Σε προηγούμενά μας άρθρα έχουμε αναφερθεί σε επιτυχημένες καμπάνιες πολλών brands για να προσεγγίσουν τους νέους. Ποιοι είναι οι παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία μιας καμπάνιας και με ποιους τρόπους τα brands βρίσκουν θετική ανταπόκριση από το νεανικό κοινό;

Πιο κάτω θα δούμε 6 συμβουλές που μπορούν να συνδέσουν το brand σου με μια αγορά που δύσκολα προσεγγίζεται.

1Ανακάλυψε τι θέλουν με έρευνα αγοράς

Κάνοντας μια έρευνα αγοράς με ερωτηματολόγια προς το κοινό που σε ενδιαφέρει σίγουρα θα ανακαλύψεις τάσεις και προτιμήσεις τις οποίες πιθανό να μην είχες σκεφτεί ποτέ. Αν η έρευνα αγοράς γίνει με το σωστό τρόπο να είσαι σίγουρος πως θα αποτελέσει “πιστό βοηθό” στις μελλοντικές σου ενέργειες για το “τι θέλουν” οι νέοι από εσένα.

Σίγουρα θα σε βοηθήσει να καταλήξεις σε συμπεράσματα στα οποία θα βασιστείς για την σωστή προώθηση του brand σου – επικοινωνία, προωθητικές ενέργειες κτλ.

Ενεργώντας με βάση υποθέσεις μπορεί να δουλέψει βραχυχρόνια, όχι όμως και μακροχρόνια. Γι’ αυτό ρώτα τους ευθέως τι περιμένουν από σένα.

2Απέκτησε offline και online παρουσία

Οι νέοι βρίσκονται τόσο online όσο και offline σήμερα, για αυτό φρόντισε το brand σου να βρίσκεται “digital” και “physical” κοντά τους. Πώς; Καταρχάς πρέπει να έχεις κάτι ενδιαφέρον να τους “πεις” έτσι ώστε να κερδίσεις την προσοχή τους. Δεν είναι αρκετό για τους νέους σήμερα να δουν ένα web banner ή να τους δωθούν διαφημιστικά φυλλάδια εκεί που συχνάζουν. Ελάχιστοι θα δώσουν προσοχή σε αυτά!

Σημαντικό είναι να αναφέρουμε πως πρέπει να είσαι συνεπής στο “brand message” που θα δώσεις στο νεανικό κοινό. Πρέπει το μήνυμα να είναι το ίδιο, σε όλα τα κανάλια ώστε να υπάρχει μια “ενιαία” προσέγγιση.

3Μείνε “σχετικός” και δώσε “αξία”

Σε μια εποχή που οι νέοι κατακλύζονται με διαφημιστικά μηνύματα πρέπει να βρεις έξυπνους τρόπους να τους τραβήξεις την προσοχή. Και συνήθως, οι τρόποι αυτοί σχετίζονται με κάτι που τους παρέχει πραγματική αξία, όπως είναι για παράδειγμα οι εκπτώσεις σε κάτι που αγοράζουν ή ένα συμβολικό δώρο που θα τους χρησιμεύσει. Αν τους δώσεις όμως κάτι που μπορούν να το βρουν και από αλλού, τότε δεν θα ξεχωρίσεις στα δικά τους μάτια.

4Προγραμμάτισε τις ενέργειές σου από νωρίς

Προγραμμάτισε ό,τι θα κάνεις από νωρίς και βρες τους κατάλληλους συνεργάτες που θα σε βοηθήσουν στην καμπάνια σου. Ο σωστός προγραμματισμός είναι σημαντικός ώστε να βρίσκεσαι κοντά στους νέους τις περιόδους που θεωρούνται κατάλληλες για την προώθηση του brand σου.

5Παίξε μαζί τους

Ανεξαρτήτως από το ποιο είναι το brand σου ή τι υπηρεσίες/προσφορές προωθείς, οι νέοι ενθουσιάζονται να παίζουν παιχνίδια και ιδιαίτερα όταν ανταγωνίζονται τους φίλους τους! Για αυτό οπωσδήποτε πρέπει να αξιοποιήσεις στην καμπάνια σου την “διάθεση για παιχνίδι”.

6Επέλεξε κατάλληλα άτομα

Πολλές φορές αγνοούμε την επίδραση των ατόμων που βρίσκονται στην “πρώτη γραμμή” και προωθούν την καμπάνια μας και κατ’ επέκταση το brand μας. Αυτό όμως είναι λάθος καθώς το προσωπικό αυτό είναι η εικόνα του brand μας και πρέπει να νιώθουν “μέρος της ομάδας” όπως επίσης και να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις και επικοινωνιακές δεξιότητες.

Θα ήθελες κι εσύ να τρέξεις για το brand σου μια καμπάνια που να σε συνδέσει με το νεανικό κοινό; Επικοινώνησε μαζί μας για να το συζητήσουμε  στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!