Αν είναι κάτι που διακρίνει την ομάδα μας είναι ο ενθουσιασμός και οι φρέσκες ιδέες! Σε συνδυασμό με την εμπειρία μας στη φοιτητική αγορά, σκεφτήκαμε την ιδέα για τη διοργάνωση του πρώτου UniFEST, ενός φεστιβάλ που θα φέρει τα brands κοντά στους φοιτητές!

Τι είναι το UniFEST;

Ένα οn-campus event που θα διοργανωθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο – Οκτώβριο μέσα σε όλα τα Πανεπιστήμια της Κύπρου, και θα έχει το concept των Freshers Fairs που γίνονται στα Πανεπιστήμια της Αγγλίας.

Η εκδήλωση θα έχει τη μορφή φεστιβάλ, θα διοργανωθεί για 1 μέρα σε κάθε πανεπιστήμιο και θα συμμετέχει αριθμός εταιρειών/brands (10-15) με διαδραστικά παιχνίδια, δώρα και προσφορές.

Σκοπός του UniFEST είναι να καλωσορίσει τους φοιτητές, παλιούς και νέους, στο πανεπιστήμιο!

Γι’ αυτό θα εμπλουτιστεί με μουσική, χορό και άλλες δραστηριότητες για να δώσουμε στους φοιτητές μια διασκεδαστική μέρα που θα τους ωθήσει να μπουν δυναμικά στη νέα ακαδημαϊκή χρονιά. Οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν, να κερδίσουν, να μπουν σε διαγωνισμούς, να μάθουν για προσφορές και γενικά να ψυχαγωγηθούν!

Δες 4 σημαντικούς λόγους για να επενδύσει το brand σου στη φοιτητική αγορά!

Στιγμές από on-campus promotional activity που διοργανώσαμε για τη CYTA.

Γιατί σκεφτήκαμε το UniFEST;

Η ιδέα για τη διοργάνωση του UniFEST, ήρθε με σχετική ευκολία καθώς μέσα από τα on-campus promotions που εκτελέσαμε για διάφορα brands τα τελευταία χρόνια είδαμε:

  • τον ενθουσιασμό των φοιτητών όταν δουν κάτι να διοργανώνεται μέσα στο πανεπιστήμιο,
  • τη θετική τους ανταπόκριση για να παίξουν παιχνίδια, να κερδίσουν δώρα και να αλληλεπιδράσουν με τα brands,
  • το θετικό αποτέλεσμα τόσο για τα brands που επιτυγχάνουν ενημέρωση και engagement με τους φοιτητές, όσο και για τους φοιτητές που ψυχαγωγούνται και πραγματικά το απολαμβάνουν.

Τα περισσότερα που αφορούν τη διοργάνωση θα τα αναλάβει φυσικά η ομάδα του StudentLife! Υπάρχουν όμως κάποια tips για μια πετυχημένη προωθητική καμπάνια στα Πανεπιστήμια που πρέπει κάθε brand να έχει υπόψη.

Στιγμές από on-campus promotional activity που διοργανώσαμε για τη Remington Cyprus.

Γιατί ένα brand να πάει on-campus;

Η ευκολία είναι ένα χαρακτηριστικό των Millennials. Άρα για να μην τους “δυσκολεύεις” πήγαινε να τους μιλήσεις εκεί που συχνάζουν. Στα πανεπιστήμια μπορείς να τους βρεις μαζεμένους.

Μέσα από την εμπειρία μας, φαίνεται ότι οι Millennials ανταποκρίνονται ιδιαίτερα θετικά στις προωθητικές ενέργειες, αν τους προσεγγίσεις με πρωτότυπo τρόπο και αν μιλάς τη γλώσσα τους.

Περίπου 500 άτομα κάνουν engage με το brand κάθε μέρα σε ένα πανεπιστήμιο. Επίσης, αν από αυτή τη δραστηριότητα το brand δημιουργήσει online content (άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο), τότε ακόμη περισσότεροι θα κάνουν engage στα social media.

Το αποτέλεσμα από αυτές τις προωθητικές ενέργειες μπορεί να δημιουργήσει awareness, να ενισχύσει την εικόνα του brand αλλά και να φέρει πωλήσεις.

Αν και το δικό σου brand θέλει να προσεγγίσει το φοιτητικό κοινό της Κύπρου, τότε κράτησε έγκαιρα μια θέση στο UniFEST 2017!

Πάρε μας τηλέφωνο στο 7000 9920 ή στείλε μας ένα email στο [email protected] για περισσότερες πληροφορίες!</p

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!