Estée Lauder αποτελεί ένα established brand στον χώρο της γυναικείας ομορφιάς, με μεγάλη σειρά προϊόντων που καλύπτει κάθε ανάγκη της σύγχρονης γυναίκας.

Η συγκεκριμένη καμπάνια αφορούσε το Double Wear Stay-in-Place Makeup SPF 10, ένα προϊόν που προσφέρει κάλυψη, σταθερότητα και είναι ιδανικό για γυναίκες με δύσκολη καθημερινότητα αφού το μακιγιάζ παραμένει αναλλοίωτο ακόμα και για 24 ώρες!

Στόχος της καμπάνιας, μέσα από τη στήλη Trends του StudentLife.com.cy που ασχολείται με μόδα και ομορφιά, ήταν να ενημερώσει τις νεαρές γυναίκες για τα πλεονεκτήματα του Double Wear Foundation και να τις ενθαρρύνει να δηλώσουν συμμετοχή στο spinning session event που διοργάνωνε η Estée Lauder για παρουσίαση και δοκιμή του προϊόντος.

Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με την Partners Y&R και την Byte Digital Agency.

To concept του event

Στο Double Wear Event οι επισκέπτριες είχαν τη δυνατότητα να δοκιμάσουν το προϊόν, να βρουν την απόχρωση που τους ταιριάζει και να πάρουν δωρεάν δείγμα 10 ημερών.

Στο πιο πρωτότυπο-challenging μέρος του event, οι κοπέλες μπορούσαν να λάβουν μέρος σε ένα spinning session, για να διαπιστώσουν πόσο σταθερό και αναλλοίωτο παραμένει το μακιγιάζ ακόμα και μετά τη γυμναστική!

 

Οι ενέργειες της καμπάνιας

Οι ενέργειες που επιλέξαμε για την καμπάνια περιλάμβαναν:

3 blog posts από την Chief Editor του StudentLife Trends, Χριστίνα Αργυρού – Τα πρώτα δύο άρθρα παρουσίαζαν το προϊόν και το event, και περιλάμβαναν call-to-action για δήλωση συμμετοχής στο event. Το τρίτο άρθρο ενημέρωνε τους αναγνώστες μας για όσα έγιναν στο χώρο του event.

Facebook posts – Όλα τα άρθρα προβλήθηκαν μέσα από τo facebook page του StudentLife Trends. Επίσης, δημιουργήθηκαν facebook posts με εικόνες της καμπάνιας.

Οι ενέργειές μας στο Facebook περιλάμβαναν ένα σημαντικό budget για πληρωμένες καταχωρήσεις, για να ενισχύσουμε την επισκεψιμότητα στα άρθρα αλλά και να αυξήσουμε τον αριθμό των συμμετοχών στο event.

Event Landing page Facebook promotion – Με στόχο να προβάλουμε το event  και να ενθαρρύνουμε τις συμμετοχές, “τρέξαμε” μέσα από το Facebook διαφήμιση που παρέπεμπε τους fans μας απευθείας στο landing page του event για να μάθουν περισσότερα και να δηλώσουν συμμετοχή.

Instagram posts & stories – Μέσα από το κανάλι του StudentLife Trends στο Instagram δημιουργήσαμε posts και stories που αναφέρονταν τόσο στο προϊόν όσο και στο event.

Web banners – pop-up banner – text ad – Για ενημέρωση των επισκεπτών της στήλης Trends, που αποτελούν ένα πολύ στοχευμένο κοινό (κυρίως γυναίκες 18-30 με ενδιαφέροντα μόδα και ομορφιά), χρησιμοποιήσαμε web banners και text ad μέσα σε όλα τα άρθρα της στήλης που παρέπεμπαν στο landing page του event.

Influencers – Ειδικά στο χώρο της μόδας και ομορφιάς, οι influencers παίζουν σημαντικό ρόλο και πρέπει να αποτελούν κύριο συστατικό μιας καμπάνιας. Για το λόγο αυτό επιλέξαμε 5 νεαρές influencers για να επικοινωνήσουν με το κοινό-στόχος.

Το content που ανέβαζαν στα Instagram accounts τους παρουσίαζε τη χρήση του προϊόντος και επίσης καλούσαν τις followers τους να δηλώσουν συμμετοχή στο event.

Παρουσία στο event – Η ομάδα του StudentLife Trends βρέθηκε στο spinning session event και κρατούσε ενήμερους τους fans μας, τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram, για όσα συνέβαιναν εκεί real-time.

Επίσης όλες οι influencers της καμπάνιας πέρασαν από το χώρο του event και συμμετείχαν στο spinning session, ανεβάζοντας φυσικά instagram stories για να ενημερώσουν τους online followers τους.

 

Αποτελέσματα:

Οι στόχοι της καμπάνιας επιτεύχθηκαν, αφού πολλές νεαρές γυναίκες ενημερώθηκαν για το Double Wear Foundation και τα πλεονεκτήματά του, ενώ αρκετές ήταν αυτές που δήλωσαν συμμετοχή και πέρασαν από το event.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από το StudentLife Trends πετύχαμε:

  • 2000+ clicks στο landing page που δημιουργήθηκε για το προϊόν και το event
  • 2500+ συνολικά pageviews για τα άρθρα της καμπάνιας
  • 100k reach στο Facebook και 5k engagement on posts
  • 10k organic reach στο Instagram

 

Σχεδιάζεις κι εσύ μια καμπάνια που απευθύνεται στο νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας για να ανταλλάξουμε ιδέες στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!