1Amazon Go: Η υπεραγορά του μέλλοντος!

bgr.com

Παρόλο που πολλά παραδοσιακά καταστήματα με είδη παντοπωλείου αδυνατούν να φέρουν τους Millennials κοντά τους, η Amazon χαράζει τον δρόμο για τα supermarkets του μέλλοντος. Το Amazon Go είναι ένα είδος υπεραγοράς χωρίς ταμεία και ουρές. Με το application του καταστήματος, οι επισκέπτες βάζουν ό,τι χρειάζονται στο καλάθι τους και φεύγουν απευθείας. Όλα τα προϊόντα αυτομάτως προσθέτονται στην εικονική τους κάρτα, την οποία πληρώνουν με τον λογαριασμό τους στο Amazon. Επίσης, στο κατάστημα θα είναι διαθέσιμα τα Amazon Meal Kits τα οποία περιλαμβάνουν όλα τα υλικά που κάποιος χρειάζεται για να φτιάξει γεύμα για δύο, σε περίπου μισή ώρα (Fortune).

2Coca-Cola: Θα πείσει τους Millennials ότι “πάει με όλα”;

monikersf.com

Στην προσπάθειά της η Coca-Cola να κερδίσει τους Millennials προσπαθεί να τους πείσει πως τα αναψυκτικά δεν είναι μόνο συνοδευτικό για fast-food. Όπως αναφέραμε και στο “YouthFeed #9” οι νέοι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για υγιεινές επιλογές στη διατροφή τους και έτσι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε μάρκες όπως η Coca-Cola. Έτσι στην εκστρατεία αυτή, η διάσημη μάρκα αναψυκτικού, βγάζει προς τα έξω την εικόνα ότι “πάει με όλα” με το να τη συνδιάζει με “υγιεινά, κομψά πιάτα”. Μέρος της καμπάνιας αυτής αποτελούν και τα sponsored Instagram posts, από γνωστούς food bloggers, οι οποίοι δημοσιεύουν φωτογραφίες με σπιτικά και υγιεινά πιάτα, τα οποία σερβίρονται με μπουκάλια Coke (Grub Street).

3Shell: Πως χρησιμοποίησε το Snapchat για να προωθήσει τις “πράσινες” πρωτοβουλίες της!

i.ytimg.com

Ένα διαφορετικό τρόπο επέλεξε η Shell για να προωθήσει στους νέους τις ενέργειές της για την προστασία του περιβάλλοντος. Με το hashtag της εκστρατείας #makethefuture χρησιμοποίησε το Snapchat και δημιούργησε ένα διαδραστικό μουσικό βίντεο, με διάφορους καλλιτέχνες να τραγουδούν το “The Best Day of My Life”. Το εν λόγω βίντεο εμφανίζεται στα Snapchat ads και ο χρήστης μπορεί να κάνει engage με το βίντεο, διαλέγοντας τόσο τον καλλιτέχνη που θέλει να τραγουδήσει το τραγούδι, όσο και τις κινούμενες εικόνες που θέλει να βλέπει στο βίντεο, οι οποίες αντιπροσωπεύουν και τις ενεργειακές ιδέες της Shell (Adweek).

4Influencer Marketing: Το νέο εργαλείο για να μεγαλώσεις το κοινό σου!

Το Influencer marketing είναι όρος που θα ακούσουμε συχνά, τουλάχιστον μέσα στο επόμενο έτος, παρόλο που η αποτελεσματικότητά του είναι αμφιλεγόμενη. Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας Chute, το 66% των marketers που ερωτήθηκαν, εφαρμόζουν το Influencer marketing ως μέρος της γενικότερης στρατηγικής τους. Οι πλείστοι δεν θέτουν ως στόχο του Influencer marketing, τις πωλήσεις, αλλά 8 στους 10 το χρησιμοποιούν για να προβάλουν το brand τους σε νέο κοινό. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 70% μετρά την αποτελεσματικότητα της τεχνικής αυτής με το “engagement” των χρηστών, μέσω likes και σχόλια στο Instagram, με screenshots στο Snapchat κ.ά. Παράλληλα, ένα μικρότερο ποσοστό, χρησιμοποιεί μετρήσεις όπως τα “views” και ακόμη λιγότεροι τα “referal click-throughs” (Digiday).

5To Facebook Live ως αρωγός στην προώθηση καλλυντικών!

Η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου Revolve επεκτείνει τις δραστηριότητές της και στον τομέα της ομορφιάς, με προσήλωση στο user-generated content. Χρησιμοποιώντας τον φυσικό χώρο του Revolve Social Club, δημιούργησε ένα event με καλεσμένους 200 ειδικούς σε θέματα “beauty and fashion” στα social media. Σημαντικό στοιχείο είναι η χρήση του Facebook Live για παρουσίαση beauty tutorials από bloggers, make-up artists διασήμων, δωρεάν δείγματα, και διακόσμηση που εμπνέει τους παρευρισκομένους να μοιραστούν φωτογραφίες από την εκδήλωση στα social media. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ο συγκεκριμένος χώρος δεν χρησιμοποιείται σαν showroom προϊόντων και η σειρά που παρουσιάστηκε επικεντρώνεται σε αναδυόμενες μάρκες καλλυντικών, συμπεριλαμβανομένων “vegan” επιλογών, που φαίνεται να αποκτούν πλέον αξία για τους καταναλωτές (Fashionista).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!