1Οι Millennials πληρώνουν περισσότερα για μια Instagrammable διανυκτέρευση!

Ο Sam Shank, CEO του ταξιδιωτικού app “HotelTonight” δηλώνει πως οι Millennials προτιμούν ένα “picture-perfect” δωμάτιο, το οποίο μπορούν να μοιραστούν στα social media, παρά ένα φθηνότερο.

Σύμφωνα με τα insights του app, είναι πιο πιθανό ένας Millennial να επιλέξει ένα πολυτελές δωμάτιο με έκπτωση, παρά ένα “κανονικό”, ακόμα κι αν το τελευταίο είναι το φθηνότερο.

Ακόμα μια σημαντική πληροφορία που μαθαίνουμε από το “HotelTonight”, είναι πως οι νέοι προτιμούν να μένουν σε ξενοδοχεία που μοιάζουν “μοναδικά” στο είδος τους, με μια “τοπική νότα”, παρά σε ξενοδοχεία γνωστών αλυσίδων. Ο Shank πιστεύει πως οι προτιμήσεις αυτές οφείλονται στην αυξημένη χρήση των social media από τους νέους (CNBC).

2Η Converse ξεκινά τη νέα σχολική χρονιά με 32 GIFs!

Η νέα back-to-school καμπάνια της Converse, περιλαμβάνει μια σειρά από 32 GIFS με την γνωστή 13χρονη πρωταγωνίστρια, Milliee Bobby Brown. Τα 32 GIFS τα οποία συγκροτούν όλα μαζί την τηλεοπτική διαφήμιση της Converse, αντιπροσωπεύουν 32 διαφορετικές αντιδράσεις των μαθητών για την πρώτη μέρα επιστροφής στα θρανία.

Οι αντιδράσεις-γκριμάτσες ποικιλομορφούν ανάμεσα σε κλάμα και γέλιο και θα τις συναντήσει κανείς σε νεανικά site, όπως το BuzzFeed και η Teen Vogue. Τα GIFs αποτελούν ένα σημαντικό μέρος στην επικοινωνία των νεότερων γενιών, όπως είδαμε και στο YouthFeed #36, και για αυτό καλό είναι να χρησιμοποιούνται και στην επικοινωνία των εταιρειών προς τους νέους (Adweek, Fast Company).

3Το branded content γίνεται live διαφήμιση!

Οι live διαφημίσεις επιστρέφουν μετά από πολλά χρόνια, χάρη στα social media! Το branded live της Volvo στο CNN, θα περιλαμβάνει Influencers που βρίσκονται σε διαφορετικές περιοχές της χώρας, που θα μιλούν για την live έκλειψη ηλίου εκείνη την ώρα.

Οι Ιnfluencers θα βρίσκονται σε αυτοκίνητα 2018 Volvo XC60, εξοπλισμένα με 4k VR και κάμερες 360 μοιρών. Τα αυτοκίνητα θα είναι τοποθετημένα σε μέρη που θα μπορούν να παρακολουθήσουν την έκλειψη. Η διαφήμιση θα μεταδοθεί στο digital live streaming του CNN, καθώς και στα social media του καναλιού.

Επίσης, υπάρχουν και άλλα media, όπως το Weather Channel, που θα προβάλλει branded content για τη συγκεκριμένη μέρα μιας και θα χρησιμοποιήσει AR στην κάλυψη του φαινόμενου, σε συνεργασία με τα κρουαζιερόπλοια Royal Caribbean (Marketingdrive).

4La Croix: Το νερό που κατέκλυσε τα social media feeds!

@rachmartino & her main squeeze ?? #LiveLaCroix

A post shared by LaCroix Sparkling Water (@lacroixwater) on

Μπορεί ο κλάδος των “ανθρακούχων” ποτών να παρουσιάζει κάμψη όσον αφορά τις νέες γενιές, όχι όμως όταν αυτά πωλούνται σε Instagrammable συσκευασία και περιέχουν ελάχιστες θερμίδες!

Το sparkling water La Croix, έχει διπλασιάσει τις πωλήσεις του τα τελευταία 4 χρόνια, χάρη στο ελκυστικό design της συσκευασίας του και στη δυναμική digital παρουσία του. Τα εντυπωσιακά χρώματα των συσκευασιών του, αποτελούν το “ιδανικό content” για τα social media feeds.

Η La Croix φρόντισε να το αξιοποιήσει, χρησιμοποιώντας Micro-influencers και ενθαρρύνοντας τους fans της χρησιμοποιήσουν το hashtag του ανθρακούχου και αρωματισμένου νερού (Fortune).

5Το Facebook θα εμφανίζει “πιο ψηλά” τις ιστοσελίδες που “φορτώνουν” γρήγορα.

Το Facebook έχει ανακοινώσει την επερχόμενη αλλαγή στον αλγόριθμό του, η οποία θα ευνοεί τα faster-loading websites, καθώς θα τα εμφανίζει πάνω-πάνω στο newsfeed των χρηστών.

Φυσικά, παράγοντες όπως είναι η ταχύτητα σύνδεσης και η συσκευή θα λαμβάνονται υπόψη για πιο δίκαια αποτελέσματα.

Αξιοσημείωτο είναι πως και τα υπόλοιπα είδη content θα τυγχαίνουν της ίδιας αντιμετώπισης από τον αλγόριθμο. Για παράδειγμα, αν η σύνδεση είναι αργή, θα δείξει λιγότερα videos στον χρήστη και περισσότερα links ή status updates (Digitaltrends).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!