1Airbnb: Εμπλουτίζει με “μουσική” τις εμπειρίες που προσφέρει!

Η υπηρεσία “Music Experiences” είναι πλέον διαθέσιμη στους πελάτες της Airbnb, προσφέροντας αποκλειστικά εισητήρια εισόδου σε sold out συναυλίες και άλλες live εμπειρίες, σε μέρη από όλο τον κόσμο. Ο Brian Chesky, CEO της εταιρείας αναφέρε πως αυτό είναι μία προσπάθεια “…για την υποστήριξη ανερχόμενων και τοπικών καλλιτεχνών φέρνοντας στις εκδηλώσεις τους περισσότερους ανθρώπους και fans της μουσικής τους”. Τα “music experiences” περιλαμβάνουν και “vinyl hunting”, μαζί με local recording session στο Τόκυο, τριήμερο φεστιβάλ μουσικής στο Λονδίνο, το Detroit music scene και πολλά άλλα (Billboard)!  

2Sperry: Μετατρέπει τους fans σε Micro-Influencers

Out of office. ☕ Link in bio to shop our classic boat shoe. #RockYourBoat ? by @dhiptadi

A post shared by Sperry (@sperry) on

Οι εταιρεία υποδημάτων Sperry, με τα εντυπωσιακά “boat shoes” της, συνεργάζεται με περισσότερους από 100 micro-influencers στο Instagram, δημιουργώντας engaging content για τους followers της. Η διαδικασία ήταν απλή: Εντόπισε τους fans του brand στο Instagram, οι οποίοι είχαν ήδη κάνει share καλαίσθητες φωτογραφίες με τα παπούτσια Sperry και τους παρακίνησε να δημιουργήσουν περισσότερο visual content προς δημοσίευση (HubSpot.com).

3Amazon: Με νέα καταστήματα amazonbooks!

uvillage.com

Φαίνεται ότι τα brick-and-mortar καταστήματα θα αποτελέσουν το μέλλον του retail. Η Amazon ανοίγει το 10o brick-and-mortar βιβλιοπωλείο, το οποίο δεν στοχεύει μόνο στην πώληση βιβλίων, αλλά και στην προώθηση των συσκευών της εταιρείας, όπως το Echo και το Kindle. Όπως επισημαίνει ο CFO της Amazon “… τα βιβλιοπωλεία είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τους πελάτες μας να κάνουν engage με τις συσκευές μας, να τις δουν, να τις δοκιμάσουν και να γίνουν fans. Έτσι βλέπουμε πολλή αξία σε αυτό” (Recode) .

4Axe: Live συμβουλές για μαλλιά, μούσια και στυλ από επαγγελματίες groomers!

static.superbowlcommercials.co

Το Axe δημιούργησε μία πρωτότυπη υπηρεσία στην Ελλάδα, το Axe Instagroom Live, που έδινε δωρεάν προσωποποιημένες συμβουλές grooming στο Facebook Messenger. Κάθε άντρας έστελνε τη φωτογραφία του στο chatroom της υπηρεσίας και μία ομάδα από επαγγελματίες groomers, ανέλυε το σχήμα του προσώπου του, και του έστελνε ζωντανά συμβουλές για τα μαλλιά, τα μούσια και το στυλ του. Τα “θα σου πρότεινα να αφήσεις μουστάκι” και το “ξύρισε τα πλαϊνά και μάκρυνε τα υπόλοιπα” είναι κάποιες από τις συμβουλές που δίνονταν. Η καμπάνια μέτρησε 2500 συμμετοχές και περισσότερα από 80000 μηνύματα στο chat, οδηγώντας το Axe στην απόφαση να μονιμοποιήσει την υπηρεσία αυτή! (ogilvyone.gr)

5Uptime: Προσθέτει Social Experience στα YouΤube Videos!

birnoktabir.com

Η τάση για Social Experience τη στιγμή που παρακολουθείς video, δεν θα μπορούσε να μείνει ανεκμετάλλευτη από το YouTube, το οποίο δημιούργησε το Uptime για αυτό τον σκοπό. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να συμμετέχουν στο video με σχόλια και emojis, τα οποία είναι εμφανή σε όποιον παρακολουθεί το video – είτε την ίδια στιγμή, είτε αργότερα. Παρόλο που πλατφόρμες σαν το YouTubeSocial και WeMesh έχουν παρόμοιο χαρακτήρα, το Uptime υπερέχει μιας και διαθέτει ένα “νεανικό, ζωντανό σχεδιασμό”, όπως αναφέρει το TechCrunch. Δίνει έτσι τη δυνατότητα να παρατηρούνται τα reactions και μετά τη δημοσίευση (TechCrunch).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!