1Instagram: Έφτασε τους 700 εκ. ενεργούς χρήστες!

Το Instagram συνεχίζει την ανοδική του πορεία με 700 εκ. ενεργούς χρήστες! Αν λάβει κανείς υπόψη ότι μέσα σε 4 μήνες οι χρήστες του αυξήθηκαν κατά 100 εκ., η συνεισφορά του Instagram Stories feature έπαιξε καταλυτικό ρόλο. Το συγκεκριμένο feature μετρά 200 εκ. ημερήσιους χρήστες σε σχέση με το Snapchat που μετρά 161 εκ.

Το σημαντικό με τους αριθμούς του Instagram είναι ότι πλησιάζει το 1 δισ. χρήστες του Facebook, του Whatsapp καθώς και του Messenger. Μήπως η ανάγκη για παρουσία των brands στο Instagram γίνεται πιο αναγκαία από ποτέ (TechCrunch);

2Apple Stores: Αλλάζουν για να κερδίσουν τους Gen Z!

digitaltrends.com

Πολλοί retailers μετατρέπουν τα καταστήματά τους σε “social spaces”, με στόχο να προσεγγίσουν τους νέους σε ηλικία εργαζόμενους. Η Apple επανασχεδιάζει τα καταστήματά της, ώστε να ενθαρρύνει τους νέους να συχνάζουν εκεί, όχι απαραίτητα για να αγοράσουν κάτι, αλλά για να περάσουν το χρόνο τους! Έτσι, το Genius Bar γίνεται Genius Grove και προσθέτει αρκετό πράσινο στο χώρο.

Μέσα στους επόμενους μήνες τα καταστήματα θα φιλοξενούν εκπαιδευτικά προγράμματα με φωτογράφους, καλλιτέχνες και μουσικούς, με τους τελευταίους να δίνουν και συναυλίες κατά διαστήματα (Quartz, Apple).

3McDonald’s: Unbranded Marketing Campaign!

Ακόμα ένα unbranded marketing campaign, έρχεται αυτή τη φορά απο τα McDonald’s. Το νέο TV Spot με πρωταγωνίστρια την Hollywood Star, Mindy Kaling, δεν αναφέρει ούτε όνομα του brand ούτε εμφανίζεται κάπου το logo, παρόλο που φοράει ένα κίτρινο φόρεμα μπροστά από ένα κόκκινο background.

Η Kaling καλεί τους viewers να κάνουν search στο Google το εξής: “that place where Coke tastes so good”. Οι δημιουργοί της διαφήμισης έλαβαν υπόψη τους το πώς οι νέοι χρησιμοποιούν τα κινητά τους καθώς παρακολουθούν τηλεόραση και το πώς “ανακαλύπτουν” πληροφορίες που εμπιστεύονται (Inc., MediaPost).

4“Satisfying videos”: το νέο θεματικό trend στα videos!

Τα clips τα οποία δείχνουν “επαναλαμβανόμενες διαδικασίες”, τέλεια σχέδια σε κίνηση κ.ά τα οποία ολοκληρώνονται με slow motion και relaxing μουσική είναι το νέο trend στους Millennials. Ένα παράδειγμα είναι το πως φτιάχνεις μια όμορφη διακόσμηση με φέτες αβοκάντο που παίρνουν το σχήμα λουλουδιού.

Tο hashtag #satisfyingvideos μετρά πάνω από 265,000 posts στο Instagram με μεγάλη ποικιλία σε videos, από μίξη χρωμάτων μέχρι cake icing. Το Prism TV είναι ένα από τα brands που εκμεταλλεύονται το trend με promotional video series που προβάλλει painters που αναμιγνύουν χρώματα σε slow motion (DIGIDAY).

5Mars: Influencers για να δουν οι νέοι θετικά τη ζωή.

Στη νέα καμπάνια της εταιρείας Mars για την προώθηση των Maltesers πρωταγωνιστούν social media & YouTube stars, όπως η Dytto και ο Caspar Lee. Η καμπάνια κερδίζει το ενδιαφέρον των νέων καθώς ενθαρρύνει τη θετική στάση απέναντι στη ζωή με τους Influencers να δείχνουν πώς να μετατρέπεις τις #FML (“fxxx my life”) moments σε “Fun Maltesers Life” moments.

Αυτό είναι μέρος μιας μεγαλύτερης προσπάθειας που θα περιλαμβάνει πολλά κανάλια social media, content creation από BuzzFeed και tour με παιχνίδια και δωρεάν sampling (MediaPost)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!