1Τα brands κτίζουν μακροχρόνιες σχέσεις με influencers!

www.ohjoy.com

Ολοένα και περισσότερα brands αφήνουν τους influencers να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ολόκληρα projects από posts μιας και επιδιώκουν να έχουν μακροχρόνιες σχέσεις μαζί τους. Με αυτή την τακτική τα brands θα δημιουργήσουν αληθινούς brand ambassadors και καλύτερη ποιότητα content.

Παραδείγματα της τακτικής αυτής αποτελεί η σχέση της Johnson & Johnson με την influencer Joy Cho, η οποία σχεδίασε επιδέσμους για το brand! Επίσης, το retail store CoverGirl ζήτησε από influencers να δημιουργήσουν ελεύθερα το δικό τους μακιγιάζ στα καταστήματα και να το ποστάρουν στα κανάλια τους (Adweek).

2Birchbox: Απαντώντας στα mentions, αύξησε τις πωλήσεις!

whichbeautyboxuk.com

Το Birchbox, βρήκε ένα πρωτότυπο τρόπο να μεγαλώσει τις πωλήσεις του μέσω των social media! Συγκέντρωσε αρκετά άτομα και τους ανέθεσε την ευθύνη να απαντούν σε κάθε αναφορά (mention) του Birchbox στα Social Media, κατά την ημέρα του “Customer Appreciation Day” που καθιέρωσε το brand!

Τα 40 άτομα που προέρχονταν από διάφορα τμήματα του Birchbox, συγκεντρώθηκαν σε ένα δωμάτιο για να απαντήσουν στους πελάτες με εξατομικευμένα μηνύματα και να τους συστήσουν προσφορές με βάση το ιστορικό αγορών τους. Τα αποτελέσματα ήταν η κίνηση στη σελίδα του brand να αυξηθεί κατά 211%, ενώ τα έσοδα από τα Social Media κατά 55% (Glossy).

3Jet.com : Ένα περιτύλιγμα ίσως αυξήσει τις πωλήσεις!

jet.com

Το e-commerce grocery shop Jet.com λανσάρει μια σειρά από private label προϊόντα, τα οποία όχι μόνο θα κοστίζουν φθηνότερα αλλά θα έχουν μια cool και ελκυστική εμφάνιση. Η Jet αναφέρει πως δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό των συσκευασιών και πιστεύει πως αυτό θα φέρει αρκετές παραγγελίες! Η νέα σειρά προϊόντων θα ονομάζεται Uniquely J.

Για να δούμε αν αυτή η μικρή αλλά ελκυστική αλλαγή θα κερδίσει τους Millennials και θα αυξήσει τις πωλήσεις (CNN)!

4Snapchat: Εμφανίζει AR art σε προορισμούς από όλο τον κόσμο!

techcrunch.com

To Snapchat πρωτοτυπεί για άλλη μια φορά εμφανίζοντας γιγάντια baloon-animals στην οθόνη του κινητού σου χάρη στην τεχνολογία AR! Η τέχνη του γνωστού pop artist Jeff Koons εμφανίζεται σε γνωστές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, όπως στο Bellagio Hotel στο La Vegas και στο Sydney Opera House.

Παρόλο που το Instagram έχει κερδίσει έδαφος, το Snapchat συνεχίζει να μας εντυπωσίαζει με νέα features (TechCrunch)!

5Museum of Ice Cream: Instagrammable εμπειρίες για τους επισκέπτες!

nymag.com

Το Museum of Ice Cream στο San Francisco στην πραγματικότητα δεν είναι μουσείο. Είναι ένας χώρος που δημιουργήθηκε σε άδειους χώρους καταστημάτων και προσφέρει Instagrammable εμπειρίες τις οποίες δεν είχες φανταστεί ποτέ!

Η θεματική αυτή έκθεση αποτελείται από χρωματιστούς και φωτεινούς χώρους που ο κάθε ένας τους έχει ένα θέμα, όπως είναι για παράδειγμα το δωμάτιο με τον μονόκερο και αυτό με μια πολύχρωμη πισίνα! Το σίγουρο είναι ότι οι Millennials ενθουσιάζονται με τα χρώματα και τα Ιnstagrammable σκηνικά, καθιστώντας έτσι το Museum of Ice Cream ένα must-visit χώρο (NYMag)!

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!