Με το σλόγκαν “Μεγαλώνουμε το δάσος απ’ την πόλη μας”, το Φυσικό Νερό Πηγής ΚΥΚΚΟΣ τρέχει εδώ και καιρό καμπάνιες στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής του ευθύνης.

Αυτή τη φορά, η ενέργεια του brand είχε ως σκοπό να μεγαλώσει μαζί με το κοινό της Κύπρου τα δάση στις περιοχές της Κύπρου που πλήγηκαν από την περσινή καταστροφική πυρκαγιά.

Για την εμπλοκή του νεανικού κοινού στην προσπάθεια αυτή συνέβαλε το StudentLife.com.cy. Σε συνεργασία με το Φυσικό Νερό Πηγής ΚΥΚΚΟΣ και την Byte digital agency, έγιναν συγκεκριμένες ενέργειες ώστε οι νέοι να μεγαλώσουν ακόμα περισσότερα δέντρα!

Πώς μπορούσε να συμμετέχει το κοινό;

Ο τρόπος συμμετοχής ήταν απλός, σύντομος και χάριζε πλούσια δώρα! Το κοινό μπορούσε να μεγαλώσει ηλεκτρονικά το δεντράκι του μέσα από το ειδικό app που εγκαταστάθηκε στη σελίδα του Kykkos Water στο Facebook.

Μέσα από μια διαδικασία 5 απλών βημάτων, το νερό ΚΥΚΚΟΣ έκανε engage με το κοινό του και ταυτόχρονα πιο πράσινη την Κύπρο μας. Η διαδικασία ήταν απλή:

  1. Μεγάλωσε το σποράκι και φτάσε τη σωστή θερμοκρασία
  2. Πότισε το σπορόφυτο σου με τη σωστή ποσότητα νερού.
  3. Ζέστανε το δεντράκι σου με τις ακτίδες του ήλιου.
  4. Τάισε το δεντράκι σου, καθόρισε τη σωστή αναλογία pH.
  5. Δείξε αγάπη στο δεντράκι σου. Χαϊδεψέ το όσο πιο πολύ μπορείς

Με την ολοκλήρωση των βημάτων, το app εμφάνιζε το “σκορ φροντίδας” που πέτυχε ο κάθε χρήστης για το δεντράκι του.

Για κάθε ένα δεντράκι που μεγάλωνε ηλεκτρονικά, το νερό ΚΥΚΚΟΣ αναλάμβανε να φυτέψει ένα πραγματικό δεντράκι σε συνεργασία με τον Φιλοδασικό Σύνδεσμο Κύπρου.

Πώς το StudentLife στήριξε την καμπάνια;

Για την προώθηση του πρωτότυπου αυτού διαγωνισμού δημιουργήσαμε:

1. Άρθρο: Με απλά λόγια το ενημερωτικό άρθρο επεξηγούσε τον σκοπό του διαγωνισμού, πώς θα μπορούσε να συμμετέχει κάποιος και παρουσίαζε τα δώρα. Στο άρθρο υπήρχε link για το app του διαγωνισμού, ενθαρρύνοντας έτσι τους αναγνώστες να παίξουν αμέσως!

2. Facebook posts: Αξιοποιώντας το online community μας στο Facebook, με περισσότερους από 30.000 fans, δημοσιεύσαμε εικόνες σχετικές με την καμπάνια. Στο caption κάθε εικόνας υπήρχε link για το app του διαγωνισμού.

3. Facebook Live: Ο σχεδιασμός του application του διαγωνισμού έδινε τη δυνατότητα να παρακολουθεί κάποιος real-time τα δέντρα που μεγάλωναν οι χρήστες και τα ονόματα που τους έδιναν. Έτσι, πραγματοποιήσαμε ένα Facebook Live, δείχνοντας για 1 ώρα τα δέντρα που φυτεύονταν -εικονικά- εκείνη τη στιγμή, και ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή των fans μας.

4. Instagram stories: Ενημερώσαμε τους followers του StudentLife.com.cy στο Instagram για το διαγωνισμό μέσα από Stories (βιντεάκια, boomerangs και στατικές εικόνες με κείμενο). Τα Stories παρέπεμπαν στο link του διαγωνισμού που υπήρχε στο “bio” του προφίλ μας.

5. Web banners: Mε το σλόγκαν “μεγαλώνουμε το δάσος απ’ την πόλη μας”, έστελναν απευθείας στον διαγωνισμό.

6. Facebook Ads: Το άρθρο και το απευθείας link στο app του διαγωνισμού, προωθήθηκε μέσα από πληρωμένες καταχωρήσεις στο Facebook, στις ηλικίες 18-34.

Αποτελέσματα: 

Το StudentLife.com.cy συνέβαλε στην επίτευξη των στόχων της καμπάνιας που ήταν:

  • η ευαισθητοποίηση του κοινού για περιβαλλοντικά ζητήματα, στη συγκεκριμένη περίπτωση για τα δάση της Κύπρου,
  • η συμμετοχή (engagement) του κοινού στο διαγωνισμό, και ειδικά του νεανικού κοινού.
Ο διαγωνισμός του Φυσικού Νερού Πηγής ΚΥΚΚΟΣ ολοκληρώθηκε με πάνω 2.000 συμμετοχές. Κατ’ επέκταση, 2.000 δέντρα θα πρασινίσουν σύντομα την Κύπρο μας!
Τα αποτελέσματα από τις ενέργειες του StudentLife πιο συγκεκριμένα ήταν:
  • πάνω από 60.000 reach,
  • 2046 συνολικά κλικς στο application του διαγωνισμού.
Αν τρέχεις κι εσύ μια online καμπάνια στην οποία θες να συμμετέχει το νεανικό κοινό, επικοινώνησε μαζί μας στο 7000 99 20 ή στο [email protected] και μάθε με ποιους τρόπους μπορούμε να την υποστηρίξουμε!