1MTV: Επαναφέρει το “Unplugged” από τα 90s!

bleedingcool.com

Το παγκόσμιο μουσικό κανάλι MTV μπαίνει στο παιχνίδι της “επαναφοράς” των 90s shows, αρχίζοντας ξανά τις συναυλίες Unplugged με γνωστούς καλλιτέχνες. Το Unplugged κάνει το come-back του στις νέες γενιές με μικρές αλλαγές και φυσικά με ενισχυμένη digital παρουσία.

Στο πρώτο επεισόδιο ο αγαπημένος των social media, και όχι μόνο, τραγουδιστής Shawn Mendes τραγουδάει σε γνωστό music theater για μόνο 1600 fans. Όπως είπε και η Head of Music του MTV, “ότιδήποτε 90s είναι ξανά cool” (LA Times).

2Οι Millennials προτιμούν να ταξιδεύουν παρά να αγοράσουν την δική τους κατοικία!

Οι Millennials προτιμούν να ταξιδεύουν και να ζουν εμπειρίες παρά να αγοράσουν… ακίνητο! Σύμφωνα με την έρευνα του Realty Mogul, 47% των ατόμων ηλικίας 18-34 θα προτιμούσαν να ξοδέψουν τα χρήματά τους σε ταξίδια παρά να αγοράσουν σπίτι.

Η υπηρεσία απογραφής και στέγασης της Αμερικής αναφέρει πως οι τιμές των ακίνητων έχουν αυξηθεί σημαντικά την τελευταία περίοδο και το 74% των Millennials ανέφεραν στην έρευνα του Ypulse πως προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα σε εμπειρίες παρά σε αντικείμενα (CNBC, Uproxx).

3Spotify & Hulu: Προσφορά bundle στα $4,99 μόνο για φοιτητές!

Spotify, Hulu και Amazon θέλουν να κερδίσουν την “προσοχή” αλλά και συνδρομές από νεαρούς μαθητές και φοιτητές! Για αυτό ψάχνουν τρόπους να μειώσουν την τιμή των συνδρομητικών υπηρεσιών που προσφέρουν. Το Spotify και το Hulu συνδυάζουν τις υπηρεσίες τους (μουσική και ταινίες) και τις προσφέρουν με $4,99/μήνα.

Επίσης, η υπηρεσία Amazon Music Unlimited προσφέρεται στην ίδια τιμή όπως και το Apple Music. Καλό θα ήταν να δούμε και άλλα brands να εφαρμόζουν “διακριτική πολιτική τιμολόγισης” όσον αφορά τη φοιτητική και νεανική αγορά (The Verge, TechCrunch).

4Allbirds: Τα “logoless” παπούτσια που έγιναν trend!

Plum on Plum on Plum. ?: @cleanfooddirtycity

A post shared by Allbirds (@allbirds) on

Οι νέοι “αγαπούν” τα fashionable brands ακόμα κι αν είναι logoless όπως είδαμε και σε προηγούμενα YouthFeeds. Το brand Allbirds είναι ένα Millennial fashion startup το οποίο ετοιμάζεται να “μεγαλώσει” πουλώντας unisex παπούτσια από μαλλί, σε 2 σχέδια μόνο! Τα Allbirds αποτελούν μια οικονομική επιλογή για τους νέους, μιας και κοστίζουν $95.

Ακόμη, πολλές γνωστές προσωπικότητες έχουν “εντοπιστεί” να φοράνε τα Allbirds. Το brand είναι έτοιμο να επεκταθεί και στο χώρο των παιδικών υποδημάτων και να ανοίξει νέα καταστήματα σε διάφορες πολιτείες, συμπεριλαμβανομένου της Νέας Υόρκης. Αναμένουμε να δούμε αν τα παπούτσια αυτά θα φτάσουν και στην Ευρώπη (Racked)!

5Τα διάσημα “Bitmoji” ζωντανεύουν στο Snapchat!

#Snapchat + #Bitmoji = ❤️

A post shared by Katrina Pierson (@katrinapierson) on

Το Snapchat ζωντανεύει τα λεγόμενα “Bitmoji” στο τελευταίο του update! Τα κάνει να χορεύουν στο δρόμο, να πιάνονται από πάνω σου, να κάνουν γυμναστική και διάφορα άλλα κόλπα!

Τα εξατομικευμένα “ανθρωπάκια” κινουμένων σχεδίων μπορούν να τοποθετηθούν σε όποια σκηνή βλέπει η κάμερα του χρήστη. Αυτό μας δείχνει πως η τεχνολογία Augmented Reality έχει πολλά να μας δείξει στο μέλλον (Recode, LA Times)!

6Morgan Stanley: Ψάχνει το καλύτερο προσωπικό μέσω Snapchat!

Για ακόμη μια φορά το Snapchat αξιοποιείται ως εργαλείο για την εξεύρεση του καλύτερου προσωπικού. Η εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Morgan Stanley δημιούργησε θεματικά geofilters στο Snapchat για να προσεγγίσει φοιτητές σε επιλεγμένα πανεπιστήμια , συμπεριλαμβανομένων των Harvard, UPenn, Villanova.

Η Morgan Stanley πρωτοτυπεί πάντα στο να προσλαμβάνει τα πιο “ικανά” άτομα και αναφέρει πως “πρέπει να είμαστε εκεί που βρίσκονται, και βρίσκονται στο Snapchat”. (Business Insider)

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!