1Shoppable videos από την Ted Baker!

Η εταιρεία ένδυσης Ted Baker χρησιμοποιεί ένα πρωτότυπο τρόπο για να δείξει τα προϊόντα της, τα shoppable videos! Στο νέο της video “Meet the Bakers”, οι θεατές μπορούν να παρακολουθήσουν μια “retro, οικογενειακή κωμική σειρά” και κάνοντας κλικ στα εικονίδια που βρίσκονται πάνω από τους πρωταγωνιστές μπορούν να αγοράσουν τα ρούχα που φοράνε. Το τελευταίο video της Ted Baker είναι μικρότερο σε διάρκεια και περιλαμβάνει λιγότερα προϊόντα, σε μια προσπάθεια να κάνει τους users να επικεντρωθούν στα προϊόντα και να κάνουν πιο εύκολα παύσεις (Digiday).

2Instagram: Έρχετα σύντομα η δυνατότητα για Shoppability!

Το αναδυόμενο Social Media app πειραματίστηκε με 20 γνωστούς retailers και λανσάρει σύντομα το shopping feature. Πώς θα λειτουργεί; Ο χρήστης θα πατά πάνω σε ένα εικονίδιο που θα βρίσκεται κάτω αριστερά της φωτογραφίας και θα μπορεί να δει μέχρι 5 προϊόντα. Επιλέγοντας κάποιο από αυτά, μπορεί να δει λεπτομέρειες και το κουμπί “shop now” που θα παραπέμπει στο e-commerce site της κάθε επιχείρησης. Πολλοί πιστεύουν πως αυτό το marketing feature θα αποτελέσει σημαντικό πλεονέκτημα του Instagram, έναντι του Snapchat. Στο μέλλον αναμένεται να προστεθούν και insights για το shoppability, τα οποία θα καταμετρούνται τo CTR, το conversion rate κτλ. (marketingdive.com).

3Πώς οι τράπεζες χρησιμοποιούν το Snapchat;

tearsheet.co

Οι Millennials δεν φημίζονται για την καλή τους σχέση με τις τράπεζες. Σε μια προσπάθεια να ανατρέψουν την αντίληψη αυτή, οι τράπεζες άρχισαν να χρησιμοποιούν με προσοχή το Snapchat, ώστε να βρουν την καλύτερη στρατηγική! Η Dutch Bank ABN Amro χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω interactive stories! Επίσης, η Citibank χρησιμοποιώντας τα Snapchat Spectacles παρουσιάζει τι συμβαίνει behind-the-scenes στα γραφεία της, ώστε να προσελκύσει περισσότερους νέους στο χώρο εργασίας της. Η Bank of Ireland χρησιμοποιεί Snapchat Influencers, ώστε να δώσει financial tips και συμβουλές μέσω των Stories (Tearsheet).

4eMarketer: Αύξηση 32.6% στα Native ads!

Σε πρόσφατη έρευνα, ο eMarketer καταλήγει πως το ποσό που διαθέτουν οι εταιρείες σε native online διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 36,2% στις Η.Π.Α, φτάνοντας τα $22 δις! Αυτό είναι αποτέλεσμα της προσπάθειας των brands να προσεγγίσουν τους ad-skipping Millennials, οι οποίοι είναι “ευαίσθητοι” στις παραδοσιακού τύπου διαφημίσεις. Οι publishers στρέφονται στα native ads, που δίνουν αξία στο χρήστη και είναι mobile-friendly, ενώ ταυτόχρονα τα brands ζητούν τη δημιουργία “πιο engaging και λιγότερο ενοχλητικών” διαφημιστικών μηνυμάτων. Περισσότερο από 80% των native ads στις Η.Π.Α είναι σχεδιασμένα για Social media και κυρίως για το Facebook (Fast Company).

5MONO: Τα Memes αντικαθιστούν τα βιογραφικά!

Η Mono ζητά από τους υποψήφιους interns να στέλνουν “Resumemes” αντί για το κλασικό resume! Ο Dave Bullen, creative director της Mono, λέει πως “κανείς δεν μπορεί να δώσει προσοχή στα βιογραφικά”, γι’ αυτό και η Mono ζητά από τους υποψήφιους να στείλουν memes, δείχνοντας έτσι τη δημιουργικότητά τους. Το να είσαι δημιουργικός, είναι απαραίτητο προσόν για μια διαφημιστική εταιρεία. Οι ρόλοι που ζητούν ποικίλουν, από project manager μέχρι και σεναριογράφο. Τα Resumemes, αναμφίβολα, διευκολύνουν το έργο του HR στο να επιλέξει τους πλέον ταλαντούχους υποψήφιους (MediaPost).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!