1H Domino’s pizza γιορτάζει με τους νεαρούς γονείς!

dominosbabyregistry.com

Η τελευταία καμπάνια της Domino’s Pizza έρχεται να προσφέρει ό,τι χρειάζονται οι νεαροί γονείς! Οι “προσεχώς” γονείς κάνουν την εγγραφή τους στο dominosbabyregistry.com και δηλώνουν στην Domino’s τι χρειάζονται, από μια απλή δωροκάρτα μέχρι και ένα pizza party baby shower!

Για την καμπάνια αυτή η Domino’s συνεργάζεται και με την Guru Guru για να δώσει ένα μεγάλο βραβείο σε ένα τυχερό. Το βραβείο είναι μια σειρά βρεφικών προϊόντων που θα έχουν ως θέμα τους την πίτσα και φυσικά ένα χρόνο δωρεάν πίτσα!

Η ενέργεια αυτή έρχεται να συμπληρώσει το “wedding registry” το οποίο λάνσαρε η εταιρεία 9 μήνες πριν! Ενέργειες σαν κι αυτές θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και σε άλλα στάδια της ζωής των νέων, όπως είναι η αποφοίτηση ή άλλα σημαντικά γεγονότα (MediaPost).

2Ήρθε το Messenger για παιδιά!

techcrunch.com

Το Facebook έχει ήδη κυκλοφορήσει το “Messenger kids” ώστε να δώσει στα παιδιά κάτω των 13 ετών τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του! Το Messenger Kids παρέχει ασφάλεια στα παιδιά, μιας και χρειάζεται γονική έγκριση για πολλές ενέργειες, όπως την λήψη της εφαρμογής, τη δημιουργία προφίλ και την προσθήκη φίλων.

Οι γονείς δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την ανταλλαγή ακατάλληλου υλικού. Το υλικό ανιχνεύεται αυτόματα μέσω Artificial Intelligence και η αποστολή του μπλοκάρεται! Το Messenger kids έχει επίσης αρκετές προσθήκες που προσφέρουν διασκέδαση στα παιδιά, όπως είναι τα φίλτρα AR, χρωματιστό home-screen κ.ά (TechCrunch, Fast Company).

3Ήρθαν τα Instagram Highlights και το Stories Archive!

instagram-press.com

Σύμφωνα με το Instagram μέσα από τα Stories “εκφράζεις περισσότερο τον εαυτό σου”. Γι’ αυτό και προσθέτει τη δυνατότητα των Stories Highlights, όπου μπορείς να μοιραστείς ένα story για περισσότερες από 24 ώρες. Τα Stories Highlights εμφανίζονται στο προφίλ σου κάτω από το Bio και μπορείς να τα αλλάζεις όσο συχνά θέλεις.

Το επόμενο feature που έχει προστεθεί είναι το Stories Archive, στο οποίο τα expired Stories αποθηκεύονται και έτσι μπορείς να τα επαναφέρεις όποτε εσύ θες ως “highlights” στο προφίλ σου. Το update με τα νέα features είναι διαθέσιμο από τις 5 Δεκεμβρίου και τα brands οφείλουν να τα αξιοποιήσουν κατάλληλα για να δείξουν τις διάφορες πτυχές του “εαυτού” τους (Instagram Press).

4Επέλεξε Influencers για να προσεγγίσεις τους Gen Z!

steemit.com

Η αξιοποίηση γνωστών YouTubers, όπως η Liza Koshy πιο πάνω, φαίνεται να είναι μια πολύ καλή επιλογή για ένα brand που θέλει να προσεγγίσει τους Gen Z, καθώς οι νέοι είναι πιο πιθανόν σήμερα να παρακολουθούν videos στο YouTube παρά το πρόγραμμα της τηλεόρασης.

Η Koshy έχει 17,5 εκ. Subscribers στο κανάλι της και μεγάλα brands, όπως Calvin Klein και MTV, την αξιοποιούν στις καμπάνιες τους! Όταν η Apple συνεργάστηκε μαζί της για την προώθηση των Beats headphones, ανάφερε πως η Koshy είχε 4 φορές περισσότερο click rate απ’ ότι το spot με τον γνωστό ποδοσφαιριστή Tom Brady. Οι Influencers είναι εδώ και είναι η σειρά μας να τους αξιοποιήσουμε (WSJ).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!