Ο Σεπτέμβριος παραδοσιακά θεωρείται ένας “δύσκολος” μήνας γιατί σημαίνει τη λήξη των καλοκαιρινών διακοπών και όλοι οι φοιτητές επιστρέφουν στα πανεπιστήμιά τους. Φυσικά είναι και ένας δημιουργικός μήνας, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της αγοράς τις back-to-school καμπάνιες.

Αποφασίσαμε λοιπόν, από φέτος τον Σεπτέμβριο να συνδυάσουμε τα πιο πάνω και να κάνουμε την επιστροφή στο πανεπιστήμιο πιο ωραία και ευχάριστη. Το StudentLife και το Shark Energy Drink σε συνεργασία με 5 πανεπιστήμια της Κύπρου, διοργανώσαμε για πρώτη φορά το UniFEST με σκοπό να καλωσορίσουμε τους φοιτητές στη νέα ακαδημαϊκή χρονιά!

Συνολικά 10.000 φοιτητές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα ξεχωριστό back-to-uni festival στο πανεπιστήμιό τους.

Στο φεστιβάλ που στήθηκε στα πρότυπα freshers fairs του εξωτερικού συμμετείχαν 15 διαφορετικά brands με μοναδικές δραστηριότητες. Το φεστιβάλ βρέθηκε για 1 μέρα σε κάθε πανεπιστήμιο (Πανεπ. Κύπρου – Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο – Πανεπ. Λευκωσίας – Πανεπ. Frederick – UCLan Cyprus).

Οι φοιτητές που επισκέφθηκαν το φεστιβάλ είχαν την ευκαιρία να παίξουν παιχνίδια, να λάβουν μέρος σε διαγωνισμούς, να πάρουν δωροκουπόνια και να ενημερωθούν για φοιτητικές προσφορές και εκπτώσεις! Ο Dj φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει από μια τέτοια εκδήλωση, δίνοντας ρυθμό και καλή διάθεση στο UniFEST 2017!

Οι σημαντικοί λόγοι της επιτυχίας

Αξιοποιώντας την καλή επικοινωνία που έχουμε τόσο με τα πανεπιστήμια της Κύπρου, όσο και με πολλά γνωστά brands, πετύχαμε να οργανώσουμε ένα φεστιβάλ που χάρισε απίστευτη θετική ενέργεια σε όσους το επισκέφθηκαν, αλλά και σε όσους συμμετείχαν!

Η θετική διάθεση από όλα τα brands για να αλληλεπιδράσουν και να κερδίσουν το φοιτητικό κοινό, με ειδικές προσφορές, δώρα και διαγωνισμούς που οργάνωσαν μόνο για το UniFEST 2017, έδωσε ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα στο φεστιβάλ αφού οι φοιτητές ένιωσαν ότι όλοι μαζί διοργανώσαμε μια μέρα αποκλειστικά γι’ αυτούς!

Επίσης, η ξεχωριστή σχέση που έχουμε δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια με τη φοιτητική κοινότητα συνέβαλε στην επιτυχία του UniFEST! Οι φοιτητές αγκάλιασαν το φεστιβάλ και το “έκαναν δικό τους” με χορούς, γέλιο και πολλά post και stories στα social media!

Η ενέργεια της ομάδας του StudentLife και ο ενθουσιασμός όλων των promoters-φοιτητών που συμμετείχαν στις δραστηριότητες που έτρεχαν στο χώρο, δημιουργούσε το ιδανικό περιβάλλον για ένα πετυχημένο φεστιβάλ!

Τα οφέλη για τα brands που συμμετείχαν

Τα 15 brands τα οποία συμμετείχαν με παιχνίδια, προσφορές και δώρα κέρδισαν:

  • σημαντική προβολή μέσα σε 5 πανεπιστήμια με άμεση επικοινωνία και engagement με το φοιτητικό κοινό,
  • μεγάλη προβολή στα social media με δημιουργία αυθενιτκού content, όπως Facebook Live, Instagram posts & stories, φωτογραφίες και videos από το χώρο,
  • προβολή μέσω του landing page του UniFEST,
  • ραδιοφωνική προβολή, με τον χορηγό επικοινωνίας MixFm Radio και την ομάδα των ραδιοφωνικών παραγωγών που συνέβαλαν σημαντικά στην προβολή του φεστιβάλ.

UniFEST 2017 – Highlights
10,000 φοιτητές απόλαυσαν το μεγαλύτερο on-campus event της χρονιάς! ? Δες τα highlights του UniFEST 2017 και μείνε συντονισμένος για περισσότερες εκπλήξεις στο UniFEST 2018! ?

Posted by StudentLife.com.cy on Monday, November 27, 2017

Αποτελέσματα:

Τόσο τα brands που παρευρέθηκαν στο UniFEST 2017, όσο και οι φοιτητές ήταν ενθουσιασμένοι καθώς για πρώτη φορά συνέβαινε ένα τέτοιο φεστιβάλ στο πανεπιστήμιό τους. Τα σχόλια που πήραμε ήταν τόσο θετικά που ανυπομονούμε για τη διοργάνωση του φεστιβάλ τον Σεπτέμβριο του 2018!

Το UniFEST σε αριθμούς:

  • 5 πανεπιστήμια με 15 διαφορετικά brands σε κάθε πανεπιστήμιο,
  • 10,000 φοιτητές από όλα τα πανεπιστήμια πέρασαν από το φεστιβάλ,
  • 150,000+ reach στα social media από τα κανάλια του StudentLife,
  • Δώρα αξίας €10,000 και άνω δόθηκαν σε φοιτητές και περιλάμβαναν ταξίδια σε ελληνικά νησιά, χρηματικά βραβεία, laptops, smartphones, ηλεκτρονικά gadgets κ.ά.

Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερες εκπλήξεις στο UniFEST 2018 και κρατήστε έγκαιρα θέση για το δικό σας brand!

Ευχαριστούμε θερμά τους χορηγούς και τα brands που συμμετείχαν στο UniFEST 2017. Ευχαριστούμε ακόμα περισσότερο τους φοιτητές που αγκάλιασαν την ιδέα μας και συμμετείχαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.