Μιας και πλησιάζει η μέρα του “Αγίου Βαλεντίνου”, θα αναφερθούμε σε ένα αγαπημένο brand, το οποίο έχει την τιμητική του αυτή την εποχή. H Lacta, η νούμερο 1 σοκολάτα στην Ελλάδα, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής και στην Κύπρο, κάνει τη μέρα αυτή να ξεχωρίζει, δημιουργώντας μια σειρά από branded content campaigns!

Η σοκολάτα Lacta αποτελεί σύμβολο της “αγάπης” για γενιές και γενιές.

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Το να συνδέσεις το όνομα του brand σου με ένα concept, το οποίο ο κόσμος “αγαπά”, μπορεί να αποτελέσει ακόμα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για πολλά brands. Η Lacta δεν ταυτίστηκε από τη μία μέρα στην άλλη με το concept του έρωτα και της αγάπης. Από τη δεκαετία του ’90 μέχρι και σήμερα, το Integrated Marketing Communication του brand, επικεντρώθηκε σε ιστορίες έρωτα και αγάπης, στις οποίες η Lacta παίζει καταλυτικό ρόλο.

Από το 2008 μέχρι και σήμερα, η παρουσία της στα Social Media που χρησιμοποιούν οι Millennials, είναι έντονη, καθώς τα campaigns της χαρακτηρίζονται από συνέπεια, πρωτοτυπία και χαίρουν διεθνούς διάκρισης. Επίσης, έχει διαμορφώσει μια “αξιολάτρευτη” προσωπικότητα η οποία κάνει like, comment και απαντά με λόγια και emojis όπου αναφέρεται το όνομά της!

Facebook Apps και User Generated Content διαγωνισμοί γίνονται viral, και ολοκληρώνονται με τη δημιουργία ταινιών, σειρών ακόμα και με τη διεξαγωγή συναυλιών. Για παράδειγμα, το 2013, ζήτησαν από το κοινό να στείλει τις δικές του “ιστορίες ανεκπλήρωτου έρωτα”, από τις οποίες επέλεξαν 3 τις οποίες οπτικοποίησαν και πρόβαλαν στη μεγάλη οθόνη.

Η εικόνα του brand διαμορφώνεται και από τους ίδιους τους καταναλωτές.

Το 2014 στην εκστρατεία “Υπάρχει αγάπη;” το brand καλούσε το κοινό να ποστάρει μηνύματα με το #LoveDoesExist στο Twitter, το Instagram και στο Facebook page της Lacta. Όλα αυτά, με την υπόσχεση ότι επιλεγμένα μηνύματα θα εμφανίζονταν ως online ads και out-door posters σε στάσεις λεωφορείων, τις οποίες επέλεγαν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες.

Φέτος, το αγαπημένο brand διεξάγει την καμπάνια με θέμα “Από την αρχή”.

Το brand έφτιαξε μια branded σειρά βίντεο, με 5 επεισόδια, τα οποία προβάλλονται online. Στις 14 Φεβρουαρίου, θα προβληθεί ολόκληρη η ιστορία και τηλεοπτικά. Σε παρόμοια της ενέργεια στο παρελθόν, τα βίντεο συγκέντρωσαν 6 εκατομμύρια views, σε μια χώρα με 4 εκατομμύρια Facebook users.

Και η Lacta δεν σταματά εδώ. Ένας μοναδικός online διαγωνισμός έχει δημιουργηθεί! 8 ζευγάρια θα “ζήσουν τον έρωτά τους από την αρχή”, με το Lacta αερόστατο να τους ταξιδεύει πάνω από τα μέρη που πρωτογνωρίστηκαν! Μέσω online app, το κοινό γίνεται engaged με το brand, καθώς κάνει tag μια καρδιά στο χάρτη στο μέρος της γνωριμίας τους, ανεβάζοντας φωτογραφία και γράφοντας μια περιγραφή.

4600 οι μέχρι τώρα συμμετοχές και σίγουρα πολλοί από αυτούς δήλωσαν συμμετοχή μόνο και μόνο για να αφήσουν τη δική τους “καρδιά” στο χάρτη!

Στόχος του διαγωνισμού δεν είναι η συλλογή likes, αλλά η συλλογή στοιχείων από τα προφίλ των χρηστών, όπως και το engagement με το κοινό, ώστε να συνεχίσει το συναισθηματικό δέσιμο του brand με τους καταναλωτές.

Τα συμπεράσματά μας:

Η δημιουργία branded content είναι πολύ σημαντική, μιας και οι Millennials αρέσκονται στο να “καταναλώνουν” φωτογραφίες, βίντεο και άρθρα. 

Τα brands θα πρέπει να συμβαδίζουν με την εποχή. Δηλαδή, η γιορτή των Χριστουγέννων είναι καλή ευκαιρία να προωθήσεις το αξία της φιλανθρωπίας, η γιορτή των ερωτευμένων είναι η κατάλληλη για να προωθήσεις το αξία της αγάπης κ.ο.κ.

Τα brands θα πρέπει να κατανοήσουν αυτά που αρέσουν στους νέους, ώστε να τους δώσουν περισσότερα από αυτά που αγαπούν. Η αγάπη και ο έρωτας φαίνεται να είναι κάτι που τους συγκινεί ιδιαίτερα. Επίσης, το κυπριακό στοιχείο, φαίνεται να είναι κάτι το οποίο επίσης αγαπούν οι νέοι στην Κύπρο, όπως αναφέραμε και σε προηγούμενό μας άρθρο.

Τα brands οφείλουν να εμπλέξουν περισσότερο τους καταναλωτές. Μπορεί οι User Generated Content διαγωνισμοί να έχουν τις δυσκολίες τους, όμως δεν παύουν να είναι απαραίτητοι και κριτικής σημασίας για ένα brand.

Πώς θα σου φαινόταν όμως αν μπορούσες να ακούσεις την άποψη των νέων για νέες καμπάνιες εύκολα και γρήγορα, χωρίς κόστος;

Στο StudentLife, οργανώσαμε το StudentLife Creativity Lab, το  οποίο δίνει την ευκαιρία σε δημιουργικούς φοιτητές, να δουλέψουν σε αληθινά projects κυπριακών brands. Μια διψασμένη ομάδα από νεαρά άτομα, είναι έτοιμη να δώσει feedback και να συνεισφέρει στην ανάπτυξη νέων καμπανιών και ιδεών, που θα έχουν ανταπόκριση μεταξύ των συνομηλίκων τους.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα;

Στείλε μας απλά ένα email στο [email protected]

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!