Snapchat έχει αποκτήσει ένα κλώνο στην Ασία, με το όνομα Snow. Μέσα σε ένα χρόνο το app, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να βάζουν effects, stickers και filters σε φωτογραφίες και βίντεο, έχει πάνω από 80 εκατ. downloads σε σύγκριση με το Snapchat το οποίο είχε 10 εκατ. downloads τον πρώτο χρόνο.

Οι πλείστοι χρήστες του Snow είναι από Ασία και συγκεκριμένα από Κίνα (όπου η χρήση του Snapchat απαγορεύεται), και ήδη έχει καταφέρει να προσελκύσει brands όπως Burger King και Nescafe, τα οποία έχουν λανσάρει branded stickers για το app (Digiday).

2Οι επιχειρηματίες-millennials ξοδεύουν 50%+ του budget τους σε digital media

Οι επιχειρηματίες-millennials προτιμούν digital marketing. Πρόσφατη έρευνα από την Magisto μεταξύ μικρομεσαίων εταιρειών με millennials ιδιοκτήτες, έχει δείξει ότι ξοδεύουν 50%+ του μάρκετινγκ μπάτζετ τους σε digital media, και είναι 3 φορές πιο πιθανόν σε σύγκριση με προηγούμενες γενιές, να ξοδέψουν σχεδόν όλο τους το budget σε digital διαφήμιση.

Τα κοινωνικά δίκτυα και τα βίντεο προσελκύουν τη μεγαλύτερη προσοχή των επιχειρηματιών αυτών των ηλικιών, αφού 68% αναφέρουν ότι επενδύουν στα κοινωνικά δίκτυα για να δημιουργήσουν brand awareness, 60% χρησιμοποιούν διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα για να παράξουν πωλήσεις, και 88% χρησιμοποιούν ή επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν βίντεο για διαφημιστικούς σκοπούς (Business Wire).

3Φρούτα και λαχανικά ενώνουν δυνάμεις με τους ήρωες της Dinsey

Η Dole Food έχει έρθει σε συμφωνία με την Disney, με στόχο να πείσουν τα παιδιά να τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Πώς θα το πετύχουν αυτό; Μαζί έχουν δημιουργήσει μια νέα σειρά προϊόντων, τα οποία θα παρουσιάζουν αγαπημένους χαρακτήρες της Disney.

Αυτή η στρατηγική πετυχαίνει δύο σημαντικούς στόχους: πρώτον τα παιδιά είναι χαρούμενα, αφού το φρούτο τους έχει πάνω μια πριγκίπισσα της Disney και δεύτερον οι νέοι γονείς οι οποίο δίνουν μεγάλη έμφαση στην υγιεινή διατροφή των παιδιών τους, είναι ικανοποιημένοι αφού τα παιδιά τους καταναλώνουν φρούτα και λαχανικά (Fortune).

4Tasty – 1.7 δισ. βίντεο views τον Σεπτέμβριο

Γνωρίζεις το Tasty; Το Tasty αποτελεί ένα τεράστιο Facebook Page με 70+ εκατ. fans, το οποίο δημοσιεύει μικρά βίντεο από συνταγές για φαγητά και γλυκά. Αποτελεί ένα από τα πιο πρόσφατα projects του Buzzfeed και το οποίο σε μόνο 15 μήνες έχει καταφέρει να γίνει ο τρίτος μεγαλύτερος λογαριασμός στο Facebook με βάση τα βίντεο views.

Όπως αναφέρει έρευνα της Tubular Labs, τον Σεπτέμβριο τα βίντεο του Tasty είχαν παράξει 1.7 δισ. βίντεο views, με το μέσο όρο ανά βίντεο να φτάνει τα 22.8 εκατ. views (Digiday).

5Vine is DEAD

Vine is DEAD! Το app το οποίο είχε αγοραστεί από το Twitter τον Οκτώβριο του 2012, θα σταματήσει τη λειτουργία του μέσα στους επόμενους μήνες, όπως έχουν ανακοινώσει οι δημιουργοί του.

Το “κλείσιμο” του Vine, ένα app με 200 εκ. ενεργούς χρήστες το μήνα, αποτελεί ένα τρανταχτό παράδειγμα ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο καλά στο Twitter. Λέτε μετά από αυτό να ακολουθήσουν και άλλα αρνητικά νέα από Twitter (CNN);

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!