1Millennials entrepreneurs : Η “ισορροπία” και η “ευελιξία” πάνω από τα χρήματα!

Η επιτυχία των Millennials entrepreneurs δεν μετριέται σε χρήματα, αλλά σε ποιότητα ζωής. Η έρευνα της Xero στις Η.Π.Α αποκαλύπτει ότι οκτώ στους δέκα Millennials ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, “υπολογίζουν” την επιτυχία με το πόσο ευέλικτο είναι το εργασιακό τους περιβάλλον και με το πόσο ισορροπημένη είναι η επαγγελματική και προσωπική τους ζωή. Επίσης, 67% απάντησαν πως ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας επιτυχίας για την επιχείρησή τους, αποτελεί και το κατά πόσο μπορούν να έχουν ένα πρόγραμμα, το οποίο τους επιτρέπει να ταξιδεύουν και να ασχολούνται με τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα (BusinessNewsDaily).

2Coke & Pepsi: Συμφωνούν ότι απέτυχαν

Όσο έντονη και αν είναι η κόντρα μεταξύ των μεγάλων brands, οι αριθμοί, τους κάνουν να συμφωνήσουν πως απέτυχαν να προσεγγίσουν τους νέους καταναλωτές. Η ανάλυση της εταιρείας Connexity, έδειξε πως το μεγαλύτερο κοινό της Coca Cola αποτελείται από άτομα ηλικίας 35-44, ενώ της Pepsi από άτομα 65 χρονών και άνω. Το να εντάξουν στο πορτφόλιό τους προϊόντα πέρα από τα “αναψυκτικά” και να μειώσουν το μέγεθος των συσκευασιών τους, δεν φαίνεται να “συγκίνησαν” ιδιαίτερα τους νέους καταναλωτές, οι οποίοι επιζητούν πιο υγιεινές επιλογές (Adweek).

3Στο Live.ly το live streaming ανταμείβεται!

Το Live.ly αποτελεί πλέον τη νέα αγαπημένη πλατφόρμα όσων είναι fan της δημιουργίας “αυθόρμητων βίντεο”. Η εφαρμογή αυτή ανήκει στο, πλέον δημοφιλές video network, Musical.ly και κατάφερε να κερδίσει μισό εκατομμύριο downloads από την πρώτη κιόλας εβδομάδα. Η μοναδικότητά του εν λόγω app, βασίζεται στο γεγονός ότι οι δημιουργοί των βίντεο γίνονται “engage” με τους τηλεθεατές, χωρίς περιορισμούς στο χρόνο μετάδοσης του βίντεο, και ανταμείβονται επίσης. Σύμφωνα με το Musical.ly, οι κορυφαίοι 10 broadcasters του Live.ly κέρδισαν $46000, κατά μέσο όρο, σε διάστημα 2 εβδομάδων και ο μέσος χρόνος των μεταδόσεων ανέρχεται στα 30 λεπτά. Αξιοσημείωτο είναι ότι τα χρηματικά “gifts” των broadcasters, προέρχονται από τους χρήστες που τα παρακολουθούν (Business Insider).

4Η Boohoo επενδύει στην αγοραστική εμπειρία!

Η δημοφιλής online εταιρεία λιανικής Boohoo επεκτείνεται στις Η.Π.Α., δίνοντας έμφαση στην “εμπειρία αγοράς”. Το Boohoo εισήλθε στην αγορά της Αμερικής με “περιοδείες” σε διάφορα κολλέγια και pop-up καταστήματα, καταγράφοντας 93% αύξηση στα έσοδα το τελευταίο εξάμηνο του 2016. Η γνωστή εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, συνεχίζει να στοχεύει σε Millennials και teen γυναίκες, μέσω “branded” φυσικών χώρων, ο οποίος θα ενθαρρύνει το engagement με τους συμβούλους πωλήσεων, θα φιλοξενεί διάφορα Boohoo events αλλά και κοινωνικές εκδηλώσεις. Αξιοσημείωτο είναι οι επισκέπτες μπορούν να δουν τα πλείστα διαθέσιμα κομμάτια, μέσων iPads, καθώς ο στόχος τους δεν είναι να στραφούν προς το “παραδοσιακό” μοντέλο, αλλά να κάνουν “engage” το κοινό τους και να “υποστηρίξουν” τις online αγορές (Glossy).

5Το Media Startup στο Facebook που σπάει τα ρεκόρ!

Το Attn, μία νέα είσοδος στον χώρο των Media στην αγορά των Η.Π.Α. Σπάει τα ρεκόρ στο Facebook χάρη στα σύντομα, viral videos που παράγει. Το Attn επικεντρώνεται στο να εμπλέξει περισσότερα άτομα στην πολιτική, με το να επικοινωνήσει σοβαρά θέματα, σε μια κατανοητή μορφή προς το κοινό. Η πλατφόρμα πέτυχε να συγκεντρώσει 3,8 εκατομμύρια views τον πρώτο μήνα λειτουργίας της και έτσι ξεπέρασε κάθε άλλο Media στο Facebook, σύμφωνα με τις μετρήσεις του Tubular Labs. Ιδιαίτερη επιτυχία στο Attn παρουσιάζουν τα animated videos, καθώς “κάνουν τα πολύπλοκα θέματα περισσότερο προσβάσιμα”, όπως αναφέρει και ένας από τους ιδρυτές του (Business Insider).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!