Το Influencers’ marketing trend έχει ήδη καθιερωθεί ως ο νέος τρόπος προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών! Σύμφωνα με την έρευνα της πλατφόρμας The Shelf το 65% των brands τρέχουν κάποιο Influencer campaign και το 92% των καταναλωτών εμπιστεύονται συστάσεις από άλλα άτομα, ακόμα κι αν δεν τους γνωρίζουν προσωπικά.

Το να χρησιμοποιήσει ένα brand το concept των “Influencers” έχει ποικίλα πλεονεκτήματα, όπως αναφέραμε και σε προηγούμενό άρθρο μας. Σημαντικό είναι να γνωρίζουμε ότι η επιτυχία του Influencer Marketing βασίζεται στο γεγονός ότι τα άτομα αυτά “θεωρούνται αυθεντική και αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης“. Οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να αγοράσουν κάτι που τους συστήνει κάποιος, παρά κάτι που τους συστήνεται από το ίδιο το brand.

Ήδη πολλές εταιρείες σε Κύπρο και Ελλάδα ένταξαν το Influencers’ Marketing στη στρατηγική τους. Φρόντισε κι εσύ να αξιοποιήσεις αυτή την τάση, ώστε το brand σου να καθιερωθεί ως νούμερο 1 για το νεανικό κοινό.

Εμείς βρήκαμε τα πιο κάτω influencers’ posts στο Instagram τα οποία ξεχωρίσαμε για την αυθεντικότητά τους και πιστεύουμε πως είναι αποτελεσματικά:

 

Η αγαπημένη παρουσιάστρια στο νεανικό κοινό της Ελλάδας, Ευαγγελία Τσιορλίδα, είναι brand ambassador των προϊόντων Fitness της Nestle και για αυτό τα βλέπουμε συχνά στα posts της.

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως ταιριάζουν στην προσωπικότητά της, αφού είναι λάτρης θαλάσσιων αθλημάτων και του υγιεινού τρόπου ζωής.

Στη φωτογραφία καταφέρνει και κάνει το brand ένα με τον εαυτό της, αφού παρουσιάζεται με καθημερινό και αθλητικό look, όπως ο κόσμος την έχει συνηθίσει. Επίσης, τα λόγια κάτω από το posts είναι γραμμένα με το ίδιο ύφος όπως τα υπόλοιπα posts και την αντιπροσωπεύουν απόλυτα. Όλα αυτά συμβάλλουν ώστε το content να είναι 100% αυθεντικό!

Ο Κύπριος νεαρός blogger Nick Christopher προωθεί σε πολλές από τις φωτογραφίες του clothing brands. Στην πιο πάνω φωτογραφία προωθεί τα είδη ένδυσης GAP.

Παρόλο που στην φωτογραφία το brand δεν φαίνεται, ωστόσο το GAP αναφέρεται στο caption όπου ο Nick απαντά στα σχετικά σχόλια με outfit του, πράγμα που τον καθιστά αληθινό brand ambassador.

Monday! Few days left for the weekend ???? #starbucks #starbuckssmoothies #monday #fashionblogger #photooftheday #streetwear #fashion

A post shared by Nicolas Ioannides ⭕️ (@nicolasioannides) on

Ακόμα ένα άτομο από τον χώρο της μόδας, ο Νικόλας Ιωαννίδης, προωθεί τα Starbucks smoothies στο πιο πάνω post. Το γεγονός ότι κάποιο άτομο είναι γνωστός Influencer στο χώρο της μόδας δεν σημαίνει ότι “πρέπει” να περιορίζεται στα clothing brands.

Το κοινό του Νικόλα είναι κυρίως νεανικό και αυτό τον καθιστά ένα καλό Influencer για τα brands που θέλουν να “πλησιάσουν” το κοινό αυτό.

Η εταιρία καλλυντικών Fresh Line επέλεξε την Κάλια Ελευθερίου να είναι μια από τις Influencers των προιόντων της. Η Κάλια διατήρησε το χιουμοριστικό ύφος στο caption της φωτογραφίας, όπως συνηθίζει το κοινό της και δεν έκρυψε το χαμόγελό της.

