1Nike: Σπάει ρεκόρ με τον Facebook Live αγώνα δρόμου!

news.nike.com

Το Breaking2 είναι η πρόσφατη καμπάνια της Nike που χρησιμοποίησε με πρωτότυπο τρόπο το Facebook Live feature! Η Nike για πρώτη φορά επέλεξε 3 έμπειρους αθλητές στίβου για να ανταγωνιστούν μεταξύ τους, ώστε να σπάσουν το ρεκόρ των 2 ωρών σε μαραθώνιο δρόμο!

Παρόλο που το ρεκόρ δεν έσπασε, το Facebook livestream συγκέντρωσε 4,9 εκ. views και σχετικό video content προωθήθηκε και σε άλλα social media platforms, ώστε να δημιουργηθεί περισσότερο buzz (TechCrunch).

2Tasty: Η branded μαγειρική αυξάνει τις πωλήσεις!

poyesa.com

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον και επιτυχία φαίνεται να παρουσιάζει η στήλη Tasty του BuzzFeed που ασχολείται με τη μαγειρική. Δημιουργούνται μικρής διάρκειας branded-content videos, σε συνεργασία με διάφορα brands όπως το Bailey’s, το video του οποίου συγκέντρωσε 15 εκ. views και 500k clicks στις πληροφορίες για το προϊόν.

Επίσης, το Tasty αποδεικνύει ότι το branded περιεχόμενο φέρνει πωλήσεις για το προϊόν. Το sponsored video μαγειρικής από το Oster Grills κέρδισε 20 εκ. views από το πρώτο κιόλας Σαββατοκύριακο, γεγονός που οδήγησε σε sold-out των προϊόντων σε Target και Amazon (ypulse.com)!

3Facebook: Θα γίνει ο κατά μέτωπο αντίπαλος της τηλεόρασης;

Εκεί που το Snapchat προσπαθεί να κερδίσει την προσοχή με tv-like series, το Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει ένα long-form video content αυτό το καλοκαίρι! Τα επεισόδια αυτά θα έχουν διάρκεια από 5 λεπτά μέχρι full-length episodes και φημολογείται ότι οι σειρές θα είναι ποιότητας “House of Cards” και “Scandal”.

Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει και ο Zuckerberg, ο στόχος είναι να καθιερωθεί το video tab ως ο προορισμός που μπορούν να εξερευνήσουν και να παρακολουθήσουν τα videos που οι ίδιοι θέλουν. Τα videos φαίνεται να είναι το μελλοντικό content της πλατφόρμας. (Tubefilter, Business Insider)

4Oreo: Το κοινό θα αποφασίσει τις επόμενες γεύσεις!

mobilemarketingmagazine.com

Τα αγαπημένα μπισκότα Oreo καλούν τους fans τους να διαλέξουν ποιες θα είναι οι επόμενες γεύσεις τους μέσα από τον social media διαγωνισμό #MyOreoCreation. Οι τρόποι που μπορεί να συμμετέχει κάποιος στον διαγωνισμό είναι είτε μέσω post στο Twitter και στο Instagram, είτε με σχόλιο κάτω από οποιοδήποτε post της Oreo. Τα posts πρέπει να συνοδεύονται πάντα με τα hashtags: #MyOreoCreation και #Contets.

Όπως αναφέρει και ο Brand Manager: “είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τις γεύσεις που επιθυμούν οι fans μας”. Για την προώθηση αυτού του UGC διαγωνισμού χρειάστηκε φυσικά και η βοήθεια των Influencers, η οποία είναι σημαντική, όπως αναφέραμε και σε σχετικό μας άρθρο (marketingdive.com).

5Gillette: Κάνει delivery τα ξυραφάκια της!

Η Gillette προσπαθεί να εκτοπίσει τον ανταγωνισμό με τη νέα πρωτοποριακή της υπηρεσία Gillette On Demand. Η εταιρεία συνεχίζει το μοντέλο που παρέχει “τα ξυραφάκια ως subscription service”, αλλά προσθέτει και ένα “order-by-text feature”, το οποίο επιτρέπει στους users να ζητούν ξυραφάκι με ένα απλό sms!

Ο χρήστης δεν έχει παρά να γράψει τη λέξη “Blades” από το κινητό του και να τη στείλει. Η Gillette για να προωθήσει την υπηρεσία δίνει στους subscribers της δωρεάν την 4η παραγγελία τους (Business Insider, Boston Globe).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!