*YouthFeed: Τα σημαντικότερα νέα και trends από το χώρο του μάρκετινγκ προς νέους, μαζεμένα σε ένα εβδομαδιαίο newsletter. Κάνε εγγραφή συμπληρώνοντας τη φόρμα στο κάτω μέρος του άρθρου και κάθε Τρίτη πρωί θα το έχεις στο inbox σου!

1Οι Millennials εκφράζονται καλύτερα με GIFs και Emojis παρά με την αγγλική γλώσσα.

i.huffpost.com

Οι Millennials πιστεύουν ότι ένα emoji αξίζει χιλιάδες λέξεις. Η έρευνα από το Harris Poll δείχνει πως το 36% των ατόμων ηλικίας 18-34 χρονών πιστεύουν πως τα “visual expressions” όπως τα emojis, τα emoticons και τα GIFs, εκφράζουν καλύτερα τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους απ’ ότι οι λέξεις. Όσο προχωρούμε προς τις μεγαλύτερες γενιές, το ποσοστό αυτό μειώνεται.

Όταν τα ίδια άτομα ρωτήθηκαν πώς προτιμούν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους, το 40% απάντησε πως τα GIFs το κάνουν αυτό καλύτερα από τις λέξεις. Επίσης, οι Millennials όταν θέλουν να επικοινωνήσουν είναι πολύ πιο πιθανό να θέλουν να στείλουν ένα emoji, παρά να πάρουν τηλέφωνο. Συνεπώς τα brands θα πρέπει να χρησιμοποιούν περισσότερα “visuals” όταν επικοινωνούν με τους Millennials (TIME).

2Burger King viral milkshake

Την ανάγκη των Millennials για Instagrammable προϊόντα φρόντισε να αξιοποιήσει και το Burger King, με ένα προϊόν που θυμίζει το Unicorn Frapuccino του Starbucks που αναφέραμε και στο YouthFeed #26.

Το Lucky Charms Shake έχει μια βελούδινη μαλακή υφή με γεύση βανίλιας, δημητριακά και marshmallows. Είναι διαθέσιμο για περιορισμένο χρονικό διάστημα και έγινε viral, παρ’ όλα τα αρνητικά σχόλια για τη γεύση του (Ypulse.com).

3Facebook: Βάζει σε προτεραιότητα τα groups με οικογένεια και φίλους.

img.bulawayo24.com

Ο Mark Zuckerberg μας ανακοινώνει ότι το Facebook πρόκειται να γίνει πιο “private” μιας και η νέα αποστολή της πλατφόρμας είναι να “δώσει στους ανθρώπους τη δύναμη να κτίσουν community και να να φέρουν τον κόσμο τους πιο κοντά”!

Το Facebook θα βάλει ξανά σε προτεραιότητα τη σύνδεση με φίλους και οικογένεια, μέσω της δημιουργίας μικρότερων “Groups”, ώστε να εστιάσει στις μικρές “κοινότητες” και στην επικοινωνία των ατόμων που σχετίζονται στενά μεταξύ τους. Σύντομα τα posts στα groups θα κερδίσουν μια “καλή θέση” στα newsfeeds των χρηστών (NYMag).

4Taco Bell: Η online στρατηγική της την κατέστησε “love brand”!

Η γνωστή αλυσίδα fast-food Taco Bell πέτυχε, εκτός από loyal fans, να κτίσει και brand love μέσω της digital στρατηγικής της. Η αρχή της επιτυχίας έγινε με τα “giant taco head” Snapchat lens. Σημαντικό ρόλο στη στρατηγική τους έπαιξε το γεγονός ότι χειρίζονται διαφορετικά την κάθε πλατφόρμα.

Η τελευταία τους online καμπάνια είναι η branded online σειρά “Taco Tales”, η οποία αποτελείται από 40 long-form επεισόδια και προβάλλεται στο YouTube.

Μέχρι στιγμής, οι online αριθμοί του Taco Bell μετρούν 10,5 εκ. Facebook fans, 1.85 εκ. Followers στο Twitter και 60,000 YouTube subscribers και αυτό το οφείλουν σε μεγάλο βαθμό στην “εκκεντρικό”, αλλά και αυθεντικό “brand voice” τους (The Drum).

5Microsoft & Swatch: Δημιουργούν εξατομικευμένα προϊόντα!

i.ytimg.com

Έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενα YouthFeeds ότι το “customization” είναι μια αναδυόμενη τάση. Έτσι και το Xbox Design Lab, δημιουργήθηκε για τους gamers που θέλουν να ξεχωρίζουν, δίνοντας τους την ευκαιρία να δημιουργήσουν τον δικό τους customized μοχλό με τα χρώματα της αρεσκείας τους.

Ακόμη, η Swatch έχει σχεδιάσει το dashboard Swatch X You, ώστε οι αγοραστές να σχεδιάσουν και να παραγγείλουν το customized ρολόι τους. Μπορούν να διαλέξουν ιμάντα, πρόσωπο ρολογιού, χρώματα, σχέδια κ.ά. (The Express Tribune, TechCrunch).

6Feather: Fancy έπιπλα για τους “in transition” Millennials.

rentfeather.com

Η startup εταιρεία Feather φτιάχνει “fancy” έπιπλα προς ενοικίαση. Φυσικά, τα προϊόντα της βρίσκουν ανταπόκριση στους Millennials οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με το rental economy, που βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση ή που δοκιμάζουν να μείνουν σε μια νέα πόλη.

Η εταιρεία προσφέρει τα προϊόντα της σε 3 κλάσεις τιμών (standard, hip και premium) και οι χρήστες μπορούν να νοικιάσουν τα έπιπλα με ελάχιστη διάρκεια 3 μηνών (The Verge).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!