Το StudentLife.com.cy είναι η μοναδική media πλατφόρμα της Κύπρου που απευθύνεται αποκλειστικά στο νεανικό κοινό, με πάνω από 120.000 επισκέπτες κάθε μήνα και με δυναμική παρουσία στα social media! Με μια δυναμική νεανική ομάδα που επιδιώκει να είναι συνεχώς up-to-date σχετικά με την παραγωγή content και τη χρήση των social media, επενδύουμε σε καινοτόμες ιδέες.

Μια από αυτές τις ιδέες ήταν και οι 3 ολοκαίνουριες video-εκπομπές / shows που ξεκινήσαμε τον περασμένο Σεπτέμβριο! Αναγνωρίζοντας τη δυναμική των video στα social media από νωρίς, φροντίσαμε να εμπλουτίσουμε το περιεχόμενό μας με videos τα οποία παράγονται και δημοσιεύονται σε εβδομαδιαία βάση. Τα 2 shows ανήκουν στην κατηγορία των long-form videos και μεταδίδονται με Facebook Live, ενώ το 1 είναι ένα 3λεπτο βίντεο τύπου vlog (video blogging).

Συγκεκριμένα, τα 3 εβδομαδιαία shows του StudentLife είναι:

Facebook Live: “Αξίζει Πράγματι”

Αξίζει Πράγματι 21/9 – Φοιτητικές “πατέντες” για εξοικονόμηση …

2o Live “Αξίζει Πράγματι” με τον Andreas Haris Θέμα: Φοιτητικές “πατέντες” για εξοικονόμηση χρημάτων που αποκλείεται να σκέφτηκες! ?

Posted by StudentLife.com.cy on Thursday, September 21, 2017

Πρόκειται για μια εκπομπή ψυχαγωγικού και ενημερωτικού περιεχομένου στην οποία ο Αντρέας Χαρής (υπεύθυνος social media & community του StudentLife) συζητά μαζί με διάφορους καλεσμένους ό,τι απασχολεί το νεανικό κοινό, δίνοντας συμβουλές με χιουμοριστικό ύφος, αισιοδοξία και πολλή θετική ενέργεια!

Το fun ύφος της εκπομπής έρχονται να συμπληρώσουν διάφορα παιχνίδια που παίζουν οι πρωταγωνιστές χαρίζοντας στιγμές αφθονου γέλιου! Λόγω της ζωντανής μετάδοσης, το κοινό κάνει engage με σχόλια στο live τα οποία γίνονται “σταθμός” συζήτησης στην εκπομπή.

Facebook Live: “Τρία έξω πέναλτυ”

“Τρία Έξω Πέναλτι” S02E09

Εκπομπή “Τρία Έξω Πέναλτι” S02E09 – Στην παρέα μας ο Christos Valiandes!
Πάρε €5 έκπτωση για κάθε κυρίως γεύμα Δευτέρα – Πέμπτη στα TGI Fridays Cyprus! Κατέβασε τον κωδικό σου εδώ: http://bit.ly/fridaysoffer

Posted by StudentLife Sports on Wednesday, November 8, 2017

H εκπομπή “Τρία Έξω Πέναλτι” είναι η αθλητική μας εκπομπή και καταπιάνεται με θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα και όχι μόνο. Παρουσιαστές είναι ο Βάσσος Κυριάκου και Κωνσταντίνος Τσιάρτας, υπεύθυνοι περιεχομένου της στήλης StudentLife Sports. Η εκπομπή συνδυάζει σχολιασμό της αγωνιστικής δράσης διαφόρων αθλημάτων, αναφορές στους αγώνες του πανεπιστημιακού αθλητισμού, αναδρομή στο αθλητικό παρελθόν, οπαδικά θέματα, και όλα αυτά με την ιδιαίτερη τρέλα των παρουσιαστών.

Η εκπομπή έχει ήδη αποκτήσει το φανατικό της κοινό το οποίο σε κάθε Live συμμετέχει με σχόλια και reactions για ό,τι συμβαίνει στο στούντιο του “Τρία Έξω Πέναλτι”. Στην εκπομπή κάνουν την εμφάνισή τους πολλοί νέοι που ασχολούνται με τον αθλητισμό και όχι μόνο!

