Η Cyta σε συνεργασία με το StudentLife, πρωταγωνιστεί κάθε νέο ακαδημαικό έτος στη νεανική-φοιτητική αγορά, με πρωτότυπες καμπάνιες που ενθουσιάζουν τους νέους και τους φέρνουν κοντά στο brand. H Cyta είναι μια από της εταιρείες με τις οποίες διατηρούμε διαχρονικά μια πολύ καλή συνεργασία, καθώς είναι ανοιχτή σε νέες ιδέες και δραστηριότητες.

Στόχος καμπάνιας

Στόχος της Cyta και του StudentLife ήταν η δημιουργία και εκτέλεση μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας για την προώθηση της φοιτητικής προσφοράς της Cyta στους φοιτητές που σπουδάζουν στην Κύπρο.

Αναλυτικά αυτά που θέλαμε να πετύχουμε ήταν:

  • Η ενημέρωση των φοιτητών για τη φοιτητική προσφορά.
  • Η συλλογή ενδιαφέροντος για τη φοιτητική προσφορά.
  • Η αλληλεπίδραση του brand Cyta με το φοιτητικό κοινό.
  • Η ενίσχυση της εικόνας της Cyta ως ένα brand που νοιάζεται για τους νέους.

Συνδυασμός online και offline δραστηριοτήτων

Το StudentLife αποτέλεσε και πάλι το κατάλληλο κανάλι για τη Cyta καθώς διατηρεί την ιδανική νεανική κοινότητα, με content που καταναλώνεται από 120.000 νέους μηνιαίως και με community στα social media που φθάνει τις 70,000. Επίσης, το ξεχωριστό της φετινής χρονιάς ήταν ότι το StudentLife διοργάνωσε το UniFEST 2017, το μεγαλύτερο on-campus event της χρονιάς σε 5 Πανεπιστήμια με τη συμμετοχή πάνω από 10,000 φοιτητών.

Για την καμπάνια σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε ένα quiz το οποίο θα ήταν διαδραστικό και οι χρήστες θα μπορούσαν να το μοιραστούν με τους φίλους τους, εμπλέκοντάς τους έτσι όσο το δυνατό περισσότερους στο παιχνίδι και προκαλώντας buzz γύρω από αυτό.

Γι’ αυτό δημιουργήσαμε το quiz “Πόσο καλά σε ξέρουν οι φίλοι σου;”, σε ειδικό landing page που ετοιμάσαμε για τον διαγωνισμό cyta.studentlife.com.cy με mobile friendly interface.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν 10 μεγάλα δώρα από τη Cytanet. Στο quiz, ο χρήστης καταχωρούσε τις δικές του προτιμήσεις σχετικά με την καθημερινότητά του.

Μερικές ερωτήσεις ήταν:

  • Ποιο gadget δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
  • Πώς πίνεις τον καφέ σου;
  • Βγαίνει το πρόγραμμα των εξετάσεων. Τι κάνεις;

Στη συνέχεια συμπλήρωνε τα στοιχεία του για να μπει στον διαγωνισμό και στην οθόνη εμφανιζόταν ένα ειδικό link το οποίο ο χρήστης μπορούσε να μοιραστεί με τους φίλους του στα social media, ώστε να απαντήσουν τις ερωτήσεις για τον ίδιο. Για κάθε ένα φίλο που απαντούσε το quiz λάμβανε μία ακόμα συμμετοχή στον διαγωνισμό, δίνοντάς του κίνητρο να το μοιραστεί με ολοένα και περισσότερα άτομα.

Ενδιάμεσα στις ερωτήσεις και το αποτέλεσμα, εμφανίζονταν οι πληροφορίες για την προσφορά της Cytanet, με ένα native τρόπο και κάνοντας κλικ μπορούσαν να μάθουν περισσότερα.

Συνεπώς δεν ήταν απλώς ένα quiz, ήταν κάτι διαδραστικό που ήθελες να μοιραστείς με τους φίλους σου για να δεις πόσα ξέρουν για τις προτιμήσεις σου.

Στο UniFEST 2017 το διαδραστικό quiz που ετοιμάσαμε πήρε και “φυσική” μορφή. Οι φοιτητές στα 5 Πανεπιστήμια, βρέθηκαν μπροστά σε ένα μεγάλο τοίχο που είχε 2 μέρη. Στο αριστερό μέρος ο ένας συμμετέχοντας κατέγραφε τις προτιμήσεις τους ενώ στο δεξί, ο φίλος του προσπαθούσε να μαντέψει τι απάντησε ο φίλος του.

Με αυτό τον τρόπο, οι φοιτητές περνούσαν ευχάριστο χρόνο με τους φίλους τους και παράλληλα μαζί ενημερώνονταν για την προσφορά της Cytanet και έμπαιναν στο διαγωνισμό για τα μεγάλα δώρα!

cyta studentlife

Οι δραστηριότητες που αναπτύχθηκαν

Συμμετοχή σε Events: H Cyta έλαβε μέρος σε 3 μεγάλα νεανικά events προωθώντας τη φοιτητική προσφορά, ενημερώνοντας τους νέους για το διαγωνισμό “Πόσο καλά σε ξέρουν οι φίλοι σου;” και δίνοντας μικρά δώρα.

Online προώθηση διαγωνισμού: Ο διαγωνισμός προωθήθηκε online μέσα από διαφορετικά κανάλια για να επιτευχθεί όσο το δυνατό υψηλότερο reach. Τα κανάλια αυτά ήταν:

  • Instagram Stories ads
  • Facebook Ads
  • Με clickable text ad μέσα σε όλα τα άρθρα του StudentLife.com.cy .
  • Μέσω άρθρου που ετοιμάσαμε που έδινε όλες τις πληροφορίες για τον διαγωνισμό και την προσφορά της Cytanet.

Συμμετοχή στο UniFEST 2017 στο οποίο παρευρέθηκαν 10,000 φοιτητές. H Cyta είχε το δικός της branded χωρό με την κατασκευή του παιχνιδιού-διαγωνισμού “Πόσο καλά σε ξέρουν οι φίλοι σου;”

Social Media Content Creation: Οι on-campus δραστηριότητες είναι κατάλληλες για την παραγωγή φωτογραφιών και video καθώς οι φοιτητές βρίσκονται σε χαλαρή διάθεση. Οι δραστηριότητες προβλήθηκαν από τα social media του StudentLife για ενίσχυση της καμπάνιας.

Αποτελέσματα

Μια ολοκληρωμένη καμπάνια με online και offline δραστηριότητες, διατηρεί τη συνέπεια στο brand message και προσφέρει οφέλη όπως:

  • Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης από τους δυνητικούς πελάτες.
  • Η αποφυγή των συγχύσεων με μηνύματα από διαφορετικές δραστηριότητες.
  • Η αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της καμπάνιας.

Ο διαγωνισμός-quiz και οι ενέργειες γύρω από την καμπάνια πέτυχαν:

  • 150,000+ reach στα social media μέσα από φωτογραφίες, βίντεο και posts (Facebook & Instagram).
  • 3,907 συμμετοχές στον διαγωνισμό (3,192 online συμμετοχές και 715 on-campus συμμετοχές).
  • Αλληλεπίδραση με 10,000+ φοιτητές στις on-campus ενέργειες.

Ψάχνεις και για το δικό σου brand μια ιδέα που θα μπορεί να γίνει viral, τόσο online όσο και offline; Επικοινώνησε μαζί μας για να το συζητήσουμε  στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!