1Target: Το app πληρωμών που αναμένεται να κάνει τη διαφορά!

Η εταιρεία λιανικής πώλησης Target στις Η.Π.Α έχοντας πλεονέκτημα στους Millennials, εισάγει σύστημα πληρωμών στο app της. Μπορεί οι ανταγωνιστές της, Khol’s και Walmart, να το έχουν πράξει πιο νωρίς, όμως προβλέπονται υψηλοί ρυθμοί χρήσης της εφαρμογής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι πελάτες της Target είναι πιο νεαροί, όπως επίσης και στο ότι η εφαρμογή (Cartwheel App) έχει ήδη 30 εκατομμύρια χρήστες. Το eMarketer προβλέπει πως περισσότερο από το ⅓ των Millennials που χρησιμοποιούν Smartphone θα χρησιμοποιήσουν τα mobile payments κατά το τρέχων έτος (eMarketer).

2Αρώματα που κεντρίζουν τις αισθήσεις διαδικτυακά!

Το Phlur’s, μια Startup εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου, πιστεύει πως μπορεί να πουλήσει αρώματα online! Η εταιρεία βασίζεται σε εικόνες και ήχους για να ταιριάξει τους καταναλωτές με το κατάλληλο άρωμα. Για παράδειγμα, αν θα περιγράψει το spicy άρωμα “Moab”, θα χρησιμοποιήσει περιγραφές όπως “feelings inspired by the desert’s sun, wind and openness”, ενώ ένα playlist στο Spotify παίζει την κατάλληλη μουσική. Όλα αυτά, ώστε να δώσει στον επισκέπτη μια συνολική εμπειρία από το άρωμα. Το καινοτόμο brand στοχεύει τους νέους καταναλωτές, τους οποίους δεν ενδιαφέρει να μυρίζουν σαν την Ariana Grande ή τον Justin Bieber, “πέφτοντας θύματα” ενός προκατειλημμένου Marketing (Racked). 

3Οι Millennials επιζητούν Social Learning στο χώρο εργασίας τους!

Μέχρι το 2025, οι Millennials θα αποτελούν το 75% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού και ως αποτέλεσμα προβλέπεται να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον. Η έννοια της “κοινωνικής μάθησης” γίνεται μέρος πολλών εταιρειών και αυτό σημαίνει πως οι Millennials ζητούν να μαθαίνουν από τις εμπειρίες ο ένας του άλλου, μέσω “παρατήρησης” αλλά και “trial & error” ώστε να βελτιώνονται και να εξελίσσονται. Η χρήση εταιρικών social media βοηθά στον τομέα αυτό έχοντας αρκετά παραδείγματα, όπως το Gates Foundation που χρησιμοποιεί το Yammer. Σημαντικό θεωρείται επίσης, ότι το 89% των Millennials απαιτεί από τον χώρο εργασίας του να προωθεί την κοινωνικότητα και τη διασκέδαση (Forbes).

4Snapchat: Η νέα συνεργασία με την Nielsen!

Το Snapchat συνεχίζει την ανοδική του πορεία στον τομέα της διαφήμισης, καθώς προσφέρει πιο familiar πακέτα στους διαφημιζομένους. Η εταιρεία συνεργάζεται με την Nielsen’s mobile Digital Ad Ratings unit, ώστε να δώσει στα brands τη δυνατότητα να στοχεύσουν σε καλά καθορισμένα audiences με βάση φύλο και ηλικία. Η υπηρεσία αυτή θυμίζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που η Nielsen προσφέρει τα διαφημιστικά πακέτα στην τηλεόραση. Οι τηλεοπτικοί οργανισμοί όπως το NBC φαίνεται να βλέπουν το Snapchat σαν ευκαιρία παρά σαν απειλή, προβάλλοντας το content τους σε διαφορετική μορφή μιας και η εταιρεία θέλει να προβάλλει πιο TV-like και engaging περιεχόμενο (Adweek).  

5Η νοσταλγία των Millennials φέρνει πίσω (μη) ξεχασμένα προϊόντα!

Ακόμη ένα προϊόν που φέρνει πίσω στην αγορά η “νοσταλγία των Millennials” είναι το Yoplait Custard Style. Το εν λόγω γιαούρτι είναι μια ανανεωμένη έκδοση του αρχικού προϊόντος με περισσότερα θρεπτικά συστατικά, μιας και οι προτιμήσεις στρέφονται σε πιο υγιεινές επιλογές. Με ένα μονόλεπτο βίντεο, η εταιρεία ανακοινώνει την αναβίωση της αγαπημένης γεύσης, όπου εξηγεί πως το tweet μιας fan τους που έλεγε “Η παιδική μου ηλικία έχει πεθάνει με την εξαφάνιση του Yoplait Custard Style tbh”, αποτέλεσε την αφορμή για το επαναλανσάρισμα του γιαουρτιού (MediaPost).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!