1Instagram: Δίνει νέες δυνατότητες σε άτομα, influencers και εταιρείες

fastcodesign.com

Καιρός ήταν το Instagram να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν “archive” τα posts τους αντί να τα διαγράφουν! Οι φωτογραφίες αυτές μεταφέρονται σε ένα “ιδιωτικό” άλμπουμ και αν αλλάξει ο χρήστης γνώμη, μπορεί να την επαναφέρει και πάλι στο προφίλ του.

Αυτό μπορεί να αποτελέσει ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο ώστε  να διατηρήσουν οι νέοι την “καλαισθησία” στο προφίλ τους, αλλά και να προστατευτούν από το cyber-stalking, από μελλοντικούς εργοδότες και σχολεία.

Επίσης, λανσάρεται δοκιμαστικά ένα νέο εργαλείο για τις εταιρείες και τους influencers,  κατά το οποίο θα μπορούν οι influencers να κάνουν tag τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζονται, για τη δημιουργία συγκεκριμένων posts. Αυτό γίνεται για την εξασφάλιση της διαφάνειας των posts, όπως επίσης και για να έχουν πρόσβαση οι εταιρείες στα insights των sponsored posts τους (Co.Design, instagram-press.com).

2Εξατομικευμένα είδη ένδυσης με monthly fee από την Le Tote!

glossy.co

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι ένας από τους τρόπους για να προσεγγίσεις τους νέους είναι να τους προσφέρεις εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Απ’ ότι φαίνεται, αυτό δεν είναι δύσκολο ούτε για το fashion industry, καθώς η εταιρεία Le Tote, χρησιμοποιεί τις πληροφορίες των πελατών, ώστε να φτιάξει ρούχα για τον κάθε ένα ξεχωριστά.

Οι designers μαζεύουν πληροφορίες για τους αγοραστές σχετικά με τις προτιμήσεις τους για ρούχα, πού κάνουν like και comment και τι feedback δίνουν, ώστε να δημιουργήσουν ενδύματα για συγκεκριμένες ομάδες πελατών. 

Πολλοί παρομοιάζουν την Le Tote με την “Netflix στο χώρο του fashion” καθώς στέλνει στους μηνιαίους συνδρομητές της μια “ντουλάπα ρούχα” από την οποία μπορούν να νοικιάσουν κομμάτια, να τα επιστρέψουν πίσω αλλά και να τα αγοράσουν (Glossy).

3Delta AirLines: Δημιουργεί dating wall για τους singles!

adweek.com

Η αεροπορική εταιρεία Delta δίνει την ευκαιρία στους νέους να φωτογραφηθούν σε εξωτικά τοπία μπροστά σε ένα τοίχο στο Brooklyn των Η.Π.Α, ώστε να έχουν “επιτυχία” στο Tinder! Η καμπάνια #DeltaDatingWall αξιοποιεί το ενδιαφέρoν των νέων για το δημοφιλές dating app Tinder.

Έτσι, το #DeltaDatingWall ενημερώνει τους περαστικούς ότι οι “world travelers” είναι πιο εύκολο να πάρουν “like” στο Tinder από ότι οι υπόλοιποι. Επιπλέον, στον χώρο του κτιρίου θα φιλοξενηθεί ένα event επαγγελματικής φωτογράφησης σε συνεργασία με το Tinder, ώστε οι νέοι να φωτογραφηθούν μπροστά από τα τοπία που παριστάνονται στον τοίχο και να ανεβάσουν τις φωτογραφίες τους στο tinder (Adweek).

4Snapchat: Ανοίγει την πόρτα και στις μικρές επιχειρήσεις ώστε να διαφημιστούν!

businessinsider.com

Πλέον δεν χρειάζεται να ξοδέψεις χιλιάδες ευρώ ώστε να διαφημιστείς στο Snapchat. Το Snapchat δίνει πλέον την ευκαιρία και σε πιο μικρούς οργανισμούς να δημιουργήσουν video ads και sponsored geofilters!

Η πλατφόρμα που χρησιμοποιεί το 46% των νέων της Κύπρου αποκτά το δικό της sel-service ads manager στο οποίο μπορείς να κάνεις preview τις διαφημίσεις, να έχεις πρόσβαση σε analytics και να λαμβάνεις notification updates. Επίσης, δεν υπάρχει περιορισμός γαι “minimum ad spend”. (businessinsider.com)

5Ban.do: Η νοσταλγία των Millennials την έκανε πολυεκατομμυριούχα!

if this looks like a lot, it’s because it is. more is more, right? #bandofuninthesun

A post shared by ban.do (@shopbando) on

Το Ban.do είναι ένα brand το οποίο πωλεί αξεσουάρ μαλλιών, tote bags, θήκες iPhone, planner τετράδια κ.ά. με το χαρακτηριστικό nostalgia design. Οι νέοι “αποθεώνουν” ότι έχει να κάνει με nostalgia όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο μας. Έτσι η Band.do έχει κερδίσει με τα παιχνιδιάρικα, φωτεινά και νεανικά προϊόντα της, τις Millennial και τις Gen Z γυναίκες.

Αυτό που κάνει καλά είναι το γεγονός ότι προσφέρει προσιτά (σε κόστος) προϊόντα, τα οποία θυμίζουν στους καταναλωτές την παιδική τους ηλικία. Επομένως, το Ban.do αποδίδει την επιτυχία της στο nostalgia marketing, στη συναισθηματική σύνδεση των καταναλωτών με τη μάρκα, όπως επίσης το αυθεντικό “brand voice” του brand (Fast Company)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!