1Air France: Δημιουργεί αερογραμμή για Millennials!

“Joon” θα ονομάζεται η νέα αερογραμμή της αεροπορικής εταιρίας Air France που έχει σχεδιαστεί για τους Millennials. Η Air France επισημαίνει πως η νέα αερογραμμή δεν θα είναι “low cost” μιας και θα στοχεύει τους εργαζόμενους νέους ηλικίας 18-35 χρονών, των οποίων τα lifestyles έχουν ως επίκεντρο την ψηφιακή τεχνολογία.

Το fastcompany.com υποθέτει ότι η Joon θα διαθέτει wi-fi κατά την πτήση, instagrammable γεύματα και millennial pink διακόσμηση! Η Joon θα αρχίσει να πετά τον ερχόμενο Σεπτέμβρη με πολλές υπηρεσίες και προϊόντα που θυμίζουν αυτά της Air France.

Η ενδυμασία του προσωπικού θα ενισχύει τη νεανική ταυτότητα της Joon, μιας και θα φοράνε trendy ρούχα σε χρωματισμούς μπλε και λευκό μαζί με άσπρα snickers (Air France, Fast Company).

2Airbnb: Ένα δεντρόσπιτο είναι η πιο περιζήτητη κατοικία!

Ανάμεσα στις τόσες φανταστικές κατοικίες που είναι διαθέσιμες στην Airbnb, ένα δεντρόσπιτο γίνεται το πιο περιζήτητο μέρος για να μείνει κάποιος! Το μικρό αλλά εντυπωσιακό δεντρόσπιτο βρίσκεται έξω από την Ατλάντα στην Georgia των ΗΠΑ. Αποτελεί μέρος τριών ξεχωριστών δεντρόσπιτων, τα οποία έχουν διαφορετικό θέμα το κάθε ένα: μυαλό, πνεύμα, σώμα.

Παρ’ όλο που η τιμή του είναι 375$ το βράδυ, οι ένοικοι θυσιάζουν τα πολυτελή δωμάτια που θα μπορούσαν να έχουν με τα ίδια λεφτά για να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία! Συνολικά 300.000 άτομα το μήνα επισκέπτονται το προφίλ του δεντρόσπιτου στην Airbnb., ενώ υπάρχει διαθεσιμότητα για κράτηση το συντομότερο σε ένα χρόνο (Refinery29)!

3Cosmote: Κάνοντας #4gsquat παίρνεις 1GB δώρο!

Με ένα user generated content challenge επέλεξε η εταιρία τηλεπικοινωνιών Cosmote να χαρίσει 1GB στους συνδρομητές της! Με ένα μονόλεπτο video που περιέχει μπόλικη δόση ενέργειας και χιούμορ, η Cosmote προκαλεί τους συνδρομητές της να ανεβάσουν στο Instagram ένα video, στο οποίο να σχηματίζουν με το σώμα τους τη λέξη “4G”.

Το hashtag #4GSQUAT μετρά πάνα από 1900 posts στο Instagram, γεγονός που δείχνει πως η Cosmote μοίρασε απλόχερα πολλά gigabyte και έπεισε τους νέους πως διαθέτει “internet με ασύλληπτες 4G ταχύτητες και τη μεγαλύτερη πληθυσμιακή κάλυψη” (4gsquat.com).

4Sephora: Μικραίνει τα καταστήματα και γίνεται high-tech!

cdn.vox-cdn.com

Το Sephora είναι ένα brand που παραδοσιακά επενδύει στις εμπειρίες! Αυτή τη φορά με τη νέα στρατηγική που θα υιοθετήσει όσο αφορά τα καταστήματά του, ελπίζει πως θα ενισχύσει την εμπειρία των πελατών και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.

Το πρώτο κατάστημα “Sephora Studio” διαθέτει ψηφιακά welcome screens, πληρωμές μέσω smartphones, ψηφιακό οδηγό περιποίησης προσώπου με AI assistants (που δείχνουν την εμφάνιση πριν και μετά), καθώς επίσης και μακιγιάζ και περιποίηση προσώπου σε ένα χώρο που είναι το μισό ενός συνηθισμένου καταστήματος Sephora.

Το Sephora σχεδιάζει να ανοίξει 80 Sephora Studios στην χώρα (Brandchannel, CNBC).

5Lyft: Μεταφέρει τους “μεθυσμένους” Millennials στα Taco Bell!

Τα fast-food εστιατόρια Taco Bell συνεργάζονται με το δίκτυο μεταφορών της Lyft για να “ικανοποιήσουν” τους μεθυσμένους οδηγούς που οδηγούν αργά το βράδυ! Βασισμένοι στο insight της Foursquare πως 14,8% της πελατείας των Taco Bell επισκέπτονται το κατάστημα 22:00-04:00, η νέα υπηρεσία της Lyft “Taco Mode” θα σε οδηγεί στο πλησιέστερο Taco Bell drive-thru.

Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από τις 21:00 μέχρι τις 02:00. Παρόλο που οι οδηγοί δεν φαίνονται ενθουσιασμένοι με την ενέργεια αυτή, οι εταιρείες προσδοκούν στην επέκταση της υπηρεσίας σε όλη τη χώρα (Business Insider, Fortune).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!