1To show της Amazon που ανακαινίζει σπίτια και “πουλά” έπιπλα!

Γνωστοί YouTubers θα δουν σύντομα τα σπίτια τους να ανακαινίζονται μέσα από την εκπομπή “Overhaul” της Amazon. Το show θα αποτελείται από 6 επεισόδια και στόχος του είναι η προώθηση των προϊόντων (έπιπλα κ.ά.) που ήδη προσφέρουν οι retailers μέσα από την Amazon, με ψυχαγωγικό τρόπο.

Οι θεατές θα μπορούν να εντοπίζουν εύκολα τα αντικείμενα που βλέπουν στο show μέσα στη σελίδα της Amazon. Φυσικά, οι Youtubers θα παράξουν ο καθένας τους μια σειρά από videos με τα ανακαινισμένα τους σπίτια, τα οποία θα παραπέμπουν στο site της Amazon. Αν αυτό πετύχει, μάλλον θα είναι η αρχή των “entertainment & commerce” shows (Business Insider).

2Uno: Η επιτυχία του συνεχίζεται και στην online εκδοχή του!

adage.com

Το διάσημο card-game “Uno” κάνει θραύση και online, αφού είναι νούμερο 1 στην κατηγορία του στο app store! Το εντυπωσιακό είναι ότι οι πωλήσεις του σε real-life παιχνίδι παρουσίασαν αύξηση πάνω από 20% από το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την NPD Group και την Mattel.

Σημαντικοί παράγοντες για αυτό θεωρούνται, εκτός από την αύξηση των χώρων διανομής, και η “uno-emoji” έκδοσή τους καθώς και η παρουσία τους στα social media, μέσα από digital marketing campaigns. Επίσης, ο toy industry consultant Chris Byrne υποστηρίζει πως τα παιχνίδια έχουν την τιμητική τους αυτό το έτος (Ad Age).

3Η Apple αποκτά ενεργή παρουσία στο Instagram!

Στις 7 Αυγούστου 2017, η Apple απέκτησε το δικό της προφίλ στο Instagram, το οποίο αποτελεί και τον πρώτο ενεργό λογαριασμό της στα Social Media! Παρόλο που το Apple Music και τα iTunes έχουν ισχυρή παρουσία στα Social Media εδώ και καιρό, η ίδια η Apple απουσιάζει!

Το θέμα της σελίδας της Apple στο Instagram είναι η ανάρτηση φωτογραφιών οι οποίες έχουν βγει από iPhone κινητό και αποτελεί μια συνέχεια της καμπάνιας της “Shot On iPhone” που λάνσαρε το 2015. Για αυτό και οι πρώτες 8 φωτογραφίες που ανέβασε η Apple, έχουν το hashtag #shotoniPhone (Adweek).

4Οι Millennials ανησυχούν για την επιρροή που έχουν τα χρήματα πάνω στην υγεία και τις σχέσεις τους.

Σύμφωνα με την έρευνα του E-Trade Financial, περισσότεροι από το 50% των ατόμων ηλικίας 25-34 ανησυχούν για την αρνητική επιρροή που έχουν τα οικονομικά στην υγεία τους. Το 53% συμφωνούν πως επηρεάζει αρνητικά και τις σχέσεις τους.

Οι λόγοι στους οποίους μπορεί να οφείλεται αυτό το άγχος, θεωρούνται: το φοιτητικό χρέος, η στασιμότητα στην ανάπτυξη της αγοράς εργασίας, αλλά και η πρόσφατη παγκόσμια κρίση (CNBC).

5Το “ειλικρινές” app Sarahah που κάνει θραύση στους νέους!

nymag.com

Το app “Sarahah”, που σημαίνει “ειλικρίνια” στα αραβικά, έχει δημιουργηθεί αρχικά για την ανταλλαγή ανώνυμου feedback στους χώρους εργασίας και έχει καταλήξει να είναι το νέο trend για έφηβους και όχι μόνο!

Το app έχει πρόσφατα ενταχθεί στα “top downloads” του App Store της Apple και φαίνεται να είναι ο διάδοχος του Ask.fm. Ο τρόπος που το χρησιμοποιούν οι νέοι είναι δημοσιεύοντας το Sarahah link τους στο Snapchat story και έτσι οι followers τους είναι έτοιμοι να τους αφήσουν ανώνυμα σχόλια. Οι χρήστες συνήθως κάνουν screenshot τα σχόλια και απαντούν σε αυτά μέσω Snapchat Story.

Στην Κύπρο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά μιας και στη θέση των Snapchat Stories έχουμε το Instagram Stories, το οποίο είναι πιο δημοφιλές στη χώρα μας. Πολλοί βλέπουν αυτό το trend σαν κάτι που θα “ξεχαστεί” γρήγορα και επίσης το θεωρούν επικίνδυνο σε θέματα cyberbullying (NYMag).

6Οι Eastpak backpacks γίνονται δημοφιλείς στην Ευρώπη και αλλάζουν στρατηγική!

nymag.com

Η backpack Eastpak μπορεί να είναι ότι πιο cool μπορείς να κρατήσεις για τη νέα σου σχολική/ακαδημαϊκή χρονιά, μιας και πολλοί Ευρωπαίοι designers ντύνουν τα μοντέλα τους με τσάντες Eastpak.

Γνωστοί designers όπως οι Vetements και άλλοι, ζητούν να σχεδιάσουν για τις backpacks Eastpak. Πλέον, το brand Eastpak εστιάζει στην ευρωπαϊκή αγορά παρά στην αμερικανική, στην οποία και γεννήθηκε (NYMag).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!