1Το AR shopping γίνεται commodity!

Μετά την ΙΚΕΑ (YouthFeed #45) μπαίνει και η Amazon στο παιχνίδι του AR shopping, δίνοντας στους πελάτες της τη δυνατότητα να “ταιριάξουν” τα αντικείμενα στον χώρο τους πριν τα αγοράσουν! Επιλέγοντας από το app το “AR View” οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν στις κατηγορίες και τα προϊόντα, τοποθετώντας τα στους χώρους τους, μετακινώντας τα και έχοντας οπτική γωνία 360-μοιρών.

Αρχικά, η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη μόνο σε iOS συσκευές και θα περιλαμβάνει χιλιάδες προϊόντα, από παιχνίδια μέχρι home décor (TechCrunch).

2Έρευνα για Influencers – Τα brands πρέπει να είναι πιο προσεκτικά!

Μια νέα έρευνα φέρνει στο προσκήνιο τις “απάτες” που γίνονται από Influencers. Η Sway, η εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα κατέληξε στα εξής συμπεράσματα: Πάνω από 50% των δημοσιεύσεων που φέρουν το hashtag #sponsored ή #ad είναι ψεύτικες ενώ πάνω από 15% των Influencers που συμφωνούν να κάνουν ένα sponsored post, αθετούν την υπόσχεσή τους.

Επιπλέον, 40% των συνολικών comments που γίνονται σε περισσότερα από 500 sponsored posts ημερισίως γίνονται αυτόματα από bots, ενώ μόνο 36 sponsored posts (από τα 2.000 posts) δεν περιέχουν καθόλου ψεύτικα comments, likes ακόμα και ψεύτικους followers. Για αυτό και τα brands οφείλουν να είναι προσεκτικά κατά την επιλογή των Influencers τους (Digiday).

3HQ app: Αυτό είναι το μέλλον για mobile gaming και live TV;

pcmag.com

To ΗQ είναι ένα live παιχνίδι γνώσεων, στο οποίο οι παίκτες συμμετέχουν (και κερδίζουν) μέσω ενός mobile app. Η εμπειρία είναι εθιστική και καθηλωτική, μιας και οι χρήστες καλούνται να ανοίξουν την εφαρμογή τους 2 φορές την ημέρα για 13 λεπτά παίζοντας στο live παιχνίδι, που περιλαμβάνει ένα παρουσιαστή, πολλές ερωτήσεις και χρηματικά έπαθλα!

Μέσα σε μια εβδομάδα ο αριθμός των παικτών-χρηστών εκτοξεύθηκε από τους 4.000 στους 16.000 και αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία μετά το λανσάρισμα του app και στις Android συσκευές. Ας το δοκιμάσουμε λοιπόν (The Verge).

4Scoutible: Παίξε αυτό το video-game για να προσληφθείς!

Δεν θα είναι καθόλου παράξενο σε λίγα χρόνια να πηγαίνεις σε job interview και να πρέπει να παίξεις ένα video game! Αυτό, ίσως να αποτελεί τη νέα πρόκληση που έχουν να αντιμετωπίσουν Millennials και Gen Z, μιας και η Scoutible θα αναπτύξει “παιχνίδια για προσλήψεις” για 20 εταιρείες.

Τα παιχνίδια θα εμπλέκουν τους υποψηφίους σε σενάρια, όπως “επιβίωσε σε ένα ερημικό νησί” ή “απότρεψε μια απόπειρα δολοφονίας που γίνεται κατά του βασιλιά”. Ο υποψήφιος αντιδρά “ζώντας” αυτά τα σενάρια και δείχνει διάφορες πτυχές του εαυτού του.

Από αυτές τις πληροφορίες, το παιχνίδι “προβλέπει” ποιοι υποψήφιοι έχουν τις δεξιότητες και τον χαρακτήρα που θα τους κάνει να μείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μια εταιρεία. Μερικά από αυτά τα στοιχεία είναι οι ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες, οι ηγετικές ικανότητες και η δημιουργικότητα.

Η founder της Scoutible δηλώνει πως αφορμή γι’ αυτό αποτέλεσε το γεγονός πως 46% των προσληφθέντων εγκαταλείπουν τη δουλειά τους μέσα σε μόλις 18 μήνες (Inc.).

5To Snapchat αλλάζει… Θα μας αρέσει;

Η στασιμότητα στο ρυθμό αύξησης του αριθμού των χρηστών της εφαρμογής, όπως και η “αποτυχία” των Snapchat spectacles, φαίνεται να ανησύχησαν τον Spiegel – ιδρυτή του Snapchat – ο οποίος αποκάλυψε πως το Snapchat ίσως να σχεδιάζει ένα μεγάλο redesign.

Ο επανασχεδιασμός του app, που πιθανό να βλάψει τα διαφημιστικά έσοδα του Snapchat αλλά και τους διαφημιζόμενους, γίνεται με σκοπό να καταστεί η εφαρμογή πιο εύχρηστη.

Πολύ πιθανόν το “νέο Snapchat” να εστιάσει στην ανάπτυξη της τεχνολογίας AR και στη διαφοροποίηση της εφαρμογής από άλλες. Επίσης, ο Spiegel ανέφερε πως οι Influencers και οι content creators θα βρουν ένα νέο “σπίτι” στην πλατφόρμα του Snapchat, που θα τους επιτρέπει μεγαλύτερη έκθεση στο κοινό τους (Business Insider, Adweek).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!