Το καλοκαίρι είναι εδώ και πολλά brands ετοιμάζουν τα δικά τους summer-loving campaigns. Η εποχή αυτή προσφέρεται για ποικίλες δραστηριότητες και τα brands μπορούν είτε να παρευρεθούν σε παραλίες, συναυλίες και καλοκαιρινά hotspots είτε να “τρέξουν” δροσερούς διαγωνισμούς! Αυτό γιατί το καλοκαίρι η διάθεση των νέων είναι ανεβασμένη, ο διαθέσιμος χρόνος αυξάνεται κατακόρυφα και είναι πανέτοιμοι να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που θα τους διασκεδάσουν!

Παρόλο που είναι “νεκρή περίοδος” όσο αφορά τα On Campus Activities, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ζούμε σε ένα τουριστικό νησί όπου πολλοί νέοι μένουν εντός για να απολαύσουν πάρτι, παραλίες και διακοπές. Την καλοκαιρινή περίοδο όλοι ψάχνουν για κάτι fun σε οτιδήποτε και να κάνουν, άρα τα brands πρέπει να είναι έτοιμα να τους το προσφέρουν.

Πιο κάτω ακολουθούν μερικά σημαντικά tips για την επιτυχία των καλοκαιρινών campaigns:

    1. Προετοιμασία από νωρίς: Δεδομένου ότι την ερχόμενη εβδομάδα μπαίνουμε στον Μάη είναι καιρός να μαζέψεις ιδέες και να ετοιμάσεις το πλάνο σου, ώστε το brand σου να πρωταγωνιστήσει αυτό το καλοκαίρι!
    2. Μπες κι εσύ στο mood: Δεν είναι αρκετό μόνο οι νέοι να βρίσκονται σε ένα κλίμα χαλάρωσης, αισιοδοξίας και χαράς αλλά χρειάζεται και το ίδιο το brand να μπει σε αυτή τη διάθεση. Με άλλα λόγια, τα campaigns πρέπει να έχουν καλοκαιρινό χρώμα. Η θεματολογία πρέπει να είναι σχετική με δραστηριότητες που κάνουν οι νέοι το καλοκαίρι και τα δώρα να είναι σχετικά με την εποχή. Μερικές ιδέες είναι τα παρελκόμενα για την παραλία (ομπρέλα, πετσέτες), ρουχισμός & γυαλιά ηλίου, αδιάβροχες κάμερες και ηχεία, σειρές αντηλιακών κ.α. Και ας μην ξεχνάμε πως η Κύπρος το καλοκαίρι διαθέτει ποικιλία από watersports, boatparties και beachparties.
    3. Επέλεξε τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας: Οι νέοι νιώθουν τη χαρά να μοιραστούν τις εμπειρίες που προσφέρει το καλοκαίρι (παραλίες, εκδρομές, ταξίδια) και ο χρόνος που αφιερώνουν στα social media αυξάνεται! Πρέπει να εντοπίσεις πού θα βρίσκονται οι νέοι που θες να προσεγγίσεις αυτό το καλοκαίρι, δηλαδή ποια social media θα χρησιμοποιήσουν και σε ποια sites θα κάνουν click.
    4. Δείξε το καλύτερο content: Πρέπει να επιλέξεις τι είδους content θα καταναλώσει το κοινό σου. Με τι θα γίνει engaged; Θα μπουν στον κόπο να διαβάσουν άρθρο, να δουν βίντεο ή να παίξουν quiz; Ποια θεματολογία θα τους ευχαριστήσει και πώς θα εμπλακεί το brand; Μη ξεχνάς ότι στις επιλογές σου έχεις διαθέσιμο και το εργαλείο του Facebook LIVE, των gif contests και του fun gallop βίντεο.
    5. Πήγαινε εκεί που βρίσκονται: Αφού οι νέοι δεν βρίσκονται στα πανεπιστήμια θα πρέπει να τους εντοπίσεις σε άλλους χώρους ώστε να πετύχεις και offline engagement! Εκτός από τις παραλίες και τα parties, το καλοκαίρι είναι γεμάτο φεστιβάλ, συναυλίες, υπαίθρια events κ.ά.!

Μερικά campaigns που επαληθεύουν τα όσα είπαμε πιο πάνω είναι:

      1. “Διακοπές sun κι αυτές” – Carroten, 2016: Η σειρά αντηλιακών Carroten αποφάσισε ότι το κοινό θέλει branded series και έτσι του έδωσε μια ιστορία 6 χιουμοριστικών επεισοδίων. Οι πρωταγωνιστές είναι δύο κορίτσια που ζουν στα άκρα και με αυθορμητισμό και κέφι ετοιμάζονται για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Με τους νέους να ταυτίζονται με την ιστορία και τα επεισόδια να προβάλλονται από γνωστό ελληνικό media site, η επιτυχία ήταν δεδομένη.
      2. What’s Up Beaches – What’s up, 2015: Η καμπάνια της What’s Up καρτοκινητής σε έστελνε στην παραλία με δωρεάν ξαπλώστρες και κερασμένο τον καφέ! Η διαδικασία ήταν απλή: Έμπαινες στο site του campaign, σκάναρες το QR code που βρισκόταν πάνω σε δεκάδες “εικονικές” ξαπλώστρες και κέρδιζες δωρεάν ξαπλώστρες στις πιο hot παραλίες της Αττικής.
      3. Sprite Shower – Sprite, 2012: H Sprite το 2012 απογείωσε την έννοια του offline engagement στην προσπάθειά της να αποδείξει ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο refreshing πέρα από την ίδια. Έτσι έστησε σε παραλία της Βραζιλίας μια τεράστια κατασκευή, που έμοιαζε με μηχανή Sprite-shower, και ο κόσμος μπορούσε να παίξει μαζί της και να κάνει ντους με το νερό της μηχανής.

 

Η ομάδα του StudentLife βρίσκεται σε καλοκαιρινή διάθεση και είναι έτοιμη για να προτείνει ιδέες ώστε το brand σου να ξεχωρίσει στο νεανικό κοινό!

Πάρε μας τηλέφωνο στο 7000 9920 ή στείλε μας ένα email στο [email protected].

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!