1McDonald’s: Sponsored Content για τους Millennials!

Η στροφή των Millennials προς πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές είναι ένα γεγονός, όμως μερικά fastfood brands όπως τα McDonald’s τα καταφέρνουν πολύ καλά με τους νέους. H συνεργασία τους με το media company Mic δημιούργησε μία σειρά από sponsored content. Τα food-trend άρθρα με θεματολογία γύρω από την παραγωγή διαφόρων συστατικών (όπως τα αυγά και το βοδινό) καθώς και τα “presented by McDonald’s” βίντεο, ενδιαφέρουν τους Millennials και ενισχύουν την εικόνα του brand στο μυαλό τους (ypulse.com).  

2Η βιομηχανία αλκοολούχων ποτών προσθέτει περισσότερο νερό!

businessinsider.com

Με το νερό να κατατάσσεται στα αγαπημένα ποτά των Millennials, εκτοπίζοντας τον καφέ, την μπύρα, το ice tea και τα αναψυκτικά, όπως επίσης και με τις πωλήσεις εμφιαλωμένου νερού να διπλασιάζονται στις Η.Π.Α, η βιομηχανία αλκοολούχων ποτών κάνει τις απαραίτητες αλλαγές. Παράδειγμα αποτελεί η σόδα Seltzer, η οποία αύξησε κατά 42% τις πωλήσεις της τα τελευταία 5 χρόνια. Η Henry’s Hard Soda, λάνσαρε μία σειρά από αλκοολούχο sparkling water με γεύση και η Smirnoff το Spiked Sparklings Seltzer το 2016. Η ίδια πηγή αναφέρει πως η σόδα και το sparkling water έχουν ιδιαίτερη ζήτηση, τη στιγμή που οι πωλήσεις αναψυκτικών μειώνονται (Business Insider).

3ΑΧΕ: Δίνει αυτοπεποίθηση στη νέα της χιουμοριστική καμπάνια!

HAIR=LIFE In partnership with @axe #yougotsomething

A post shared by Rudy Mancuso (@rudymancuso) on

Η γνωστή μάρκα AXE, επιστρατεύει 30 influencers γένους αρσενικού, για να προωθήσει την νέα σειρά προϊόντων περιποίησης μαλλιών. Κωμικοί, chef, μουσικοί είναι μερικές από τις ιδιότητες των ατόμων που επιλέχθηκαν για να συμμετέχουν στην καμπάνια, η οποία ενθαρρύνει τους νεαρούς άντρες να χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα Axe και στα μαλλιά τους. Πολλοί από αυτούς, δημιούργησαν δικά τους βίντεο, στα οποία προωθούν την “αυτοπεποίθηση”, με χιουμοριστικό ύφος, βασιζόμενοι στα στοιχεία που προέκυψαν από τo Edelman Intelligence survey. Η έρευνα αποκάλυψε πως το 65% των αντρών, δεν φτιάχνουν τα μαλλιά τους συχνά, αλλά το 93% από αυτούς που το φτιάχνουν, νιώθουν περισσότερη αυτοπεποίθηση (Adweek).   

4E.L.F: Δεν έψαξε για Influencers αλλά δημιούργησε τους δικούς της Brand ambassadors.

Η Ε.L.F είναι ακόμα μία εταιρεία καλλυντικών η οποία δεν επέλεξε το παραδοσιακό τρόπο προσέγγισης “Influencer Marketing”. Αυτό γιατί αποφάσισε να δημιουργήσει δικούς της micro-influencers, μέσα σπό User Generated Content διαγωνισμό. Η E.L.F προτίμησε να “γιορτάσει την αγάπη για την ομορφιά” μαζί με τους πελάτες της, παρά να τους δώσει ένα δωρεάν make-up, “κτίζοντας” Community και προκαλώντας τον ενθουσιασμό του κοινού της. Οι 50 νικήτριες του διαγωνισμού, είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις και να πειραματιστούν, ώστε να μπορούν να δημιουργούν engaging content, ενθαρρύνοντας τους followers τους να χρησιμοποιήσουν τα προιόντα της E.L.F. (marketingdive.com).

5YouTube LIVE: Η νέα υπηρεσία για τις “can’t miss” live στιγμές.

Μετά το Snapchat που “κλέβει” τον χρόνο που ξοδεύουν οι νέοι παρακολουθώντας τηλεόραση, έρχεται το YouTube να ανακοινώσει τη νέα υπηρεσία LIVE TV, με μόνο 35$ το μήνα και χωρίς απαιτήσεις μακροχρόνιου συμβολαίου. Μεγάλοι τηλεοπτικοί οργανισμοί όπως το CBS έχουν υπογράψει, ενώ σε συζητήσεις βρίσκονται τα NBC Universal και Disney για τη μετάδοση περισσότερων προγραμμάτων από αυτά που είναι διαθέσιμα στο YouTube Red. Η διαφορά με την παραδοσιακή τηλεόραση, είναι ότι το YouTube TV έχει απεριόριστο χώρο DVR και δίνει τη δυνατότητα για πολλαπλά και ταυτόχρονα recordings (TechCrunch).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!