Για τους αναγνώστες της νεανικής πλατφόρμας του StudentLife, η στήλη StudentLife Trends αποτελεί την πρώτη επιλογή όσον αφορά την ενημέρωσή τους για θέματα μόδας και συμβουλές ομορφιάς. Είναι μια στήλη την οποία οι νέοι εμπιστεύονται, μιας και οι συντελεστές της είναι μια ομάδα από 10+ νεαρούς bloggers, οι οποίοι παράγουν content για άτομα της ίδιας ηλικίας. Τα blog posts, οι φωτογραφίες και τα video που παράγουν είναι όλα εμπνευσμένα ώστε να μιλούν τη γλώσσα του νεανικού κοινού.

Πρόσφατα, έχουμε συνεργαστεί με το κατάστημα ομορφιάς Beauty Bar το οποίο επέλεξε το StudentLife Trends ώστε να γίνει πιο γνωστό στο νεανικό κοινό καθώς και να το ακολουθήσει στα Social Media.

Τα καταστήματα Beauty Bar βρίσκονται σε Λευκωσία, Λεμεσό, Λάρνακα και Πάφο και έχουν ως σύνθημά τους το “Be your own kind of beautiful” προσφέροντας make-up, αρώματα, προϊόντα περιποίησης δέρματος και σώματος και όχι μόνο, σε εκπληκτικές τιμές. Το κοινό του δεν θα μπορούσε να είναι άλλο παρά νεαρές γυναίκες, που ενδιαφέρονται για ομορφιά και μόδα.

Η καμπάνια έγινε σε συνεργασία με την Opium Works.

Στόχοι της online καμπάνιας που σχεδιάσαμε με το Beauty Bar ήταν:

Η δημιουργία awareness για τα καταστήματα προϊόντων ομορφιάς Beauty Bar, καθώς και η αύξηση του community του brand στο Facebook και στο Instagram. Στην όλη καμπάνια δόθηκε έμφαση στα unique selling points του Bauty Bar που είναι:

  1. Ο ευχάριστος και ζωηρός χώρος του καταστήματος, γεμάτος χρώματα και μυρωδιές
  2. Η ποικιλία των προϊόντων ομορφιάς, που προσφέρει σε πολύ προσιτές τιμές
  3. Η εμπειρία εξυπηρέτησης που σου προσφέρουν οι beauty tenders του καταστήματος.

Τρόποι προώθησης:

Η Chief Editor του StudentLife Trends επισκέφθηκε ένα από τα καταστήματα Beauty Bar, ώστε να γνωρίσει τον χώρο από κοντά, να δοκιμάσει τα προϊόντα και να μιλήσει μαζί με τους beauty tenders. Η καμπάνια που δημιουργήσαμε περιλάμβανε την δημιουργία:

Blog post: Στο blog post που δημιουργήσαμε, προσπαθήσαμε να μεταφέρουμε το αίσθημα και τη συνολική εμπειρία που νιώθει μια επισκέπτρια στο Beauty Bar, προτείνοντας παράλληλα και “10 προϊόντα που χρειάζεται κάθε γυναίκα για να νιώθει όμορφη”, όπως ήταν και ο τίτλος του post. Όλα τα προϊόντα ήταν από το Beauty Bar και συνοδεύονταν από μια περιγραφή  και πρόταση χρήσης τους.

Instagram image posts & stories: Το Instagram είναι πλέον μια πλατφόρμα που επιλέγουν πολλοί νέοι για να βρουν συμβουλές για προϊόντα ομορφιάς και styling. Έτσι, δημιουργήσαμε σχετικά Instagram posts και Instagram stories από:

  • Τη σελίδα του StudentLife Trends
  • Τα προσωπικά προφίλ micro-Influencers

Facebook Live Contest: Αξιοποιώντας τη σελίδα του StudentLife Trends στο Facebook με 13.000+ likes, οργανώσαμε ένα Facebook Live διαγωνισμό, που μέχρι σήμερα στα κυπριακά social media, τρέχει μόνο από τις σελίδες μας. Μέσω του διαγωνισμού αυτού, το Beauty Bar χάρισε μέσα σε 60 λεπτά, 30+ καλλυντικά στο νεανικό κοινό του StudentLife Trends. Βασική προϋπόθεση για τους συμμετέχοντες ήταν να κάνουν LIKE στη σελίδα του Beauty Bar!

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Κέρδισε 30+ προϊόντα ομορφιάς από το Beauty Bar!

LIVE ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Απάντησε τώρα στις ερωτήσεις και κέρδισε 30+ καλλυντικά από το Beauty Bar!
??? Κάθε 2 λεπτά 1 τυχερός κερδίζει 1 δώρο!

Για να μπορείς να διεκδικήσεις τα δώρα κάνε LIKE στη σελίδα του Beauty Bar!

*Τα δώρα μπορούν να διεκδικήσουν μόνο όσοι συμμετέχοντες διαμένουν στην Κύπρο.

Posted by StudentLife Trends on Thursday, July 27, 2017

Τι πετύχαμε;

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας για το Beauty Bar ήταν εκπληκτικά, μιας και οι στόχοι που θέσαμε επιτεύχθηκαν μέσω των ενεργειών μας. Αναλυτικά:

  • Συνολικό reach των ενεργειών στα social media: 80k
  • Ο Facebook Live διαγωνισμός συγκέντρωσε περισσότερο από 20k reach μέσα σε 2 ώρες και 7k engagement (clicks/reactions).
  • Συνολική αύξηση στους Instagram followers: +531
  • Συνολική αύξηση στα Facebook likes: +650
  • Το blog post έχει διαβαστεί από περισσότερα από 4.000 άτομα.

Έχεις κι εσύ ένα κάταστημα που θα ήθελες να γίνει γνωστό στο νεανικό κοινό και να το επισκεφθεί; Επικοινώνησε μαζί μας για να το συζητήσουμε  στο 7000 99 20 ή στο [email protected]!