“Follow the Trends” video blog:

“Follow the Trends” Vlog 8: Τα 5 αγαπημένα lipsticks!

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ αυτή την εβδομάδα στο “Follow the Trends”! Στο 8ο vlog η Christina σου δείχνει 5 lipsticks που αγαπά και σου κάνει δώρο τα 2 αγαπημένα της από Bronx Colors που μπορείς να βρεις στο Beauty Bar! ?

Για να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό μας:
– Κάνε like στο βίντεο ?
– Κάνε comment μια φίλη σου που θα ήθελε να κερδίσει 2 lip tints που διαρκούν 24 ώρες και αφήνουν matte αποτέλεσμα! ✌
– Kάνε like στο StudentLife Trends

Οι νικήτριες του διαγωνισμού είναι:
– Danae Sarika
– Άντρη Ιωακείμ

Posted by StudentLife Trends on Tuesday, November 7, 2017

Μέσα από την εκπομπή “Follow the Trends”, η Χριστίνα Αργυρού – chief editor της στήλης StudentLife Trends – δείχνει μυστικά ομορφιάς, fashion tips, διάφορα hairstyles και ότι άλλο αφορά μόδα και ομορφιά, με ένα γλυκό και γεμάτο θετική ενέργεια τρόπο!

Η εκπομπή κερδίζει την προσοχή του κοινού που ασχολείται με μόδα και ομορφιά. Επίσης, οι fans του StudentLife Trends εμπιστεύονται τη Χριστίνα και πολύ συχνά της απευθύνονται με απορίες σχετικές με τα προϊόντα και τα tips που παρουσιάζει στα vlogs, κερδίζοντας έτσι αρκετό engagement.

Τι πετυχαίνουμε με τα online shows

  1. Community engagement: Οι video-εκπομπές αποτελούν ένα ακόμα τρόπο παραγωγής content, που δίνει την ευκαιρία στο κοινό να ενημερωθεί, να κερδίσει γνώσεις καθώς και να ψυχαγωγηθεί. Παρέχοντας στο κοινό κάτι που ευχάριστο και ενδιαφέρον, του δίνεις κίνητρο να το παρακολουθήσει, να κάνει react, comment και share με φίλους.
  2. Το κοινό ταυτίζεται με τους παρουσιαστές: Η κάθε εκπομπή έχει αποκτήσει το δικό της κοινό, όχι μόνο για τη θεματολογία αλλά και επειδή ταυτίζεται με τους παρουσιαστές. Αυτό επιτυγχάνεται μιας και οι παρουσιαστές έχουν την ίδια ηλικία, πολλά κοινά ενδιαφέροντα και διατηρούν μια άμεση επικοινωνία με το κοινό τους μέσω των εκπομπών αλλά και μέσω των λογαριασμών τους στα social media.
  3. Original content: Οι εκπομπές του StudentLife έχουν όλα τα πλεονεκτήματα του original content, δηλαδή έχουν είναι αυθεντικό, χαλαρό, ευχάριστο περιεχόμενο, με ενδιαφέρουσα θεματολογία και προπάντων με αυθεντικούς παρουσιαστές που το κοινό τους νιώθει πολύ κοντά του και αλληλεπιδρά μαζί τους.

Τα οφέλη της συμμετοχής ενός brand στα online shows του StudentLife

Μέσα από τις 3 εκπομπές ένα brand έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει το νεανικό κοινό και να μιλήσει απευθείας μαζί του. Τα shows μπορούν να αποτελέσουν ένα native τρόπο προώθησης του brand, καθώς μπορεί να εμπλακεί με διάφορους τρόπους σε ένα original video content, από απλές αναφορές μέχρι branded παιχνίδια, διαγωνισμούς και άλλες πρωτότυπες ιδέες που η ομάδα μας είναι πάντα πρόθυμη να ετοιμάσει.

