1PepsiCo: Πλησιάζει το τέλος των αναψυκτικών;

Η γνωστή εταιρεία PepsiCo αναφέρει πως σχεδόν 50% των εσόδων της προέρχεται από υγιεινές επιλογές του portfolio της. Αυτά είναι τα Baked Lay’s, τα Naked juices, τα Quaker cereal bars κ.ά. Επίσης, 25% των εσόδων της έρχεται από την κατηγορία “everyday nutrition” και περιέχει προϊόντα όπως το νερό, το τσάι και τα υγιεινά σνακς. Η PepsiCo παραδέχεται πως τα αναψυκτικά θα γίνονται ολοένα και πιο μικρό κομμάτι του portfolio της, καθώς οι νέοι δεν είναι πλέον fans των αναψυκτικών και αποζητούν να τρέφονται πιο υγιεινά (Grub Street).  

2Οι εργοδότες θα πρέπει να δείξουν εμπιστοσύνη στους νέους.

jobapplicationcenter.com

Περισσότεροι από 9 στους 10 Millennials στις Η.Π.Α., ανέφεραν πως η αναζήτηση επαγγέλματος μετά τις σπουδές τους ήταν δύσκολη. Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του Job Applicator Center, φαίνεται πως οι εργοδότες προτιμούν να προσλαμβάνουν (ήδη) εξειδικευμένους εργαζόμενους σε entry-level θέσεις και δεν δίνουν την ευκαιρία σε πρόσφατα απόφοιτους. Η έρευνα επίσης υποδεικνύει πως άτομα ηλικίας 18-34 έχουν ήδη εργαστεί κατά μέσο όρο σε 2,7 επαγγέλματα και πως το 41% σχεδιάζει να μείνει στην τρέχουσα επαγγελματική του στέγη για 2 χρόνια ή και λιγότερα. Αυτό, ίσως να συμβαίνει γιατί οι νέοι ψάχνουν για εργοδότες που επενδύουν σε αυτούς, πέρα από μισθούς και οφέλη. Θέλουν να νιώσουν, πως όταν εργάζονται, συμμετέχουν σε “κάτι μεγαλύτερο και σπουδαίο” (Job Application Center).

3Gen Z: Θέλουν παπούτσια που “αξίζουν”!

footwearnews.com

Τα brands παπουτσιών ετοιμάζονται να συναρπάσουν την επόμενη γενιά καταναλωτών, τους Gen Z. Λόγω του γεγονότος ότι οι Gen Z μεγάλωσαν στην εποχή της ύφεσης, η επικοινωνία της “αξίας” του προϊόντος (είτε αυτή είναι η ψυχαγωγία που προσφέρει, είτε είναι η ποιότητα) είναι ζωτικής σημμασίας για το brand, σύμφωνα με την σύμβουλο στρατηγικής του Ypulse. Εμπειρογνώμονες πιστεύουν πως οι “Steve Madden” και “Sketchers” τα καταφέρνουν πολύ καλά στο price-value, καθώς “μπορούν να πάρουν το παπούτσι της Kourtney Kardashian, να το μετατρέψουν -πολύ γρήγορα- σε Steve Madden προϊόν και να το πουλήσουν στο 20% της τιμής του (Footwear News).

4Ascott: Πειραματίζεται με χώρους που θα ξετρελάνουν τους Millennials!

Οι προσπάθειες της ξενοδοχειακής αγοράς να ανταποκριθεί στις ανάγκες των Millennials συνεχίζονται με την αλυσίδα Ascott, η οποία δοκιμάζει νέους, συναρπαστικούς χώρους στο Singapore Management University. Το [email protected], όπως ονομάζεται το “living lab” θα περιλαμβάνει χώρους με έντονα χρώματα, με μια μεγάλη κοινόχρηστη κουζίνα, φουτουριστικά δωμάτια αναψυχής με VR, χώρο για μουσικούς κ.ά. Επίσης, θα παρέχεται η δυνατότητα στους φοιτητές-ενοικιαστές να παρακολουθούν μέσω wi-fi, τα δωμάτια που έχουν την περισσότερη “κίνηση”. Για να δούμε αν οι χώροι αυτοί θα κερδίσουν τον ενθουσιασμό των νέων (Mashable).

5Το User Generated Content φέρνει περισσότερο engagement από το brand-generated content!

businessinsider.com

Η μελέτη της Mavrck δείχνει πως τα UGC posts φέρνουν κατά μέσο όρο 6,9 φορές περισσότερο engagement από ότι το brand generated content. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του αλγορίθμου του Facebook, η οποία στο newsfeed βάζει σε προτεραιότητα τα posts που γίνονται από την οικογένεια και τους φίλους του χρήστη. Το συμπέρασμα είναι πως τα brands πρέπει να ενθαρρύνουν τη δημιουργία UGC από τους fans τους, όπως επίσης και να εντάξουν στη στρατηγική τους το Influencer Marketing (marketingdrive.com)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!