1Η νέα διαφήμιση της ΙΚΕΑ που σου λέει αν… είσαι έγκυος!

Μια ιδιαίτερα πρωτότυπη offline καμπάνια, που όμως αναμένεται να γίνει viral στα social media, μας παρουσιάζει η ΙΚΕΑ. Η έντυπη διαφήμιση καλεί τις γυναίκες αναγνώστριες να… αφήσουν τα ούρα τους στο χαρτί για να μάθουν αν εγκυμονούν!

Με το σλόγκαν “peeing on this ad may change your life” η ΙΚΕΑ προκαλεί τις νεαρές κοπέλες να “βρέξουν” τη σελίδα της διαφήμισης. Σε περίπτωση που μια γυναίκα είναι έγκυος τότε στη σελίδα θα εμφανιστεί μια νέα εκπτωτική τιμή για το προϊόν! Προφανώς, το χαρτί είναι φτιαγμένο με παρόμοια τεχνολογία του τεστ εγκυμοσύνης (Adweek)!

2Τα out-of-home marketing experiences κερδίζουν έδαφος!

Πολύ δημοφιλή για το 2017 στη Νέα Υόρκη ήταν τα out-of-home marketing experiences, που αξιοποιήθηκαν από τα brands με διάφορους τρόπους για να τραβήξουν τα βλέμματα του κοινού. Μερικά από τα πιο εντυπωσιακά activations ήταν το αυτοσχέδιο δάσος της Lightstream, που είχε ως στόχο να αναδείξει την κοινωνική προσφορά του brand.

Επίσης η M&Ms πρόσφερε AR εμπειρίες στους παρευρισκομένους για ένα διαδραστικό ARCade, το Perrier δημιούργησε ένα Instagrammable pop-up bar για τους Millennials ενώ τα KIND Snacks έφτιαξαν ένα τεράστιο πύργο από κουτιά ζάχαρης. Το συμπέρασμα είναι πως δεν αρκεί για ένα brand να έχει digital interaction με το κοινό, αλλά πρέπει να του προσφέρει και μια real life εμπειρία για να συνδεθεί μαζί του (MarketingDive).

3To Facebook προχωρεί σε σημαντικές αλλαγές που θα επηρεάσουν το branded content!

nymag.com

Το Facebook, η μεγαλύτερη social media πλατφόρμα στον κόσμο, είναι έτοιμο να προβεί σε σημαντικές αλλαγές σχετικά με τα “νέα” που εμφανίζει “πρώτα” στους users! Για ικανοποίηση της ανάγκης των χρηστών για πιο “meaningful social interactions”, το News Feed θα εμφανίζει λιγότερα posts από brands και media ενώ θα εμφανίζει πιο συχνά το “personal content” που ανεβάζουν οι χρήστες.

Με αυτές τις αλλαγές το Facebook θεωρεί πως θα συμβάλει θετικά στην ψυχική υγεία των χρηστών του. Χαρακτηριστικά, ο Mark Zuckerberg αναφέρει πως σύμφωνα με έρευνα “όταν χρησιμοποιούμε τα social media για να συνδεθούμε με τους ανθρώπους που μας ενδιαφέρουν, μπορεί να είναι καλό για την ψυχική μας ευεξία γιατί μπορεί να νιώθουμε περισσότερο συνδεδεμένοι με άλλους και λιγότερο μόνοι” (Marketing Dive).

4Το Nintendo Game Boy θα αναβιώσει σύντομα για τους nostalgic gamers!

gizmodo.com

Μετά την τρομερή επιτυχία που σημείωσαν το Nintendo NES Classic, το Famicom Mini και το SNES Classic ήταν θέμα χρόνου να αναβιώσει και το αγαπημένο στους Millennials (και στους Gen Z) “Game Boy”.  Το “Ultra Game Boy” δεν θα είναι ένα πιστό αντίγραφο της κλασσικής παιχνιδοκονσόλας καθώς έρχεται με μερικές αλλαγές/προσθήκες. Η μπαταρία θα διαρκεί για 6 ώρες και θα έχει υποδοχή USB-C  για φόρτιση, ενώ θα διαθέτει βελτιώσεις στον ήχο για όσους χρησιμοποιούν την κονσόλα για παραγωγή μουσικής!

Παρόλα αυτά η παιχνιδοκονσόλα θα δουλεύει με τις κλασσικές “κασέττες” οπότε καλό είναι να αρχίσουμε να τις ψάχνουμε στις αποθήκες μας! Η κονσόλα αναμένεται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι σε τιμή κάτω των $100 (UPROXX)!

5H Diet Coke αλλάζει εμφάνιση και προσθέτει γεύσεις για τους Millennials!

dietcoke.com/

Πολύ σύντομα θα δούμε στα ράφια των υπεραγορών τις νέες χρωματιστές και “skinny” συσκευασίες της Diet Coke! Εκτός από την κλασσική γεύση, η Diet Coke θα είναι διαθέσιμη στις γεύσεις Twisted Mango, Ginger Lime, Zesty Blood Orange and Feisty Cherry.

Στην αλλαγή αυτή οδήγησαν οι προτιμήσεις των Millennials για flavored waters και παρόμοια ποτά, που επηρέασαν αρνητικά τις πωλήσεις των αναψυκτικών. Η Coca Cola λέει πως ο στόχος είναι “η αναζωογόνηση και ο εκσυγχρονισμός της Diet Coke για τη νέα γενιά καταναλωτών” (Fortune, Adweek).

Κάνε εγγραφή στο StudentLife Insights Newsletter για να είσαι up-to-date με ότι παίζει στον κόσμο των νέων. Κάθε τελευταία Πέμπτη του μήνα στο inbox σου!