Οι User Generated Content καμπάνιες είναι κάτι που κάνουν αρκετά brands στην Κύπρο, αλλά θα εύχονταν να το κάνουν ακόμη περισσότερα. Οι καμπάνιες τέτοιου είδους είναι σημαντικές γιατί προωθούν το engagement με το brand, συμβάλουν στο κτίσιμο community και ενθαρρύνουν την δοκιμή/αγορά του προϊόντος/υπηρεσίας.

Το να τρέξεις μια τέτοια καμπάνια προϋποθέτει αρκετή προετοιμασία, χρόνο και καθημερινή προσοχή ώστε να ολοκληρωθεί με επιτυχία!

Από την εμπειρία μας, σου προτείνουμε τις εξής ενέργειες που θα σε βοηθήσουν να ολοκληρώσεις ένα User Generated Content διαγωνισμό με επιτυχία:

1.Σκέψου ένα επίκαιρο θέμα και έξυπνο hashtag!

Το θέμα του User Generated Content πρέπει να είνα επίκαιρο: Για παράδειγμα, δεν θα υπάρχει ανταπόκριση αν ζητήσεις από το κοινό να σου κάνει Ice-backet-challenge το 2017 ή να ανεβάσει μια φωτογραφία από παραλία τον μήνα Δεκέμβριο.

Επίσης, επέλεξε ένα ελκυστικό και απλό hashtag το οποίο να είναι άμεσα σχετικό με το θέμα της καμπάνιας ώστε το community να συνδέσει το hashtag με το δικό σου brand.

2. Διάλεξε τα κατάλληλα δώρα!

Επέλεξε κάτι που “αξίζει” για το κοινό σου. Θυμήσου, να συμπεριλάβεις μαζί με αυτό προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται από το brand σου. Για παράδειγμα, το νερό Αγρός έδωσε σε πρόσφατο διαγωνισμό του ένα PlayStation 4, tablet και πολλές δωδεκάδες φυσικού μεταλλικού νερού.

3. Δημιούργησε ένα ελκυστικό Landing Page!

Η δημιουργία ενός Landing Page στο οποίο να συγκεντρώνεται όλο το Content του διαγωνισμού θεωρείται πολύ σημαντικό. Στη σελίδα αυτή μπορεί να συμπεριλαμβάνονται οι οδηγίες συμμετοχής και οι όροι του διαγωνισμού, όπως έχει κάνει η Cytamobile-Vodafone με τον διαγωνισμό #sharedmomentscy.

 

billowapp.com

4. Πριν αρχίσεις, βεβαιώσου ότι έχεις ήδη αρκετό content!

Πριν αρχίσεις τη μαζική διαφήμιση είτε online, είτε offline βεβαιώσου ότι έχεις αρκετό User Generated Content στη σελίδα του διαγωνισμού. Ποιoς θα το δημιουργήσει; Αυτό μπορεί εύκολα να δημιουργηθεί από εργαζόμενους της ίδιας εταιρείας καθώς και από το network τους. Έτσι όταν ένας δυνητικός συμμετέχοντας επισκεφθεί τη σελίδα, θα βρει αρκετό υλικό που θα τον κινητοποιήσει να λάβει μέρος.

5. Βρες το κοινό σου και πειραματίσου με διάφορα μέσα!

Σημαντικό είναι να βρεις το κοινό που είναι πρόθυμο να συμμετέχει σε αυτό που κάνεις. Προσοχή, όμως, γιατί ο διαγωνισμός μπορεί να έχει απήχηση/ανταπόκριση σε διαφορετικό κοινό από ότι νομίζεις. Για παράδειγμα, μπορεί η διαφήμισή σου να είναι targeted σε ηλικίες 12-18 χρονών, ενώ αυτοί που θα ανταποκριθούν να είναι άτομα ηλικίας 18-34. 

Μη φοβάσαι να πειραματιστείς με διάφορα μέσα. Ανέβασε στα social media φωτογραφίες, βίντεο, άρθρα, ακόμα και το landing page του διαγωνισμού και δες σε ποιο από αυτά, το κοινό σου, θα ανταποκριθεί περισσότερο!

6. Επέλεξε τα κατάλληλα κανάλια!

Εφόσον εντοπίσεις το κοινό σου, αρχίζεις την προώθηση στα κατάλληλα κανάλια όπου βρίσκονται τα άτομα αυτά, ώστε κάθε ευρώ που βγαίνει από την τσέπη σου να φέρνει αποτέλεσμα.

7. Βρες μερικούς Influencers και Οργανωμένα σύνολα!

Οι influencers όπως αναφέραμε και στο YouthFeed #10 μπορούν, εκτός από να “προβάλουν” το brand, να συμμετέχουν στον UGC διαγωνισμό ενθαρρύνοντας το κοινό τους να συμμετέχει και αυτό. Εντόπισε μερικά Οργανωμένα Σύνολα που τους ενθουσιάζει η ιδέα του διαγωνισμού και θα ήθελαν να ανεβάσουν την ομαδική συμμετοχή τους.

8. Χρησιμοποίησε το UGC του κοινού σου ώστε να φτιάξεις την καμπάνια σου!

Όταν μαζευτούν μερικές συμμετοχές, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις τις συμμετοχές αυτές ώστε να φτιάξεις τη δική σου προωθητική καμπάνια. Το κοινό φαίνεται να ενθουσιάζεται και να κινητοποιείται όταν βλέπει “όμοιούς” του να κάνουν κάτι για ένα σκοπό. Κάνουν like, share και tag φίλους τους!

9. Εξέδωσε Δελτίο Τύπου!

Το να διατηρείς καλές σχέσεις με τα media είναι ένα πλεονέκτημα γιατί μπορούν να αναφερθούν σε άρθρο τους για το διαγωνισμό, στο οποίο να συμπεριλάβουν το link με το Landing Page του διαγωνισμού.

10. Share the Buzz!

Και φυσικά, μετά τη λήξη του διαγωνισμού, θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα άρθρο ή βίντεο προβάλλοντας το buzz που δημιουργήθηκε γύρω από το διαγωνισμό σου, στο οποίο θα συμπεριλάβεις τις πιο παράξενες αλλά και επιτυχημένες συμμετοχές!

Καλή επιτυχία!

 

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!