1Coca-cola: νέες συσκευασίες για τους Κινέζους Millennials!

marketing-interactive.com

Όπως είπαμε και σε προηγούμενο άρθρομας η Coca-cola είναι ένα από τα brands που κατάφεραν με τη στρατηγική τους να κερδίσουν τους Millennials. Έτσι και η εθνική της καμπάνια στην Κίνα. μιλάει τη γλώσσα των Κινέζων Millennials με τη νέα “code bottle” συσκευασία.

Οι ετικέτες των νέων μπουκαλιών περιέχουν emoticons, emojis και δημοφιλείς καθημερινές φράσεις. Οι ανανεωμένες συσκευασίες καθώς και ο influencer Lu Han, πρωταγωνιστούν στο νέο διαφημιστικό spot της Coca-Cola.

Το διαφημιστικό αυτό είναι μέρος της ευρύτερης εκστρατείας, που εστιάζει στις αξίες της “φιλίας” και στης “αγάπης”, δύο θεματολογίες που βρίσκουν ανταπόκριση στους νέους της Κίνας (Marketing-Interactive).

2Οι Millennials αλλάζουν την έννοια του “luxury”.

 

Αν θέλουν τα brands να αντιμετωπίζονται ως “luxury” από τους Millennials, καλό θα είναι να παράγουν προϊόντα “οργανικά”, “βιώσιμα” και “ηθικά”. Η κατανάλωση με συνείδηση έγινε πλέον ένα “status symbol”. Έτσι, για τους Millennials μετρά από πού προέρχεται ο καφές τους ή από τι είναι φτιαγμένο το μπλουζάκι τους.

Η κοινωνιολόγος Elizabeth Currid-Halkett αποκαλεί “φιλόδοξη τάξη” τη νέα κλάση που διαμορφώνεται και καλό είναι τα νέα brands να εστιάζουν πάνω στους 3 αυτούς πυλώνες, αν θέλουν να ανήκουν στα luxury brands (Quartz).

3Το Snapchat γίνεται η νέα τηλεόραση!

ads101.com

Για τις προσπάθειες του Snapchat να γίνει η “νέα τηλεόραση” έχουμε αναφερθεί και σε προηγούμενα youthfeeds. Αυτή τη φορά το Snapchat έχει στο ενεργητικό του συμφωνία 100 εκ. δολλαρίων με την καλωδιακή τηλεόραση Time Warner για την αποκλειστική προβολή επεισοδίων διάρκειας 3-5 λεπτών.

Έχοντας ήδη συμφωνίες με τα δημοφιλή κανάλια ABC και NFL, με το τέλος του 2017 θα είναι διαθέσιμα 3 καθημερινά shows μέσω του Snapchat.

Μπορεί τα filters να μην αποτελούν πλέον το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Snapchat, όμως για να δούμε αν τα αποκλειστικά επεισόδια θα τα καταφέρουν (Jezebel).

4Πώς πρέπει να διαχειρίζεσαι ένα εργασιακό περιβάλλον από Millennials;

Τι μας μαθαίνει ένας CEO του οποίου το εργατικό δυναμικό αποτελείται από 84% Millennials; Αρχικά πως πρέπει να συνειδητοποιήσουν για ποιο λόγο βρίσκονται στον οργανισμό και ποιο απώτερο “σκοπό” (“why”) εξυπηρετούν οι ενέργειές τους.

Επίσης, πρέπει να καθιερώνονται μακροχρόνιοι στόχοι και να ενημερώνονται με feedback για την πρόοδό τους!

Τέλος, σημαντικό είναι να νιώθουν υπεύθυνοι και υπόλογοι καθώς και να κτίσουν σχέσεις με τα υπόλοιπα μέλη της εταιρείας. Θέλουν να κατανοήσουν τις διαδικασίες και να εργάζονται σε ένα κλίμα διαφάνειας, αυτοπεποίθησης και εμπιστοσύνης (Inc.).

5Kit: Ο νέος χώρος των Influencers για να πουλούν “συλλογές”

kit.com

Μπορεί το app Yeay να κατάφερε να πουλεί μέσω video, αλλά η e-commerce Startup “Kit” επιτρέπει στους Influencers να δημιουργήσουν τις δικές τους shoppable συλλογές!

Πολλοί γνωστοί YouTubers όπως o Casey Neistat και η Tiffany “IHasCupcake” Garcia χρησιμοποιούν το “Kit” για να δημιουργήσουν τις δικές τους συλλογές με αγαπημένα προϊόντα από διάφορες αγορές, όπως οι χώροι του beauty, του fitness, της φωτογραφίας του D.I.Y. κλπ.

Προς το παρόν, η 1μιση χρονών εταιρεία μετρά 5 εργαζόμενους και έχει στο ενεργητικό της 2,5 εκ. δολλάρια από seed round και πολλούς Influencers, οι οποίοι κερδίζουν αρκετά χρήματα από τα “kits”(Tubefilter).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!