1ΙΚΕΑ: 25λεπτο ASMR βίντεο για να “ικανοποιήσει” το νεανικό της κοινό!

Στο YouthFeed #27 αναφέραμε το νέο trend των “satisfying videos”, δηλαδή clips τα οποία δείχνουν “επαναλαμβανόμενες διαδικασίες” τα οποία ολοκληρώνονται με slow-motion και συνοδεύονται με χαλαρωτική μουσική.

Το ΙΚΕΑ φρόντισε να αξιοποιήσει αυτή την προτίμηση των Millennials και σε συνεργασία με την Olgivy NY, έφτιαξαν ένα “ASMR” βίντεο (όπως ονομάζεται) που διαρκεί 25 λεπτά. Το βίντεο παρουσιάζει ένα νεανικό δωμάτειο ΙΚΕΑ στο οποίο παρακολουθείς τα χέρια μιας γυναίκας να διπλώνει με ήρεμες κινήσεις το κρεβάτι, να ισιώνει τα μαξιλάρια κ.ά. όπως φαίνεται πιο πάνω.

Η καμπάνια του ΙΚΕΑ έχει όνομα “Oddly ΙΚΕΑ” και έχει ως σκοπό να να προβάλει το υπνοδωμάτιο, ως μέρος της back-to-school προσπάθειάς της (Adweek).

2Η απάντηση του Facebook στο app “Houseparty”!

foxnews.com

Ένας “κλώνος” του αναδυόμενου teen app “Houseparty” (YouthFeed #18) φαίνεται να εισέρχεται στο παιχνίδι του group videocalling και θα ονομάζεται “Bonfire”.

Το app “Bonfire” ανήκει στο Facebook και θα κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα με το “Houseparty”. To Facebook πήρε αυτή την απόφαση, καθώς θεωρεί πως το εν λόγω app αποτελεί μια απειλή για το ίδιο.

Σύμφωνα με την πηγή, το Facebook διαθέτει ένα “συναγερμό προειδοποίησης” ώστε να εντοπίζει τις πλατφόρμες και τα apps που μπορεί να αποτελέσουν πιθανή απειλή για το ίδιο (WSJ).

3YouTube: Προσθέτει τη λειτουργία “chat” μέσα στο app του!

Ήταν καιρός το YouΤube να προσθέσει και messaging feature, μιας και είναι “must” στις social media πλατφόρμες. Το νέο feature messaging μπορεί να το δει κανείς κάτω από το “shared” tab. Επιτρέπει στους χρήστες να προωθούν videos στους φίλους τους και να κάνουν chat, παρακολουθώντας παράλληλα το video.

Πολλοί πιστεύουν πως το messaging feature του YouTube δεν έκανε αρκετά ώστε να διαφοροποιηθεί από άλλα chat apps, στα οποία ήδη μπορεί να μοιραστείς video σε αυτά (VB).

4Οι Αμερικάνοι προτιμούν να παραγγέλνουν πίτσα μέσω Facebook!

Απ’ ότι φαίνεται, σύντομα θα πρέπει να ξεχάσουμε τις παραγγελίες πίτσας μέσω τηλεφώνου, μιας και η τάση στο εξωτερικό αυτό υποδεικνύει. Η “Papa John’s” λέει πως μοιάζει περισσότερο με την Amazon, παρά με ένα χώρο εστίασης, καθώς μετά από την προσθήκη της δυνατότητας παραγγελιών μέσω Facebook, οι online παραγγελείες άγγιξαν το 60% σε αύξηση πωλήσεων. 

Ταυτόχρονα η Domino’s και η Pizza Hut λαμβάνουν παραγγελίες μέσω chatbots σε Facebook και Twitter. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός πως η Domino’s επιτρέπει τη λήψη παραγγελειών μέσω smart speakers, όπως είναι η “Alexa” της Amazon. Λέτε να δούμε σύντομα και στην Κύπρο παραγγελίες μέσω chatbots (Bloomberg);

5Facebook: Λανσάρει νέα εργαλεία για τους Influencers!

digiday.com

Μπορεί η αγαπημένη πλατφόρμα των Influencers να είναι το Instagram, αλλά το Facebook δεν τα βάζει κάτω. Τώρα προσφέρει εργαλεία τόσο για τους Influencers όσο και για τις εταιρείες. Πλέον, υπάρχει η δυνατότητα οι Influencers να κάνουν tag ένα brand όμως μόνο σε περιπτώσεις boosted posts.

Για αυτό και πολλοί ανησυχούν πως ο αλγόριθμος του newsfeed θα “προωθεί” περισσότερο τα paid-ads εις βάρος των organic Influencers posts.

Αν αυτό αληθεύει, τότε οι εταιρείες θα πρέπει να πληρώνουν επιπλέον budget στον Influencer. Επίσης, θα πρέπει να εξεταστεί κατά πόσο ο Influencer θα παίζει “σημαντικό ρόλο” στο promotion (Digiday).

6Ποια είναι τα 10 apps που οι Millennials και οι Gen Z δεν μπορούν να αποχωριστούν;

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του Ypulse, στην οποία ρώτησε άτομα ηλικίας 13-35 ετών, “Από ποια apps δεν μπορείς να ζήσεις μακρυά τους;” το top 10 διαμορφώθηκε ως εξής: Facebook, Snapchat, Instagram, YouTube, Twitter, Facebook Messenger, WhatsApp, Gmail, Google Maps, Spotify.

Προς έκπληξή μας, το Instagram παρά την ανοδική πορεία των τελευταίων μηνών του, βρίσκεται στην 3η θέση, κάτω από το Snapchat, καθώς το τελευταίο έχει μεγάλη απήχηση στις μικρότερες ηλικίες (Ypulse).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!