1Το Facebook συνεχίζει τις προσπάθειές του για να αντιγράψει την επιτυχία του Snapchat

Το Facebook συνεχίζει τις προσπάθειές του για να αντιγράψει την επιτυχία του Snapchat. Το messaging app WhatsApp, το οποίο ανήκει στο Facebook πειραματίζεται με μια νέα λειτουργία παρόμοια με τα Snapchat Stories, με το όνομα Status. Οι χρήστες του app θα μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τις επαφές τους σε ένα ξεχωριστό κανάλι, τα οποία θα εξαφανίζονται σε 24 ώρες. Όπως και στο Snapchat, θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέτουν σχέδια, emojis και περιγραφές (TechCrunch).

2Οι Millennials αλλάζουν το παραδοσιακό εργασιακό περιβάλλον

Οι Millennials αποτελούν πλέον ένα μεγάλο μέρος του εργατικού δυναμικού, γεγονός που τους έδωσε τη δυνατότητα να αλλάξουν το παραδοσιακό εργασιακό περιβάλλον. Πλέον το ωράριο 09:00-17:00 αλλάζει, δίνοντας χώρο σε πιο ευέλικτα ωράρια. Κλειστά γραφεία και emails αντικαθίστανται από ανοικτούς χώρους, που προωθούν το ομαδικό πνεύμα και από real-time εργαλεία επικοινωνίας αντίστοιχα. Και όλα αυτά, είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας των Millennials, για πιο έξυπνους και αποδοτικούς τρόπους εργασίας (Inc.).

3Η Vinely Market στοχεύει τις γυναίκες Millennials

Η Vinely Market είναι μια on-line boutique για κρασιά η οποία στοχεύει τις γυναίκες Millennials, προσφέροντας περιορισμένους αριθμούς κρασιών υψηλής ποιότητας από μικρούς παραγωγούς. Ξεχωρίζει για τη φρέσκια αισθητική και το μοντέρνο design που έχει αναπτύξει, καθώς και για τις δημιουργικές περιγραφές κρασιών. Η πιο πάνω στρατηγική βασίζεται στο γεγονός ότι τα 3/4 των ατόμων που καταναλώνουν συχνά κρασί, είναι γυναίκες κάτω των 30 (Wine Business).

4Τα ταξίδια αποτελούν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα για τους Millennials

Νέα έρευνα από την Airbnb δείχνει ότι τα ταξίδια αποτελούν ολοένα και μεγαλύτερη προτεραιότητα για τις ηλικίες 18-35 στην Αγγλία, Αμερική και Κίνα: 55% των ερωτηθέντων στην Αγγλία, 56% στην Αμερική και 83% στην Κίνα, απάντησαν ότι αυτό τον χρόνο, ξόδεψαν περισσότερα χρήματα για ταξίδια από ότι έκαναν τον περασμένο. Για τους περισσότερους, τα ταξίδια αποτελούν μεγαλύτερη προτεραιότητα από το να αποκτήσουν σπίτι ή να αποπληρώσουν το δάνειο τους (Travel+Leisure).

518% παγκόσμια χρησιμοποιούν ad blocker

Όσο πιο νεαρός είναι ο χρήστης του διαδικτύου, τόσο πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιεί ad blocker. Με βάση στοιχεία πρόσφατης έρευνας, 18% των χρηστών παγκόσμια χρησιμοποιούν ad blocker, με το ποσοστό αυτό να φτάνει στο 20% στις ηλικίες 16-34. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αποδέχονται γενικά προωθητικά μηνύματα από brands. Σχεδόν οι μισοί αναφέρουν ότι είναι θετικοί στο να διαβάσουν ή να δουν branded content στα κοινωνικά δίκτυα (eMarketer).

Θέλεις να μάθεις πόσοι Κύπριοι χρησιμοποιούν Ad Blocker; Έλα στο Insights Conference 2016, όπου θα παρουσιάσω τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας του StudentLife μεταξύ των ηλικιών 18-34, η οποία ασχολήθηκε με το lifestyle, τη χρήση των κοινωνικών δικτύων και τις απόψεις των νέων για τη μελλοντική τους καριέρα.

 

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!