Όπως έδειξε και η έρευνά μας, 95% των Millennials έχουν λογαριασμό στο Facebook και από αυτούς, 9 στους 10 χρησιμοποιούν την πλατφόρμα καθημερινά!

Αριθμοί οι οποίοι οδήγησαν σχεδόν όλα τα μεγάλα και μικρά brands της Κύπρου να επενδύσουν στο Facebook, σε μια προσπάθεια να κερδίσουν την προσοχή κυρίως αυτών των ηλικιών. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα. Το Facebook περιορίζει συνεχώς το organic reach των προσπαθειών των brands. Δηλαδή, κάνεις ένα post στο page σου και μόνο 5%-10% των fans σου θα το δουν organically. Και πολύ πιθανόν αυτά τα ποσοστά να είναι χαμηλότερα για την πλειοψηφία των brands στην Κύπρο.

Τώρα τι μπορούμε να κάνουμε; Πρώτον, μπορούμε να πληρώσουμε και να πετύχουμε μεγαλύτερο reach. Δεύτερον, πρέπει να παρακολουθούμε ποια post (links, pictures, videos) προσελκύουν το μεγαλύτερο engagement και να δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή σε αυτά. Και τρίτον και πολύ σημαντικό, να ακολουθήσουμε τα trends που επιθυμεί να προωθήσει το Facebook κατά καιρούς.

Στο StudentLife κάνουμε και τα τρία, με αποτέλεσμα να πετυχαίνουμε 400.000-500.000 engagement κάθε μήνα μέσα από τα τρία μας Pages στο Facebook (StudentLife Cyprus, StudentLife Trends, StudentLife Sports).

411.000 engagement τις τελευταιες 28 μερες στα 3 Facebook Pages του StudentLife

Και τώρα πάμε να δούμε τρεις τρόπους που μπορείς και εσύ να χρησιμοποιήσεις για να πετύχεις εντυπωσιακό engagement με τους Millennials, και μάλιστα organically:

1Picture Post – Φωτογραφίες που παροτρύνουν για engagement τους χρήστες

Τι πιο απλό από μια φωτογραφία που να καλεί τους χρήστες να εκφράσουν την προτίμησή τους μέσα από ένα reaction; Το συγκεκριμένο post δημοσιεύτηκε στο StudentLife Cyprus και μέσα σε λίγες ώρες κέρδισε 421 reactions. Και για να κατανοήσουμε καλύτερα τι σημαίνει αυτός ο αριθμός, χρειάζεται να κάνουμε μια σύγκριση με το average engagement των post του StudentLife Cyprus Page, το οποίο είναι 25 reactions ανά post. Με λίγα λόγια, αυτό το post κέρδισε σχεδόν x20 μεγαλύτερο engagement από τον μέσο όρο των posts του StudentLife Cyprus. Και μην μου πείτε ότι αυτού του είδους posts δεν ταιριάζουν στο brand σας. Αν θέλετε να προσελκύσετε το engagement των Millennials στα social media, τότε θα πρέπει να προσαρμοστείτε στα trends της εποχής.

2Link Post – Παιχνίδια και διαγωνισμοί

6 στους 10 Millennials αναφέρουν ότι επισκέπτονται το Facebook με στόχο να περάσουν την ώρα τους και να ψυχαγωγηθούν. Ένας πολύ καλός τρόπος για να τους ψυχαγωγήσεις, είναι προσφέροντάς τους παιχνίδια, όπως για παράδειγμα ένα Memory Game. Σε αυτό το παιχνίδι οι χρήστες διαγωνίζονται στο ποιος θα ολοκληρώσει το παιχνίδι σε ταχύτερο χρόνο. Για να ενισχύσεις ακόμη περισσότερο ένα τέτοιο παιχνίδι, μπορείς να προσφέρεις ένα δώρο σε όσους θα παίξουν το παιχνίδι μέσα από κλήρωση. Για να δηλώσουν συμμετοχή στην κλήρωση οι χρήστες, θα χρειαστεί να σου δώσουν κάποια στοιχεία, όπως όνομα και email.

Έτσι, εκτός από το engagement που έχεις πετύχει, δημιούργησες και μια λίστα από contacts, τα οποία θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις σε μελλοντικές δραστηριότητες. Εάν πάρουμε το παράδειγμα του StudentLife, τέτοιου είδους παιχνίδια προσελκύουν το engagement 3000-5000 ατόμων μέσα σε λίγες μόνο μέρες.

3Video – Και συγκεκριμένα Facebook Live

Το Facebook προωθεί ολοένα και περισσότερο την παραγωγή βίντεο στην πλατφόρμα του. Αυτό δεν θα αλλάξει και τα brands πλέον θα πρέπει να βρουν τρόπους να χρησιμοποιήσουν τα βίντεο στη στρατηγική τους για Facebook. Θα μου πείτε, η παραγωγή των βίντεο είναι δύσκολη, πόσο μάλλον η παραγωγή Facebook Live. Υπάρχουν όμως και απλές χρήσεις του Facebook Live, οι οποίες μπορούν να φέρουν το ψηλότερο engagement από οποιαδήποτε άλλο post. Συγκεκριμένα, Facebook Live που επικεντρώνεται σε μια εικόνα, η οποία παρακινεί τους χρήστες  να εκφράσουν και πάλι την προτίμησή τους με reactions.

Η διαφορά σε σύγκριση με το πρώτο σημείο του άρθρου, είναι ότι σε αυτή την περίπτωση το Facebook προωθεί organically πολύ περισσότερο το Facebook Live (π.χ. όλοι οι fans λαμβάνουν notification ότι το Page είναι Live) και έτσι τα αποτελέσματα είναι πολύ καλύτερα. Επίσης, οι χρήστες βλέποντας την αλλαγή των αποτελεσμάτων live, έχουν μια επιπλέον ώθηση για να εκφράσουν την προτίμησή τους. Στο παράδειγμα του StudentLife Sports, βλέπουμε το αποτέλεσμα ενός Facebook Live το οποίο πέτυχε 1300+ reactions, μέσα σε μόνο 4 ώρες!

Το Facebook και τα trends, στα οποία δίνουν σημασία οι Millennials, αλλάζουν συνεχώς. Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να τα παρακολουθούμε με προσοχή και να προσαρμόζουμε τις δραστηριότητές μας σε αυτά. Έτσι και μόνο έτσι, μπορούμε να πετυχαίνουμε ψηλό engagement στο Facebook, αλλά και στα υπόλοιπα social media.

Εάν θες να μάθεις περισσότερα για τα πιο πάνω, feel free να μου στείλεις ένα email στο [email protected] ή να με πάρεις στο 7000 9920. 

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!