Κάθε μήνα πολλές εταιρείες προσεγγίζουν το StudentLife, τη μεγαλύτερη νεανική πλατφόρμα στην Κύπρο, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο νεανικό κοινό. Η ομάδα μας βάζει όλη της τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό, ώστε να προτείνει πάντα πρωτότυπες ιδέες για να πετύχει το brand το μεγαλύτερο δυνατό engagement με το κοινό.

Αυτή τη φορά συνεργαστήκαμε με την iWhite, το πρωτοποριακό σύστημα λεύκανσης δοντιών. Για την προώθηση του προϊόντος και για τη δημιουργία buzz δημιουργήσαμε ένα User Generated Content διαγωνισμό ενθαρρύνοντας τους νέους να μας δείξουν “Ποιος θα γελάσει πρώτος”. Οι συμμετέχοντες καλούνταν να σταθούν απέναντι από τον φίλο τους και να κοιτάζουν ο ένας τον άλλο στα μάτια, μέχρι κάποιος από τους δύο να σκάσει στα γέλια.

Έτσι, έφτιαχναν ένα βίντεο το οποίο ανέβαζαν στο Instagam με το hashtag #iwhitesmilecy ή το πόσταραν στη σελίδα του StudentLife στο Facebook. Όλα τα βιντεάκια συγκεντρώνονταν στο microsite του διαγωνισμού, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν και να μοιραστούν τα βίντεο των συμμετεχόντων.

Οι νικητές του διαγωνισμού είχαν την ευκαιρία να διεκδικήσουν:

  • Διαμονή στο Ayii Anargiri Spa Resort για 2 άτομα (πρόγευμα, δείπνο, περιποίηση spa) & πακέτο προϊόντων iWhite
  • Πακέτα προϊόντων iWhite για 10 τυχερούς

 

#iWhitesmilecy μέσα στα πανεπιστήμια

Το ιδιαίτερο με τον διαγωνισμό αυτό ήταν ότι εκτός από τις συμμετοχές που έστελνε το κοινό, αξιοποιήσαμε την εύκολη πρόσβασή μας στα Πανεπιστήμια της Κύπρου κι έτσι βρεθήκαμε σε 4 από αυτά για να κάνουμε τον διαγωνισμό πιο “ζωντανό”. Στα πανεπιστήμια ενημερώναμε τους φοιτητές για την πρόκληση “Ποιος θα γελάσει πρώτος”, ενθαρρύνοντάς τους να συμμετέχουν στο video!

StudentLife TV: Ποιος θα γελάσει πρώτος; (Πανεπιστήμιο Κύπρου)

StudentLife TV: Ποιοι από τους φοιτητές του Παν. Κύπρου γέλασαν πρώτοι στην πρόκληση μας; #iwhitesmilecy Μάθε για το διαγωνισμό της IWhite Cyprus και δες όλα τα βίντεο εδώ: http://bit.ly/iwhitesmilecy

Posted by StudentLife.com.cy on Mittwoch, 15. März 2017

 

Οι ενέργειες που έγιναν

  • 4 on-campus videos
  • 1 compilation video με τις καλύτερες συμμετοχές
  • 2 άρθρα για προβολή του διαγωνισμού, π.χ. “Ο διαγωνισμός που έκανε πολλούς νέους στην Κύπρο να γελάσουν! #LOL”
  • Instagram posts με βίντεο συμμετεχόντων
  • Facebook posts με shares φωτογραφιών, video, άρθρων και το landing page του διαγωνισμού
  • Instagram Stories για πιο αυθεντικό περιεχόμενο και backstage του τι έγινε στα πανεπιστήμια

Σημαντικά κανάλια για την προώθηση της καμπάνιας #iwhitesmilecy ήταν:

  • Web banners και text-ad μέσα στην ιστοσελίδα μας, ώστε οι καθημερινοί επισκέπτες του StudentLife.com.cy να ενημερώνονταν για τον διαγωνισμό
  • Facebook ads με videos από τον διαγωνισμό που προωθούσαν απευθείας το microsite του διαγωνισμού στο κοινό.

 

Αποτελέσματα

Ο διαγωνισμός #iwhitesmilecy έγινε γνωστός στο νεανικό κοινό συγκεντρώνοντας υψηλό engagement. Οι UGC διαγωνισμοί έχουν πολλαπλά οφέλη, όπως το κτίσιμο community και το brand awareness, όμως δύσκολα διοργανώνονται από τα brands λόγω του χρόνου και της προσοχής που απαιτούν όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο μας.

Τα συνολικά αποτελέσματα της καμπάνιας της iWhite “Ποιος θα γελάσει πρώτος” ήταν:

  • 68.000 video views από το νεανικό κοινό
  • 15.000 engagement στα σχετικά posts
  • 278.000 reach σε Facebook και Instagram
  • 6.500 visits στο landing page
  • 110 unique videos
  • 200 participants

iWhite compilation video #iwhitesmilecy

Ο διαγωνισμός της IWhite Cyprus έχει ολοκληρωθεί χαρίζοντας γέλιο σε εκατοντάδες νέους που συμμετείχαν και σε χιλιάδες viewers που παρακολούθησαν τα video με τις συμμετοχές. ?? Δες τις καλύτερες στιγμές από το "ποιος θα γελάσει πρώτος;" σε αυτό το video! #iwhitesmilecy Νικήτρια του διαγωνισμού για τη διαμονή στο Ayii Anargiri Spa Resort και προϊόντα IWhite είναι η Μαριλένα Πεχλιβάνη.

Posted by StudentLife.com.cy on Mittwoch, 12. April 2017

Ενδιαφέρεσαι κι εσύ να τρέξεις μια καμπάνια που απευθύνεται στο νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας  στο 7000 99 20 ή στο y[email protected] και μάθε πώς μπορούμε να συμβάλουμε στην επιτυχία της!