1Κάνε Instagrammable και το δικό σου εστιατόριο!

theverge.com

Το Instagrammability trend φαίνεται να εμπνέει πολλά εστιατόρια, τα οποία πλέον διακοσμούνται με σκοπό να αποτελέσουν έμπνευση για φωτογραφίες που θα ανέβουν στο Instagram! Ποτά με unicorn αποχρώσεις, πινακίδες με neon γράμματα, πλακάκια με κρυμμένα μηνύματα κ.ά., λειτουργούν ως “δολώματα”, για να κερδίσουν προβολή οι επιχειρήσεις μέσω του Instagram.

Και δεν είναι μόνο αυτό, καθώς πολλά εστιατόρια προσπαθούν να έχουν όσο το δυνατό καλύτερο φωτισμό για τις φωτογραφίες. Επίσης, κάποια άλλα παρέχουν στους πελάτες τους “instagram packs” με portable LED φως, multi-device φορτιστή, clip ευρυγώνιου φακού κ.ά. (The Verge, Grub Street).

2Discover: Δωρεάν πιστωτική κάρτα και branded content για τους νέους!

discover.com

Η πιστωτική κάρτα Discover θέλοντας να “συνδεθεί” περισσότερο με τους Millennials λανσάρει την νέα της καμπάνια, το #adulting! Η digital και social media καμπάνια ασχολείται με το θέμα της ενηλικίωσης των νέων και τις οικονομικές δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν, ελπίζοντας ότι οι νέοι θα ταυτιστούν.

Έτσι, προσφέρει στους νέους μια δωρεάν Credit Scorecard ως τιμητική διάκριση για την επίτευξη ενός από τα 5 στάδια της ζωής όπως είναι ο γάμος, η αγορά του πρώτου αυτοκινήτου, η πρώτη θέση εργασίας όπως και το πρώτο παιδί.

Συμπληρωματικά, με την προσπάθειά της αυτή έρχεται και η συνεργασία με τα media site Mic.com (YouthFeed #12) και Mental Floss για branded content, που στοχεύει στην παροχή οικονομικών συμβουλών στους νέους (MediaPost).

38 στους 10 Gen Z επηρεάζονται από τα Social Media για τις αγορές τους!

Περισσότερο από το 80% των Gen Z επηρεάζονται από τα social media για τις αγορές τους. Το αντίστοιχο ποσοστό για τους Millennials φτάνει στο 74% σύμφωνα με την έρευνα του Yes Lifecycle Marketing.

Ακόμη, το 22% των Gen Z θεωρούν ότι το Snapchat είναι εξαιρετικά “ισχυρό” όσον αφορά την “επιρροή” στις αγοραστικές αποφάσεις ενώ μόνο το 11% των Millennials το πιστεύουν αυτό. Παρ’ όλ’ αυτά, η πλατφόρμα που επηρεάζει περισσότερο τους Gen Z είναι το Instagram, ενώ τους Millennials το Facebook.

Καταληκτικά, η έρευνα ενισχύει την άποψη πως το marketing στις νεότερες γενιές είναι διαφορετικό από τις προηγούμενες, μιας και πρέπει να έχεις “δυνατή” παρουσία στα social media (Marketing Dive).

4Η Nordstrom πάει digital και χρησιμοποιεί το Snapchat!

the-daily.buzz

Η γνωστή αλυσίδα λιανικής Nordstrom αποφασίζει ότι πρέπει να πάει digital και αυτό συνοδεύεται από μια σειρά από ενέργειες, κατά τη διάρκεια του Anniversary Sale αυτής της χρονιάς. Η Nordstrom χρησιμοποίησε το Snapchat στο οποίο έχει δημιουργήσει ένα geofilter αποκλειστικά για τα καταστήματά της, όπως επίσης και ένα Snapchat lens το οποίο αναπαριστάνει accessories που είναι σε έκπτωση.

Το lens μπορεί να ξεκλειδώσει μόνο όταν χρησιμοποιήσεις τα Snapcodes τα οποία είναι τυπωμένα σε ποτήρια του καφέ, καταλόγους, διαφημιστικό υλικό όπως και μέσα στο κατάστημα. Επίσης, η Nordstrom χρησιμοποιεί τη λειτουργία “scan + shop” ώστε οι δυνητικοί της πελάτες να προσθέτουν προϊόντα στο ηλεκτρονικό τους καλάθι, τα οποία σκαννάρουν από το app του κινητού τους (Marketing Dive).

5Chipotle: Επιλέγοντας τα συστατικά φτιάχνεις το δικό σου audio-visual content!

savorwavs.com

Για τις πρωτότυπες ενέργειες της εταιρείας casual fast-food Chipotle έχουμε μιλήσει και σε προηγούμενα YouthFeeds(424). Αυτή τη φορά μας εντυπωσιάζει, προσφέροντάς μας την εμπειρία να δημιουργήσουμε μέσω του www.savorwavs.com το δικό μας ήχο και εικόνα, απλά διαλέγοντας 4 από τα 51 συστατικά  που χρησιμοποιεί η Chipotle.

Η ενέργεια αυτή της Chipotle προέρχεται από τη συνεργασία της με τον hip-hop καλλιτέχνη RZA ο οποίος εμπνεύστηκε από τα συστατικά των γευμάτων και δημιούργησε ένα visual και ένα ήχο για κάθε ένα από αυτά.

Η καμπάνια SAVOR.WAVS προωθεί τα υγιεινά συστατικά των γευμάτων της Chipotle, όπως κάθε επικοινωνιακή της εκστρατεία. Μέσω του user generated content και της high-end τεχνολογίας που χρησιμοποιεί η τρέχουσα καμπάνια, ευελπιστεί πως θα ενθαρρύνει το engagement και το shareability (Marketing Dive).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!