1Οι Millennials στρογγυλεύουν τις συναλλαγές τους για τα φιλανθρωπικά ιδρύματα:

Η εταιρεία Fintetch Startup Bstow έκανε τη διαδικασία συνεισφοράς στα φιλανθρωπικά ιδρύματα ακόμα πιο προσιτή στους νέους των Η.Π.Α. Μέσω ενός mobile application, τους έδωσε την ευκαιρία να συγχρονίσουν τον τραπεζικό τους λογαριασμό και να επιλέξουν τον οργανισμό που θέλουν να συνεισφέρουν. Συνεπώς, οι συναλλαγές που κάνουν μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας, στρογγυλεύονται στο πλησιέστερο δολάριο και η διαφορά δωρίζεται στα ιδρύματα. Οι συνεισφορές ξεπέρασαν κάθε προσδοκία (Tech.Co).

2Το Youtube γίνεται η “νέα τηλεόραση” των παιδιών.

Σύμφωνα με το Kidscreen, ένα παιδί ηλικίας 5-15 χρονών, ξοδεύει περισσότερο χρόνο online παρά βλέποντας τηλεόραση. Σύμφωνα με την έρευνα που διενεργήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, 15 είναι οι ώρες ανά εβδομάδα που ξοδεύει ένα παιδί στο internet(αύξηση 1 ώρας από το προηγούμενο έτος) ενώ 13,36 είναι οι ώρες που βλέπει τηλεόραση(μείωση περισσότερο της 1 ώρας από πέρσι). Η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα παρακολούθησης περιεχομένου στις ηλικίες αυτές είναι φυσικά το YouTube με ποσοστό 73% (Kidscreen).

3Η live μετάδοση τώρα και στο Instagram!

Μετά το Facebook, ήρθε και η σειρά του Instagram να προσφέρει την ευκαιρία live μετάδοσης. Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη μέσω της μπάρας των Stories, όπου οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν αλλά και να δημιουργήσουν live περιεχόμενο. Η μετάδοση ξεκινά με το πάτημα του “Start Live Video” και οι followers λαμβάνουν ειδοποίηση, ώστε να μπορούν να συμμετέχουν με σχόλια και likes! Αξιοσημείωτο είναι ότι τα βίντεο μπορούν να διαρκέσουν μέχρι μία ώρα και δεν αποθηκεύονται μετά το τέλος της μετάδοσης (Tubefilter).

4Οι Millennials επιζητούν το feedback!

Οι εργαζόμενοι Millennials επιθυμούν να παίρνουν πιο συχνά σχόλια για την απόδοσή τους κατά 50% περισσότερο, από ότι άλλοι εργαζόμενοι. Συνεπώς, οι επιχειρήσεις κάνουν αλλαγές ώστε να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους αυτή. Το Facebook, για παράδειγμα, χρησιμοποιεί μία πλατφόρμα για τους νέους εργαζόμενους, η οποία διευκολύνει την ανταλλαγή feedback και την παρακολούθηση της εργασιακής τους προόδου (Forbes).

5Τα Radisson Hotels προσφέρουν αυθεντικές εμπειρίες στους νέους.

Η αλυσίδα ξενοδοχείων Radisson, κάνει το βήμα να προσεγγίσει τους Millenials, αφήνοντας πίσω την εικόνα του “παραδοσιακού” ξενοδοχείου. Mε τη νέα αλυσίδα ξενοδοχείων “Radisson Red”, προσπαθεί να προσφέρει στους Millenials περισσότερες εμπειρίες. Στα νέα κτίρια, ενσωμάτωσε περισσότερη τέχνη, μουσική και μόδα. Επικρατούν παντού οι έντονοι χρωματισμοί (με έμφαση στο κόκκινο) ώστε οι επισκέπτες να νιώθουν “ζωντανοί”. Σημαντική προσθήκη αποτελούν οι “ανοιχτοί” κοινόχρηστοι χώροι, όπως η υποδοχή και τα bars, τα οποία ενθαρρύνουν την κοινωνική δραστηριότητα, καθώς και το σχετικό application που διευκολύνει τα αιτήματα των επισκεπτών (Hospitality Net).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!