1To “Payoff” μαθαίνει τους Millennials να αποταμιεύουν!

www.adweek.com

Η Mic (media company) και ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός Discover ενώνουν τις δυνάμεις τους και δημιουργούν την κατηγορία “Payoff”, ώστε να “εκπαιδεύσουν” τους νεαρούς καταναλωτές στην αποταμίευση χρημάτων. Το “Payoff” απευθύνεται περισσότερο σε άτομα που πρόσφατα άρχισαν να αποταμιεύουν. Έχει ως στόχο να περιορίσει το φοιτητικό χρέος και να τους δείξει πώς να χρησιμοποιήσουν το “Mint”, μία υπηρεσία παρακολούθησης των πιστωτικών τους καρτών, των δανείων τους και των συναλλαγών τους σε ενιαία βάση. Για να προσεγγίσουν το νεανικό κοινό, οι εν λόγω εταιρείες, χρησιμοποιούν το “Payoff” σε ποικίλες μορφές content όπως video, άρθρα, podcasts κ.ά. (Adweek).

2Οι Millennials δεν εμπιστεύονται τις διαφημίσεις των brands.

www.adweek.com

Σύμφωνα με το infographic της εταιρείας Olapic, μόνο 1 στους 4 Millennials εμπιστεύεται το περιεχόμενο που δημιουργείται από τα ίδια τα brands, ενώ σχεδόν οι μισοί εμπιστεύονται το User Generated Content. Επίσης, το 54% των Millennials χρησιμοποιούν τα hashtags, γιατί θέλουν να δείξουν στους φίλους τους και στα brands ότι τους αρέσει το συγκεκριμένο προϊόν. Καταληκτικά, τα brands θα πρέπει να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του κοινού για πιο “αυθεντικές” διαφημίσεις, ώστε να εμπνέουν εμπιστοσύνη και να αναπτύξουν αμφίδρομη επικοινωνία μαζί με τους πελάτες τους (Adweek).

3Το KFC κάνει “παιχνίδι” στο Instagram!

Ποιος είπε ότι το Instagram δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως πλατφόρμα “social enterntainment”; Το KFC πρωτοπορεί και πάλι στον χώρο των social media, με το branded game “Kentucky Fried Football Challenge” στη σελίδα του στο Instagram. Αξιοπρόσεκτη κίνηση είναι ότι λάνσαρε το παιχνίδι την ίδια περίοδο που αρχίζει το κολλεγιακό πρωτάθλημα και τα playoffs του εθνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, κερδίζοντας έτσι περισσότερο ενδιαφέρον. Χρησιμοποιώντας την “τεχνική” των πολλαπλών προφίλ στο Instagram και την δυνατότητα του “tag” στα σχόλια, ο χρήστης περιηγείται ανάμεσα στο γήπεδο και “κάνει παιχνίδι” (Adweek).

4Τα Videos συνεχίζουν την επιτυχημένη τους πορεία.

Το video content συνεχίζει την ανοδική του πορεία στα social media και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι τα 5 πιο viral posts για το 2016 ήταν όλα σε μορφή video. Σύμφωνα με την ανάλυση της εταιρείας ListenFirst Media για τα περισσότερο “engaging” brand posts της χρονιάς, βρίσκουμε το μουσικό clip της Shell για τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας στο νούμερο ένα (YouthFeed: #10). Ακολουθούν το Yahoo’s 9/11 images video, ένα clip από το America’s Got Talent, ένα video της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου Kohl’s και ακόμα ένα clip από τις New York Times για ένα γυμναστή των Ολυμπιακών αγώνων. Χαρακτηριστικό όλων των πιο πάνω video είναι ότι προκαλούσαν συγκίνηση και εμπεριείχαν το στοιχείο του “επείγων” (Ad Age).

5“All natural” & “free” τροφές για το 2017!

Η ζήτηση για all-natural και “free” (από οτιδήποτε) τροφές, φαίνεται να γίνεται όλο και πιο έντονη σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε η υπηρεσία παράδοσης Instacart. Αύξηση 919% στις αναζητήσεις παρουσίασαν το παγωτό Halo Top, ένα “all natural”, χαμηλό σε θερμίδες και υψηλό σε πρωτεΐνη παγωτό. Οι αναζητήσεις για τον όρο “non-dairy” αυξήθηκε κατά 222% ενώ οι αναζητήσεις για μια δημοφιλή, παλαιού τύπου διατροφή την “Whole 30” ανέβηκαν κατά 292%. Σημαντικό είναι ότι οι αναζητήσεις για γεύματα της “Whole 30” σημείωσαν παρόμοια αύξηση (MediaPost).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!