1Carl’s Jr. : Αντικαθιστά τα boobs με burgers!

Η αμερικανική αλυσίδα fast-food Carl’s Jr. αλλάζει τη “σεξιστική” της εικόνα που δημιούργησε μέσω των διαφημίσεών της τα τελευταία χρόνια.

Οι διαφημιστικές της εκστρατείες που μέχρι πρόσφατα περιλάμβαναν  “προκλητικές” εικόνες και μηνύματα, ώστε να στοχεύσουν νεαρούς άντρες, αντικαθιστώνται με ένα tv-spot που διηγείται μία φανταστική ιστορία: Ο πατέρας του νεαρού CEO, της εταιρείας, έρχεται για να δώσει τέλος στις διαφημίσεις με σεξουαλικά μηνύματα και αυτές να αντικατασταθούν με burgers!

Η καμπάνια είναι μία κίνηση του Carl’s Jr. για να προσεγγίσει τους Millennials, καθώς αυτοί ζητούν αυθεντικότητα, υγιεινό και ποιοτικό φαγητό και δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον πλέον σε sex appeal διαφημίσεις (Ad Age).

2Οι Millennials “διψούν” για πιστωτικές κάρτες και τα rewards τους!

Η νέα τάση που κυριαρχεί στους Millennials για τη “συλλογή” πιστωτικών καρτών εξαναγκάζει τις τράπεζες στις Η.Π.Α στον αγώνα για προσφορά των καλύτερων rewards στους πελάτες τους.

Ανεξάρτητα αν έχουν πηγή εισοδήματος, οι νέοι κάνουν αίτηση στις τράπεζες για την απόκτηση πιστωτικών καρτών, απλώς για να συλλέγουν πόντους και να τους εξαργυρώσουν σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Για παράδειγμα, ένας 29χρονος financial analyst και η γυναίκα του, απέκτησαν 40 κάρτες μαζί, μάζεψαν 1492500 πόντους και με αυτούς έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν δωρεάν. Αυτό είναι ακόμα μία απόδειξη ότι οι Millennials θέλουν να μεγιστοποιούν την αξία των χρημάτων τους (Wall Street Journal).

3Snapchat: A story for Everything

Εκεί που το Facebook και το Instagram κάνουν κινήσεις για να προσθέσουν Snapchat-like features, το Snapchat προσπαθεί να καινοτομεί για να κερδίσει έδαφος! Λίγο μετά το λανσάρισμα των Facebook stories (στο οποίο αναφερθήκαμε στο YouthFeed #24) το Snapchat προσθέτει το search function!

Αυτή η λειτουργία θα επιτρέπει στον χρήστη να εξερευνήσει τα εκατομμύρια φωτογραφιών και βίντεο από όλους τους χρήστες που είναι καταχωρημένα ως public στο “Our Story”. Η αναζήτησή τους θα γίνεται με λέξεις-κλειδιά, τα οποία θα εντοπίζονται ως “text and visual elements” στα posts (Bloomberg).

4Influencers’ posts και programmatic ads μεγιστοποιούν το αποτέλεσμα!

Σύμφωνα με την εταιρεία January Digital, η χρήση των Influencers’ post σε programmatic ads φέρνει περισσότερο engagement. Για παράδειγμα, για την προώθηση μιας skin defence cream, η εταιρεία επιστράτευσε 10 beauty influencers για να δημιουργήσουν εκπαιδευτικά blog posts του προϊόντος. Αργότερα, το ίδιο υλικό διανεμήθηκε με τη μορφή programmatic ads σε γνωστά beauty marketplaces. Έτσι, πέτυχαν να δώσουν στους αναγνώστες content που τους ενδιαφέρει μέσω native διαφήμισης.

Η εταιρεία αναφέρει πως παρατηρήθηκε 100 φορές περισσότερο engagement rate συγκριτικά με το παραδοσιακό influencer campaign (Digiday).

5Οι Millennials βελτιώνουν το εργασιακό περιβάλλον!

Το workshop  Design the Work You Love μας δίνει insights για το πώς οι Millennials προτιμούν το εργασιακό τους περιβάλλον. Βασικό συμπέρασμα είναι πως οι Millennials θέλουν να υπάρχει συνοχή ανάμεσα στον φυσικό χώρο εργασίας και στην κουλτούρα του οργανισμού.

Η έρευνα συμπεραίνει πως ένας παραγωγικός χώρος εργασίας πρέπει να δίνει την αίσθηση της ομαδικότητας, διαθέτοντας μια ποικιλία χώρων στους οποίους μπορεί κάποιος να δουλέψει. Για παράδειγμα, workshop areas και μία άνετη κουζίνα, που θα αποτελεί την “καρδιά” του γραφείου.

Όμως, για ένα επιτυχημένο work enviroment αρκεί το design και ο χώρος να είναι όμορφα, αλλά αυτά θα πρέπει να ευαισθητοποιούν και να συγκινούν τους νέους (Inc.).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!