1IKEA: Back-to-school από το Snapchat!

Παρόλες τις αμφιβολίες που υπάρχουν για το αν το Snapchat είναι μια influencer-friendly πλατφόρμα, ωστόσο το IKEA προωθεί τα νέα προϊόντα της, μέσω paid και organic videos με το πρωταγωνιστές το τους Superfruit.

Τα videos του μουσικού και κωμικού διδύμου καλούν τους Snapchaters να επιλέξουν μέσω διασκεδαστικών interactive videos τους, τις προτιμήσεις τους για το home décor που προτιμούν.

Με την συμπλήρωση του Quiz, μπορούν να μπουν απευθείας στο Website του IKEA για να αγοράσουν τα προϊόντα που είχαν δει στο video, μέσω της νέας λειτουργίας του Snapchat, το PaperClip (Adweek).

2Brandless.com: Τα πουλάει όλα στην τιμή των €3!

brandless.com

Η εταιρεία e-commerce brandless.com πουλάει ανώνυμα προϊόντα στην τιμή των €3. Αυτό το καταφέρνει φυσικά επειδή “αφήνει έξω” τους μεταπωλητές και το traditional marketing των προϊόντων.

Η σελίδα πωλεί από είδη παντοπωλείου, μέχρι και προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ποντάρει στο να κερδίσει τους Millennials, οι οποίοι δεν θεωρούνται brand-loyal.

Σύμφωνα με έρευνα του Ypulse, 2 στους 5 των Gen Z και των Millennials δεν ενδιαφέρονται για τα εμπορικά σήματα όταν ψωνίζουν (MediaPost, Jezebel).

3AXE “YOU”: UGC διαγωνισμός για δείξουν ότι ο κάθε άντρας έχει “Το Κάτι”

Τα προιόντα ανδρικής περιποίησης AXE “YOU”προσκαλούν το κοινό σε Ελλάδα και Κύπρο να γράψουν τους στίχους για το νέο τραγούδι της γνωστής τραγουδίστριας Ελένης Φουρέϊρα “Το ΚΑΤΙ που έχεις”.

Η ενέργεια για τον user generated διαγωνισμό γίνεται στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας του AXE, που αναφέραμε και στο YouthFeed #31, η οποία θίγει τα αντρικά στερεότυπα και το “τι θεωρείται ok” για τους άντρες να κάνουν.

Η ελληνική καμπάνια #yougotsomething έχει ισχυρή παρουσία στα social media και φαίνεται να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους νέους, μιας και έχουν γραφτεί μέχρι στιγμής δεκάδες στίχοι που αναμένονται να γίνουν viral (yougotsomething.gr)!

4L’Oreal: Συνεργάζεται με το YouCam για ακόμα περισσότερα AR make up styles!

cosmeticsbusiness.com

Το beauty brand L’Oreal πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά και συνεργάζεται με το app YouCam, το No.1 augmented-reality app για καλλυντικά. Ο πειραματισμός με το AR ξεκίνησε με το λανσάρισμα του make-up lens στο Snapchat και στη συνέχεια κυκλοφόρησε τη δική της εφαρμογή για AR makeup.

Παρόλ’ αυτά η συνεργασία με το YouCam θα διευρύνει τον αριθμό των χρηστών που θα δοκιμάσουν τα προϊόντα της και θα ενθαρρύνει τις ηλεκτρονικές πωλήσεις της L’Oreal, μιας και αυξήθηκαν κατά 27% μέσα σε ένα χρόνο (MediaPost) .

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!