1Yeay: “Πούλα” το με ένα βίντεο!

techcrunch.com

Η επιτυχία του video-content συνεχίζεται με το app Yeay να “πουλά” αντικείμενα μέσω video! Η πλατφόρμα επιδιώκει με τα snapchat-style video (με φίλτρα, κείμενο κλπ.) να γίνει το ebay για τις ηλικίες 12-18 χρονών.

Επιπλέον, το Yeay ενθαρρύνει την επιχειρηματικότητα στις μικρές ηλικίες καθώς πολλά brands, αντί να πουλούν απευθείας τα προϊόντα τους, προσεγγίζουν χρήστες-influencers που συμμετέχουν στην πλατφόρμα για να τα “πουλήσουν” αυτοί στο κοινό! Με 100.000 εγγεγραμμένους χρήστες μέχρι στιγμής φαίνεται να είναι ένα πολύ υποσχόμενο εργαλείο για τον μέλλον (TechCrunch).

2Τι μας μαθαίνει το Fidget Spinner για τους Gen Z;

Σε τι οφείλεται η μεγάλη επιτυχία που έχει γνωρίσει αυτό το μη-ηλεκτρονικό παιχνίδι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα; Όπως όλα δείχνουν η επιτυχία του Fidget Spinner οφείλεται στο word-of-mouth marketing σε συνδυασμό με τα videos στο Youtube.

Οι μαθητές που εφηύραν αυτό το παιχνίδι δεν φαίνεται να χρησιμοποίησαν κάποια επίσημη στρατηγική marketing. Επομένως, οι Gen Z χαρακτηρίζονται ως η πιο ad-averse γενιά μέχρι σήμερα, καθώς το 82% αποφεύγουν τις διαφημίσεις. Το Youtube και οι πρωταγωνιστές του, θεωρούνται ισχυρά μέσα για την προσέγγιση των Gen Z (MediaPost)!

3Teen Boss: Μήπως είναι η απαρχή των niche και ad-free περιοδικών;

pmcwwd.files.wordpress.com

Το νέο περιοδικό για τους business-savvy έφηβους κάνει την εμφάνισή του σε ένα μέρος που κανείς δεν θα το περίμενε: στα newstands των περιπτέρων! Το Teen Boss θα κυκλοφορεί ανά τρίμηνο και θα είναι διαθέσιμο μόνο ως έντυπο!

Το περιοδικό στοχεύει κορίτσια ηλικίας 8-15 ετών και θα περιέχει πληροφορίες από πραγματικούς επιχειρηματίες έφηβους, μια στήλη από ένα κριτή της σειράς Shark Tank καθώς και επαγγελματικές κάρτες! Το media group Bauer ποντάρει σε niche κοινό. Για να δούμε αν το έντυπο θα κάνει το comeback του (WWD).

4Οι Millennials έχουν εμμονή με την εμφάνισή τους!

Οι Millennilas ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε self-care υπηρεσίες και προϊόντα από κάθε προηγούμενη γενιά. Σύμφωνα με την πηγή, οι νέοι ηλικίας 18-33 ετών ξοδεύουν διπλάσια ποσά πάνω στην self-care βιομηχανία παρά οι Boomers.

Η εμμονή αυτή συμπίπτει με την άνοδο του internet γι’ αυτό και οι αναζητήσεις για “health & beauty” στη μηχανή αναζήτησης της Google είναι μέσα στις κορυφαίες! Αυτά όλα καθιστούν τον τομέα αυτό ακόρεστο και εξαιρετικά ελκυστικό για όσους θέλουν να επενδύσουν (NPR).

5Τα παραδοσιακά sports απειλούνται από τα ηλεκτρονικά!

venturebeat.com

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα των L.E.K Consulting, το 40% των ατόμων 17-34 ετών προτιμούν τα ηλεκτρονικά sports (esports) σε σύγκριση με το 42% που προτιμούν τα “old fashioned” sports (NFL, NBA).

Η κύρια αιτία φαίνεται πως είναι το γεγονός πως τα esports είναι διαθέσιμα για live-streaming στο Twitch (την πλατφόρμα των gamers) και μπορούν να προβληθούν στο κινητό. Αντίθετα, τα παραδοσιακά αθλήματα παραμένουν διαθέσιμα μόνο από την τηλεόραση και απαιτούν υψηλά ποσά για συνδρομή (Venture Beat).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!