1Θα γίνει η Jose Cuervo η αγαπημένη tequila των Millennials;

adweek.com

Η χρήση  τέχνης και καλλιτεχνών για την προσέγγιση του νεανικού κοινού είναι μία τακτική που υιοθετούν πολλές εταιρίες. H tequila Jose Cuervo συνεργάζεται με λατίνους καλλιτέχνες για να “κερδίσει” το νεανικό κοινό. Ο νέοι στρέφονται σε νέα tequila brands και έτσι η 222-χρονών Jose Cuervo πρέπει να κερδίσει το στοίχημα του να αποτελέσει το αγαπημένο brand των Millennials. Η εταιρεία επιστρατεύει τον Ricardo Cavolo για τον σχεδιασμό limited-edition συλλογής μπουκαλιών tequila και τον fashion designer Carlos Campos για τη δημιουργία συλλογής ρουχισμού για τους Influencers. Σύμφωνα με τον Adamson, spirits consultant, η καμπάνια είναι καλά σχεδιασμένη και έξυπνη, όμως προβληματίζεται για το κατά πόσο θα πετύχει, μιας και συχνά το κοινό δεν πιστεύει πως οι καλλιτέχνες είναι “αυθεντικοί” (Adweek).

2Gen Z: Ζητούν διαδραστικά τηλεοπτοπτικά προγράμματα!

cartoonbrew.com

Μετά το Rising star, ολοένα και περισσότερα προγράμματα επιδιώκουν να κερδίσουν τις εντυπώσεις των νέων, κάνοντάς τους engaged online και offline! Το Mighty Magiswords, σειρά κινουμένων σχεδίων λανσάρει ένα app, το οποίο επιτρέπει στους τηλεθεατές να συλλέγουν “magiswords” κατά τη διάρκεια παρακολούθησης του προγράμματος, χρησιμοποιώντας automatic content recognition. Το επόμενο βήμα της σειράς είναι το app “Surely You Quest”, στο οποίο οι παίχτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα magiswords που μάζεψαν, για να διαγωνιστούν σε ένα free-to-play role-playing παιχνίδι. Σύμφωνα με το Cartoon Network “οι Gen Z ζητούν καθηλωτικές, διαδραστικές εμπειρίες που θα τους ψυχαγωγίσουν οποτεδήποτε και οπουδήποτε!” (alistdaily).  

3Η ΙΚΕΑ σε προσκαλεί να ζήσεις με VR την κουζίνα σου!

i.ytimg.com

Τα VR αρχίζουν να μπαίνουν για τα καλά στη ζωή μας, με την ΙΚΕΑ να έχει ήδη εγκαταστήσει VR σε μια βιτρίνα στο Τορόντο, που επιτρέπει στους πελάτες να αλληλεπιδράσουν με μία εικονική κουζίνα! Το εντυπωσιακό είναι ότι οι πελάτες μπορούν, εικονικά, να αναποδογυρίσουν pancakes, καθώς και να “οραματιστούν” την κουζίνα τους. Η κίνηση αυτή στοχεύει εκτός από την προσέγγιση του νεανικού κοινού, “να μάθουν αν οι virtual reality εμπειρίες θα βοηθήσουν τους πελάτες της ΙΚΕΑ να δουν την κουζίνα που ονειρεύονται και να κάνουν συνειδητές επιλογές κατά την αγορά τους” (Marketingdrive).

4Το “30 Under 30” app του Forbes κοντά στους Millennials!

specials-images.forbesimg.com

“Δεν είναι πολλά τα new media start-ups τα οποία προσέλκυσαν το νεανικό κοινό” σύμφωνα με τον Howard, CRO του Forbes. Με το μισό κοινό του Forbes Website να είναι Millennials, το Forbes τους προσεγγίζει πέρα από τα swipeable platforms, όπως το “Discover” του Snapchat. Το “30 Under 30” είναι το app του Forbes, το οποίο δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το νεαρό community του brand, έχοντας στο επίκεντρό του θέματα νεανικής επιχειρηματικότητας (Adweek).

5ΝΟΚΙΑ 3310: Ο θρύλος επιστρέφει ανανεωμένος!

cnet.com

Όπως αναφέραμε και στο άρθρο μας σχετικά με το Nostalgia Marketing, η Nokia εκμεταλλεύεται την ανάγκη των Millennials για νοσταλγία και επαναλανσάρει το “θρυλικό” 3310, όμως με μερικές νέες πινελιές από το σήμερα, όπως νέο, ζωηρό design! Παρόλο που οι δυνατότητές του είναι περιορισμένες, σε 2 megapixel camera και σε σύνδεση 2,5G, θα προσφέρεται στην προσιτή τιμή των 50$ και η μπαταρία του θα διαρκεί για ένα ολόκληρο μήνα. Το νέο 3310 αναμένεται να αγαπηθεί από τους retro-phone-fans, αλλά και από το νεανικό κοινό, το οποίο αναζητά κάτι φθηνό, που να αντέχει σε ξέφρενα πάρτυ και festivals (CNET)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!