Το 2016, το StudentLife μπήκε στον κόσμο του Instagram. Και πολύ καλά κάναμε, αφού όπως έδειξε και η πρόσφατη έρευνα του StudentLife, το Instagram είναι η επόμενη πλατφόρμα στην οποία θα βρεθεί η πλειοψηφία των Κυπρίων. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι δεν προσεγγίσαμε αυτή τη νέα πλατφόρμα σωστά.

Δείτε τι κάναμε λάθος το 2016 και τι σχεδιάζουμε για το 2017 για να πετύχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα:

 

 To 2016 δεν ακολουθήσαμε σωστή στρατηγική

Από την πρώτη στιγμή οι προσπάθειές μας ήταν καταδικασμένες, αφού ο στόχος που θέσαμε δεν ήταν σωστός.

Να παρακινήσουμε κόσμο να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας μέσα από posts που θα κάναμε στο Instagram.

Χειριστήκαμε το Instagram σαν να είναι η ίδια πλατφόρμα με το Facebook. Στο Facebook, ο κύριος μας στόχος ως media platform, είναι να παρακινήσουμε κόσμο να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μας, έτσι η  πλειοψηφία των post μας είναι άρθρα. Με το ίδιο σκεπτικό στραφήκαμε και στο Instagram, μόνο που αγνοήσαμε ότι το Instagram είναι μια εντελώς διαφορετική πλατφόρμα.

Η πλειοψηφία των post μας ήταν όπως το πιο κάτω, δηλαδή δημοσιεύαμε την κύρια εικόνα του άρθρου και παρακινούσαμε τον κόσμο να κάνει κλικ στο StudentLife. Guess what: Ελάχιστοι το έκαναν – και όταν λέω ελάχιστοι, εννοώ 10-20 τη βδομάδα!

Το 2017 θα πετύχουμε

Πήραμε το μάθημά μας φυσικά, κατανοήσαμε ότι το Instagram προς το παρόν δεν προσφέρεται για αυτό το σκοπό (παραπομπή σε άρθρα). Και λέμε προς το παρόν, διότι η πλατφόρμα δομικάζει μια υπηρεσία στα stories, όπου ο χρήστης θα μπορεί να κάνει κλικ και να μεταφερθεί σε άλλη ιστοσελίδα.

Με τα δεδομένα όμως που έχουμε αυτή τη στιγμή στο Instagram, η στρατηγική μας για το 2017 θα είναι εντελώς διαφορετική.

Θα επενδΥσουμε στην ανΑπτυξη περιεχομΕνου το οποΙο θα Εχει “λογικΗ” σε αυτΗ την πλατφΟρμα.

Συγκεκριμένα, για τη νέα χρόνια ετοιμάζουμε ένα όμορφο project το οποίο πιστεύουμε ότι θα πάει πάρα πολύ καλά. Θα μετατρέψουμε το Instagram account του StudentLife, σε ένα account με όμορφες, αστείες και μοναδικές στιγμές από νέους, οι οποίες θα έχουν τη μορφή φωτογραφιών, αλλά και σύντομων βίντεο. Σχεδόν κανένα post δεν θα παραπέμπει πλέον εκτός της πλατφόρμας.

Τα πρώτα δείγματα της νέας στρατηγικής θα φανούν μέσα στο Φεβρουάριο του 2017.

Πώς θα πάει; Πιστεύουμε πάρα πολύ καλά. Θα σας κρατάμε ενήμερους ?

Συμπέρασμα

Πρέπει να σεβόμαστε τη διαφορετικότητα της κάθε πλατφόρμας και να παράγουμε το σωστό περιεχόμενο για την κάθε μια. Στην περίπτωση του Instagram, το σωστό περιεχόμενο μεταφράζεται σε ελκυστικές φωτογραφίες και σύντομα βίντεο, τα οποία έχουν από μόνα τους λογική και ο χρήστης δεν χρειάζεται να μεταφερθεί αλλού για να κατανοήσει το περιεχόμενο.

Αυτό κάναμε εν μέρει με το account του StudentLife Trends στο Instagram, και δούλεψε. Μέσα σε μόλις 6 μήνες πετύχαμε να έχει σχεδόν τον ίδιο αριθμό από followers με το γενικό StudentLife Instagram, και διπλάσια impressions και reach. Και αυτό γιατί πολύ απλά το content “σέβεται” τη διαφορετικότητα του Instagram.

 

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!