Επίσης, οι εκπομπές μπορούν να ενθαρρύνουν το κοινό να αναλάβει δράση “to take action”.  Ανάλογα με το στόχο της καμπάνιας/ενέργειας, οι παρουσιαστές ενθαρρύνουν τους θεατές τους για “να κάνου κάτι”, όπως για παράδειγμα να κάνουν click σε ένα link για να μάθουν περισσότερα, να κατεβάσουν ένα κουπόνι, να ρίξουν μια ματιά σε ένα online store κ.ά.

Πιο κάτω μερικά brands που αξιοποίησαν τα online shows:

TGI Fridays:

Τα TGI Fridays, με τα οποία διατηρούμε σταθερά μια πολύ καλή συνεργασία προωθήθηκαν μέσω της εκπομπής “Αξίζει Πράγματι” η οποία μεταφέρθηκε στο δικό τους χώρο! Έτσι το Αξίζει Πράγματι μεταδόθηκε ζωντανά από τον φιλόξενο χώρο του TGI Fridays στη Διαγόρου όπου αναλύσαμε θέματα σχετικά με φαγητό και είχαμε δοκιμασίες με τα δροσιστικά cocktails των εστιατορίων. Επιπλέον, προωθήσαμε μέσα από pinned comment και αναφορές την προσφορά των TGI Fridays. Στη διάρκεια του LIVE όποιος έκανε σχόλιο, λάμβανε μέρος σε διαγωνισμό για να κερδίσει ένα δωροκουπόνι αξίας €20 (Δες την εκπομπή εδώ)!

Domino’s Pizza

Η Domino’s Pizza, αποτελεί ακόμα ένα brand που συνεργαζόμαστε και είναι cool και open-minded. Η προώθηση του brand στην εκπομπή “Αξίζει Πράγματι” έγινε μέσα από παιχνίδια με πίτσα κατά τη διάρκεια του Live, με αναφορές για την προσφορά της Domino’s, αλλά και με την τοποθέτηση του logo της στο πάνω αριστερά μέρος της οθόνης. Ακόμη κάθε 10 λεπτά η εκπομπή κλήρωνε και μία large πίτσα σε ένα τυχερό που έκανε σχόλιο (Δες την εκπομπή εδώ)!

Bionic:

Τα καταστήματα τεχνολογίας Bionic προώθησαν το Black Friday μέσα από την εκπομπή “Αξίζει Πράγματι”. Το Facebook Live ξεκίνησε με τον παρουσιαστή να βρίσκεται σε ένα μαύρο σκηνικό διεγείροντας την περιέργεια στους viewers. Στη συνέχεια το σκηνικό επανήλθε στο κανονικό, έγιναν αναφορές για το Black Friday στην Bionic και τις μεγάλες προσφορές που θα έβρισκε το κοινό εκεί. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής εμφανιζόταν σχετικό banner ενώ το logo Bionic Black Friday ήταν συνεχώς στην οθόνη. Στο pinned comment υπήρχε σχετικό link που έστελνε στην ιστοσελίδα της Bionic Electronics (Δες την εκπομπή εδώ).

Beauty Bar:

Το κατάστημα καλλυντικών Beauty Bar προωθήθηκε με διαγωνισμό μέσα από την εκπομπή “Follow the Trends”, χαρίζοντας 2 lip tints σε 2 τυχερές. Για να λάβουν μέρος, χρειάστηκε απλώς να κάνουν like και comment στο vlog. Ο συνολικός αριθμός των συμμετοχών ανήλθε στις 600 κερδίζοντας έτσι προβολή και engagement με το Beauty Bar (Δες την εκπομπή εδώ).

Taco Bell:

Για την προώθηση της προσφοράς -50% του Taco Bell αξιοποιήσαμε την εκπομπή “Τρία Έξω Πέναλτι”. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής γίνονταν αναφορές στην προσφορά έχοντας το link με το landing page της προσφοράς σε “pinned comment” στο Live. Επίσης, η προσφορά προωθήθηκε μέσω banners που εμφανίζονταν κατά τη διάρκεια του Facebook Live (Δες την εκπομπή εδώ).

Σε ενδιαφέρει να προωθήσεις το brand σου στο νεανικό κοινό μέσω original content; 

Επικοινώνησε μαζί μας για να σου προτείνουμε ιδέες στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!