Η εξεταστική είναι αναμφίβολα μια δύσκολη και απαιτητική περίοδος για κάθε φοιτητή, η οποία χρειάζεται και λίγη ψυχαγωγία εκτός από tips για αποτελεσματική μελέτη. Στο StudentLife, έχοντας αυτά στα υπόψιν μας συνεργαστήκαμε με την Marathon Trading για την προώθηση του φυσικού συμπληρώματος διατροφής Gincosan® Brain. Οι κάψουλες Gincosan® βελτιώνουν τις λειτουργίες του εγκεφάλου και ενισχύουν την προσοχή, τη μνήμη και τη συγκέντρωση, πράγμα απαραίτητο για τις εξετάσεις.

Μαζί με το Gincosan® Brain δημιουργήσαμε 4 challenges για το νεανικό κοινό μέσα από τα οποία μπορούσαν να κερδίσουν:

  • Day trip Cruise για 4 άτομα στο Blue Lagoon στην Πάφο με στάσεις για κολύμπι, open bar, μεσημεριανό buffet και πολλή διασκέδαση
  • 20 κουτιά με 30 κάψουλες Gincosan® Brain.
  • Όλοι οι συμμετέχοντες στα challenges κέρδιζαν εκπτωτικό κουπόνι 20% για αγορά του Gincosan® Brain από τα φαρμακεία.

Ποιες ενέργειες έγιναν;

Τα 4 challenges τα οποία δημιουργήσαμε είχαν ως κύριο θέμα τις εξετάσεις και περιλάμβαναν από quizzes μέχρι και reactions σε gallop video. Αναλυτικότερα:

  • Quiz: Πόσο έτοιμος είσαι για τις εξετάσεις; Ένα personality quiz, που απαντώντας το κατέληγε σε ένα σχετικό συμπέρασμα (π.χ είσαι πανέτοιμος…) αλλά και σε συμβουλές σε χιουμοριστικό ύφος (π.χ Πάρ’ το και λλίο χαλαρά…)
  • Video gallop στο οποίο ρωτήσαμε φοιτητές αν είναι οργανωμένοι για τις εξετάσεις ή αν αφήνουν το διάβασμα την τελευταία στιγμή. Το video ανέβηκε στη σελίδα του StudentLife στο Facebook και έγινε share από πολλούς φοιτητές. Επίσης ζητούσαμε από τους φοιτητές να κάνουν “like” αν είναι οργανωμένοι ή “wow” αν είναι της τελευταίας στιγμής.
  • Quiz: Εσύ πόσο παρατηρητικός είσαι; Ένα trivia quiz το οποίο περιλάμβανε ερωτήσεις που μόνο ένα παρατηρητικό και συγκεντρωμένο άτομο θα μπορούσε να τις απαντήσει σωστά.
  • Εικόνα GIF στη σελίδα του StudentLife στο Facebook. Η κινούμενη εικόνα παρίστανε ένα φοιτητή που κτυπούσε το κεφάλι του στο γραφείο, και ζητούσαμε από το κοινό να μας γράψει σε σχόλιο πόσες φορές κτυπά το κεφάλι του ο φοιτητής.

Σε όλα τα challenges, η παρουσία του brand ήταν εμφανής και οι συμμετέχοντες έμπαιναν στο διαγωνισμό/κλήρωση συμπληρώνοντας τα στοιχεία τους στη φόρμα συμμετοχής!

Επιπλέον από τα 4 βασικά challenges, κάναμε και κάποιες άλλες έμμεσες και άμεσες ενέργειες για την προώθηση του διαγωνισμού:

Ποιος ήταν ο στόχος;

Οι στόχοι της καμπάνιας της Gincosan® Brain ήταν:

  • Η δημιουργία awareness γύρω από το brand και τα οφέλη που μπορεί να έχει κάποιος με το συμπλήρωμα διατροφής.
  • Η ενθάρρυνση συμμετοχής στα 4 challenges που δημιουργήσαμε.
  • Η δοκιμή και η αγορά του προϊόντος.

Αποτελέσματα:

Η ανταπόκριση του κοινού ήταν πολύ μεγάλη τόσο σε αναγνωσιμότητα των άρθρων όσο και σε συμμετοχή στα challenges στα οποία συμπλήρωναν τα στοιχεία τους.

  • Αριθμός συμμετεχόντων: 2.973 (2.434 unique)
  • Downloaded coupons: 598
  • Direct blog posts views: 14.392
  • Indirect blog posts views: 2.888
  • Clicks στο Website της Marathon: 6.697
  • Facebook posts total reach: 221.880
  • Facebook posts total engagement: 17.049

Στην επιτυχία της καμπάνιας οπωσδήποτε συνέβαλε η κατάλληλη χρονική περίοδος που προωθήθηκε το προϊόν όπως επίσης και το καλοκαιρινό δώρο που ήταν αρκετά ελκυστικό για τους φοιτητές, μιας και θέλουν να αποδράσουν μετά το τέλος της εξεταστικής!

 

Αν βρήκες ενδιαφέρουσα την καμπάνια που ετοιμάσαμε για το Gincosan® Brain και θέλεις να βρεις πρωτότυπους τρόπους να προωθήσεις το brand σου στους νέους, το StudentLife μπορεί να σε βοηθήσει να τα καταφέρεις!

Επικοινώνησε μαζί μας στο 7000 9920 ή στείλε μας ένα email στο [email protected] για να συζητήσουμε και να ανταλλάξουμε ιδέες.