1 Οι απόψεις των 13-34 για Snapchat και Instagram στην Αμερική (σύντομα στοιχεία και για Κύπρο)

Ποια η άποψη των 13-34 για το Snapchat και Instagram στην Αμερική; Όπως παρουσιάζει έρευνα από την Survata, μεταξύ των νέων που χρησιμοποιούν και τις δύο πλατφόρμες, το Snapchat κερδίζει με μικρό ποσοστό τις προτιμήσεις τους, αφού το θεωρούν πιο “cool” και με καλύτερα features. Παράλληλα, το 37% δηλώνει ότι θυμάται διαφημίσεις που έχει δει στο Instagram, σε αντίθεση με 26% στο Snapchat (AdWeek).

Παρόμοια στοιχεία θα έχουμε πολύ σύντομα και για την κυπριακή αγορά, μόλις ολοκληρωθεί η μεγάλη έρευνα του StudentLife μεταξύ των ηλικιών 18-34.

2Νούμερο 1 η Amazon μεταξύ των Millennials

Με βάση την έρευνα που πραγματοποίησε η Prophet, η Apple λαμβάνει την πρώτη θέση στο Brand Relevance Index της Αμερικής για δεύτερη συνεχή χρονιά. Όσον αφορά όμως τους Millennials, η Amazon είναι το νούμερο ένα, αφού τους ευκολύνει τη ζωή, τους προσφέρει μια αξιόπιστη εμπειρία και είναι εκεί όταν την χρειαστούν (GeekWire).

3Παιχνίδια εμπνευσμένα από τη μοναδική φαντασία των παιδιών

Η IKEA δημιούργησε μια νέα σειρά από παιχνίδια, εμπνευσμένη από τη μοναδική φαντασία των παιδιών. Παιδιά από όλο τον κόσμο καταχώρησαν περισσότερα από 52,000 σχέδια, από τα οποία η IKEA επέλεξε 10 για να παραχθούν και να μπουν στα ράφια των καταστημάτων την περίοδο των γιορτών. Τα παιχνίδια θα πωλούνται από $1-$8 και μέρος των εσόδων θα διατεθούν για φιλανθρωπικούς σκοπούς, μέσω του IKEA Foundation (PSFK).

4Σύντομα θα μπορούμε να ψωνίζουμε μέσω του Instagram

Το Instagram, σε συνεργασία με επιλεγμένους retailers, δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες του να ψωνίζουν προϊόντα, τα οποία παρουσιάζονται σε φωτογραφίες. Ξεκάθαρα, ο στόχος της νέας υπηρεσίας είναι να προσφέρει μια πιο απλή αγοραστική εμπειρία στους χρήστες, οι οποίοι -όπως αναφέρει πρόσφατη έρευνα του Instagram- μαθαίνουν και επηρεάζονται για νέα προϊόντα μέσω του app (TechCrunch). 

5Gen Z, η γενιά μετά τους Millennials

Καλά-καλά τα brands δεν έχουν κατανοήσει τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των Millennials, και τώρα θα πρέπει να αρχίσουν την έρευνα τους και για την επόμενη γενιά, τους Gen Z, οι οποίοι μεγαλώνουν και αρχίζουν πλέον να αποκτούν αγοραστική δύναμη. Όπως αναφέρει έρευνα του YouthVine, το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν έχει απήχηση στους Gen Z, μια γενιά η οποία ανταποκρίνεται καλύτερα σε αυθεντικό και ψυχαγωγικό περιεχόμενο σύντομης διάρκειας, όπως για παράδειγμα τα Instagram και Snapchat stories (ImmersiveYouthMarketing). 

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!