Σημαντικό είναι ότι οι φωτογραφίες με πρόσωπα σημειώνουν υψηλότερο engagement από ότι άλλες. Για αυτό, είναι καλύτερα τα προϊόντα να τοποθετούνται διακριτά στα posts, ώστε να φαίνεται ότι όντως χρησιμοποιούν το προϊόν και στην καθημερινή τους ζωή.

Σε αυτό το Influencer Post του Νικόλα Μάστορα, δεν αναιρούμε ό,τι είπαμε πιο πάνω για τις φωτογραφίες με πρόσωπο, όμως διευκρινίζουμε το εξής: Ο Νικόλας στο προφίλ του ανεβάζει πολλές φωτογραφίες σχετικές με τοπία και φύση από την Ελλάδα.

Επομένως, αυτή είναι μια φωτογραφία που ταιριάζει στο προφίλ του και ορθώς το OuzoMINI τοποθετήθηκε σε ένα ανοιξιάτικο τοπίο.

Cause we’ re pizza lovers! ? #dominoscyprus #sisters #pizzatime

A post shared by Maria Ayioti (@ayiotimaria) on

Η φωτογραφία της Μαρίας Αγιώτη ταιριάζει στις υπόλοιπες του προφίλ της, γιατί της αρέσει να μοιράζεται καθημερινές στιγμές με τους φίλους και την οικογένειά της. Το label της Domino’s Pizza δεν θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον αν δεν πλαισιονόταν από τα χαμόγελα της φωτογραφίας.

Σημαντικό είναι ότι αναφέρεται το hashtag της εταιρείας. Η Μαρία ανήκει στο ενεργητικό των Micro-Influencers του StudentLife, τους οποίους αξιοποιούμε σε πολλές από τις καμπάνιες μας και όχι μόνο.

H Χριστίνα Αργυρού, είναι η Chief Editor του StudentLife Trends και επέλεξε μια αυθόρμητη φωτογραφία για να προωθήσει το event της Estée Lauder, αποδεικνύοντας πως δεν είναι απαραίτητο κάτι να είναι “καλά στημένο” για να έχει επιτυχία.

Η Χριστίνα στη φωτογραφία είναι χαμογελαστή, όπως άλλωστε και στις πλείστες φωτογραφίες της. Aντί να κρατά κάποιο προϊόν, φωτογραφήθηκε μπροστά από το banner του brand.

Το Evzin Bio έκανε την καλύτερη επιλογή που επέλεξε την Βάσω Πέτρου, η οποία ασχολείται με τη γυμναστική και τον αθλητισμό για την προώθηση του Matcha Green Tea!

Η Βάσω, διατηρώντας ένα προφίλ στο Instagram με πολλά posts σχετικά με το χώρο του fitness, προβάλλει με πολύ ωραίο τρόπο το brand: Είναι ντυμένη με αθλητικό outfit όπως άλλωστε μας έχει συνηθίσει, και το brand Matcha φαίνεται σε κεντρικό σημείο της φωτογραφίας χωρίς όμως να καλύπτει το πρόσωπό της ίδιας.

Σε κάθε περίπτωση, οι πιο πάνω Influencers ένιωσαν το προϊόν σαν δικό τους, καθώς είχαν την ελευθερία να εντάξουν το brand στο content τους όπως οι ίδιοι πίστευαν! Φυσικά, απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία τους ήταν το σωστό “ταίριασμα” των Infuencers με τα brands και τα προϊόντα.

Θέλεις κι εσύ να αξιοποιήσεις την τάση των Micro-Influencers στο campaign σου, ώστε το brand σου να γίνει αγαπητό από το νεανικό κοινό; Πάρε μας τηλέφωνο στο 7000 9920 ή στείλε μας ένα email στο [email protected] και θα σου λύσουμε όλες τις απορίες.

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!